HK Express is Hong Kong’s first and only low-cost carrier, always offering great value, affordable fares on one of the youngest and most modern aircraft fleets in the world. Like you, and just like many people
HK Express is Hong Kong’s first and only low-cost carrier, always offering great value, affordable fares on one of the youngest and most modern aircraft fleets in the world. Like you, and just like many people
POSITION SUMMARY Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
職種 正社員 スキル・資格 • Highly confidential person is required due to sensitive nature of the work and the functions of the leaders. • 3-5 years of Executive Assistant or similar experience preferred. • Bachelor’s Degree preferred.
POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and
POSITION SUMMARY Prepare special meals or substitute items. Regulate temperature of ovens, broilers, grills, and roasters. Pull food from freezer storage to thaw in the refrigerator. Ensure proper portion, arrangement, and food garnish. Maintain food logs.
POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all
POSITION SUMMARY Maintain adherence to sanitation/health regulations and requirements. Meet with the Chef to review assignments, anticipate business levels, changes, and other information. Prepare ingredients for cooking, including portioning, chopping, and storing food so that they
JOB SUMMARY Areas of responsibility include Restaurants/Bars and Room Service, if applicable. Supervises daily restaurant operations and assists with menu planning, maintains sanitation standards and assists servers and hosts on the floor during peak meal periods. Strives
JOB SUMMARY Manages all engineering/maintenance operations, including maintaining the building, grounds and physical plant with particular attention towards safety, security and asset protection. Accountable for managing the budget, capital expenditure projects, preventative maintenance and energy conservation.
JOB SUMMARY Responsible for proactively soliciting and managing large group/catering related opportunities with significant revenue potential. Manages group/catering opportunities not handled by an Event Booking Center (EBC). Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity.
We Put the World on VacationTravel + Leisure Co. is the world’s leading vacation ownership and travel membership company, with a dynamic and growing portfolio of resort, travel club, and lifestyle travel brands. Our dedicated associates
POSITION SUMMARY Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system. Call guests to confirm scheduled services. Answer questions about available services. Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last-minute changes, and resolve scheduling
職種 正社員 職務明細 Responsible for daily operations, controls guest flow and reservations, and ensures a professional first and last impression for guests. 担当エリアの受付業務を円滑に管理し、ゲストの流れや予約の調整を行います。プロフェッショナルな挨拶や案内、席へのご案内を通じて、レストランの最初と最後の印象を作ります スキル・資格 • English Advanced level • Japanese Advanced level • PC Skill POS(Abacus), EOS(TableCheck),
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. ゲストのチェックイン/チェックアウト、客室予約、リクエスト、変更、キャンセルをすべて整理、確認、処理、実施する。支払いの確認、請求書の確認と調整。ルームキーの有効化、保管。ゲストのリクエストの処理とメッセージのリレー。緊急事態に備え、宿泊客全員の記録を残すためのリストを印刷する。ホテルのアメニティ、サービス、営業時間、近隣の観光地やアクティビティに関する案内や情報を提供する。前日の未解決のリクエストや問題をフォローアップし、解決する。デイリーレポートやログを作成し、確認する。コンピューターシステムで指定されたキャッシャーとクロージングレポートを完成させる。モーニングコールの依頼を受け、記録し、適切な部署に届ける。ユニークなニーズを持つゲストからの特別なリクエストに対応し、満足いただくためのフォローアップを行う。シフトログ、デイリーメモブックを確認し、関連情報をログブックに記録する。正確、完全、かつ読みやすいメッセージの受信、記録、および中継を行う。ゲストが盗難にあった場合は、ロスプリベンション/セキュリティーに連絡する。ゲストのモーニングコール、スクリーニングコール、その他電話の発着信に関するリクエストを処理する。ゲスト宛に届いたメッセージ(ボイスメール、郵便物、ファックスなど)をゲストに伝え、必要であれば客室に届ける。ゲストからの電話、リクエスト、質問、相談に答え、記録し、処理する。正確、完全、かつ読みやすくメッセージを受け取り、記録し、伝える。ゲストのリクエストや問題をコンピューターに記録し、適切な担当者や部署(ベルパーソン、ハウスキーピングなど)に連絡し、ゲストのリクエストが満足のいくものであったかを確認する。ゲストがインターネットにアクセスできるようアシストする。 会社および、セーフティー・セキュリティーの規則や手順に従う;事故、怪我、安全ではない勤務状況があればマネージャーに報告する;セーフティーに関するトレーニングを完了する。制服や身だしなみは清潔かつプロフェッショナルであり、会社の機密情報の守秘義務を保持し、会社の資産を守る。会社のスタンダードに従って全てのお客様をお迎えし、サービスニーズを先読みして対応し、障害のある方をお手伝いし、心からの感謝の気持ちをお客様に伝える。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで話す。職場での良好な人間関係を構築し、共通の目的に向けてチームをサポートし、他の従業員の関心事に耳を傾け、適切に対応する。クオリティーの高い期待とスタンダードを順守する。立つ・座る・歩くの長時間勤務。5キロ弱のものは一人で移動させる、持ち上げる、運ぶ、押す、引く、置く。監督者の指示に従い、その他の合理的な職務を遂行する。 Organize, confirm, process, and conduct all guest check-ins/check-outs, room reservations, requests, changes, and cancellations. Secure payment; verify and adjust billing. Activate and file room keys.
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers and employees
POSITION SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder Serve food courses and alcoholic beverages to guests. Set tables according to type of event and service standards. Answer questions on menu selections. Communicate with
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff,
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash,
JOB SUMMARY ハウスキーピング、レクリエーション/ヘルスクラブ、ランドリー部門の日常業務のサポートに重点的に取り組むアシスタントハウスキーピングマネージャー。必要に応じて、客室および公共スペースの清掃と維持管理を従業員とともに行う。点検を行い、是正措置の責任を明確にする。運営予算を維持しながら、ゲストおよび従業員の満足度を確保する。 Assistant Housekeeping manager that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and