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JP85208 Senior Specialist, MHE ポジションの概要 フルフィルメントセンターでの物流機器の保守・保全を担当いただきます。 物流機器の維持管理 稼働中のトラブル対応 スペアパーツの管理 メーカーや取引先との折衝 機器の運用上の管理・改善 知識や資格 5年以上の物流機器若しくは機械設備の保守・保...
JP85856 Typically manages a single team of technical contributors providing maintenance and operational support and/or the development and implementation of new...
JP86061 Senior Software Engineer R60860, R60859, R60858, R60857 Job Description ● Advanced technology professional participating in technical design, developmen...
JP85899 Corporate Business Planning and Analysis support. PL forecast, budget control, variance analysis · This position provides the business decision support ...
JP85994 Senior IT Project Manager Job Description ● The Senior IT Project Manager is responsible for managing and leading projects and initiatives for the imple...
JP86048 Section 1: Responsibility Summary Describe the scope and general areas of responsibility including functional and geographic scope, budget responsibilit...
JP85249 Customer Care Area Manager, Call Center ポジションの概要 Directorの指示の下、顧客の期待を超えるよう決められた個々の目標やKPIの達成を目指す。課の業務を正確かつ効率的に履行し、確実にするため課員を監督する。課員の育成に注力し、その状況をDirectorに...
JP85252 Shift Team Leader, E-service Contact Center 業務内容 E-ServiceおよびOutsourceの管理業務。 E-Service応対におけるKPI管理 OutsourcerのPerformance管理 コールデータ、顧客対応音声、対応記録など質的/量的データを...