Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Customer advocacy is at the heart of Customer Service. Hopper’s Customer Service teams endeavor to automate, in order to allow customers to help themselves whenever possible and provide both users and agents a delightful, seamless experience. The
マーケティングやEC領域の独自データから、クライアントにとって価値のあるインサイトの提供と意思決定の支援を実現し、ビジネス加速と市場優位性構築に貢献することをミッションとしたチーム「AI App Studio」の一員として、プロンプトエンジニアを募集しています。プラットフォームを通じた顧客への提供価値向上、社内生産性の向上、革新的なAIアシスタントとソリューションを開発する挑戦的なプロジェクトに携わっていただきます。 業務内容 具体的には、GPT-4o、GeminiやClaudeなどの大規模言語モデル(LLM)を活用するプラットフォーム機能のためのプロンプト作成・LLMOpsの構築・運用、Agent-Orientedなデータ分析機能の開発などを行います。 プラットフォームで使用するプロンプトの設計・開発 各機能や業務に合わせて精度と安定性を最大化するプロンプト開発をLLMOpsの中で実施 LLMによって生成された出力の品質を評価し、プロンプトを調整することで出力の品質の改善・向上 Agentic Architectureなど先進的なAIエージェントフレームワークの実装を仮説ベースで行い、効果測定の実施 APIやスクリプトを使用してプロンプト運用効率の改善 LLMを活用したデータ分析機能の開発を行い、データベースとの連携やクエリの最適化の実施 プロジェクト事例 インフルエンサーマーケティングプラットフォーム「AnyTag」における、インフルエンサーへのタグ付けやデモグラ予測などを通した検索性の向上や、効果最大化のための起用インフルエンサーサジェスト機能の改善・実装。インフルエンサー施策によってもたらされた効果の構造的把握による効果の可視化 経営管理ダッシュボードの企画、構築。自然言語による問い合わせによって柔軟な条件指定や分析をアプリケーション上で可能にする大規模言語モデル統合のアプリケーション開発 Google Cloudの各種サービスを用いた、アプリケーションの要件と分析・機械学習機能の要件を両立する機械学習・データ基盤の開発 多言語に対応可能な生成AIライブコマースプラットフォーム 「AnyLive」 の開発 応募要件・求める人物像 プロンプトエンジニアリングに関する基本的な理解 Generative AI に関する基本的な理解と興味関心 チームでの開発を円滑に進められるコミュニケーション能力 完成度の高いプロダクトを作り上げる情熱 AIや機械学習、LLMに強い興味を持ち、最新技術のキャッチアップを楽しめる方 顧客のニーズを理解し、技術的な解決策を提案できる方 高い自己学習力 ネイティブまたはバイリンガルレベルの日本語力(スピーキング・読み・書き) 英語力(ドキュメントやテキストなど一部の非同期的なコミュニケーション) 歓迎要件 機械学習・統計学に関する専門知識 自然言語処理や機械学習モデルの実装経験 複雑な要件を言語化し、相手に合わせて適切に伝達できるコミュニケーション能力 LLMに関する情報をアップデートし続けるための読解力と推察力
Job Description We’re looking for Customer Support Agents who have an excellent command of both Japanese and English to join our growing team in Tokyo on a 1-year Full Time Contract (FTC). This role is a unique opportunity
Company Description Beniya Mukayu is a boutique ryokan (Japanese inn) immersed in the nature, with 16 rooms overlooking a Forest Garden, 3 libraries, private and communal hot spring baths, Spa Entei and Kaiseki Horin fine dining
Imagine more for your career in games! How about working for a gaming company that is constantly evolving? Are you looking for an employer who listens to your needs and provides a casual and supportive working
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 予約の確認、部屋の割り当て、ルームキーの発行と有効化により、すべてのゲストのチェックインを処理する。宿泊料金、現金、小切手、デビットカード、クレジットなど、すべての支払いタイプを処理する。すべてのチェックアウトを処理し、遅延料金や係争中の料金の解決を行う。ゲストからの電話、メッセージ、リクエスト、質問、懸念事項のすべてに応答し、記録し、処理する。ハウスキーピングと連携して、チェックインに必要な部屋の準備状況を把握する。ゲストや訪問者に駐車手順を伝え、必要に応じてベルスタッフやバレースタッフを派遣する。宿泊客に、ホテルや地元の観光地に関する案内や情報を提供する。日報(チェックイン・チェックアウト数)の作成、特別なリクエストの確認、レポートの正確性を確認する。コンピューターシステムで、指定されたキャッシャーとクロージングレポートを完成させる。ゲストの個人小切手とトラベラーズチェックを現金化する。シフトの開始と終了時にバンクを数える。会計仕様に従ってレシートの残高を調整しドロップする。 会社の安全およびセキュリティに関するすべての方針と手順に従う。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。会社の方針と手続きに従う;制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズする。ゲストのサービスニーズを予測して対処する。障害のあるゲストを支援する。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。長時間、立ったり、座ったり、歩いたりする。10ポンド以下の重さのものを補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash,
Aquí es donde salvas y sostienes vidas En Baxter, estamos profundamente conectados por nuestra misión. No importa tu rol en Baxter, tu trabajo tiene un impacto positivo en la gente alrededor del mundo. Sentirá un propósito
You desire impactful work. You’re RGA ready RGA is a purpose-driven organization working to solve today’s challenges through innovation and collaboration. A Fortune 500 Company and listed among its World’s Most Admired Companies, we’re the only
Position Name: Backend Software Engineer Tokyo Job Annually Salary: 6 million yen and above Responsibilities: Leading business application development Setup and Formalize Development repeatable model for project deliveries Engage with regional teams to understand definition of
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
POSITION SUMMARY Answer, record, log, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Operate telephone switchboard station. Process guest requests for wake-up calls, screening calls, do not disturb, call forwarding, conference calls, TDD relay calls,
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POSITION SUMMARY Respond promptly to requests from guests and other departments. Fill cart with supplies and transport cart to assigned area. Enter guest rooms following procedures for gaining access and ensuring vacancy before entering. Replace guest
Job Description: DataRobot is the leader in Value-Driven AI, a unique and collaborative approach to generative and predictive AI that combines an open platform, deep expertise and broad use-case experience to improve how organizations run, grow
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. お客様をお迎えし、お部屋までご案内する。ドアを開け、ゲストがホテルに出入りするのをサポートする。施設のアメニティ、サービス、営業時間、地元の観光地やアクティビティについてゲストに説明する。客室の特徴(ルームキー、ミニバー、製氷・自動販売機、室内金庫、ランドリーサービスなど)を説明する。お客様の荷物を客室および/または指定されたベルエリアまで運ぶ。荷物の保管と取り出しのアシストをする。荷物の積み下ろしを含む、車への乗降のアシスト。ゲストに道案内をする。タクシー、シャトルバス、リムジン、セダンなどの交通手段を手配し、必要に応じて事前のリクエストを記録する。ゲストや訪問者に駐車場の手順を伝える。 会社の方針と手続きに従う;事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。敷地内の望ましくない人物への注意を常に維持する。制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。機密情報の秘密を維持する。すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズし、ゲストのサービスニーズを予測して対処し、障害のあるゲストを支援し、ゲストに感謝の気持ちを伝える。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。様々なフォーマット(例:小さな文字)の情報を読み、視覚的に確認する。仕事の状況に応じた速度で移動する(例:走る、歩く、ジョギングする)。長時間、または勤務時間中、立ったり、座ったり、歩いたりする。補助なしで50ポンド以下の重さの物、補助ありで75ポンドを超える重さの物を移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。傾斜のある場所、凹凸のある場所、滑りやすい場所を移動したり、階段やスロープを上り下りする。曲げたり、ひねったり、引っ張ったり、しゃがんだりしながら、頭上や膝下に手を伸ばす。スーパーバイザーの要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Greet and escort guests to rooms. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Inform guests of property amenities, services, and hours of
Job Description: 1. Accounting: a. Prepare and assist review P&L and BS, for the company in accurate and timely manner (IFRS & JGAAP) Receive and check vendors’ invoice & employees’ claim General ledger (Entry with evidence
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,