Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
WHO WE ARE: EOS IT Solutions is a Global Technology and Logistics company, providing Collaboration and Business IT Support services to some of the worlds largest industry leaders, delivering forward-thinking solutions based on multi-domain architecture. Customer
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven City
Elastic, the Search AI Company, enables everyone to find the answers they need in real time, using all their data, at scale — unleashing the potential of businesses and people. The Elastic Search AI Platform, used
Keeper is hiring a driven Account Manager to join a high producing team within our APAC B2B sales division. Candidates must be able to work from our Tokyo, Japan office for eligibility. Keeper’s cybersecurity software is trusted
We help the world run better At SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a shared passion to help the world run better. How? We focus
Analog Devices, Inc. (NASDAQ: ADI) is a global semiconductor leader that bridges the physical and digital worlds to enable breakthroughs at the Intelligent Edge. ADI combines analog, digital, and software technologies into solutions that help drive advancements
Basic purpose of the job Delivers project management support to the asset team and next–level teams with the focus on asset strategy execution and asset progress. Coordinates the interactions with all key stakeholders, local and Global
Keeper is hiring driven Customer Success Managers to join a high producing team within our APAC B2B sales division. Candidates must be able to work from our Tokyo, Japan office for eligibility. Keeper’s cybersecurity software is trusted
Job Description: Department Overview The Intellectual Property Department of Rakuten Group, Inc. is a specialized division responsible for formulating and executing IP strategies for over 70 services provided by the group. We closely collaborate with various
企業概要 ボッシュ株式会社 法務部は、世界市場でトップクラスの自動車部品サプライヤーであるボッシュグループの本社の法務機能の一部として、日本の法令に関わる案件の支援および日系自動車メーカーとの契約交渉などの法務業務をリードする役割を担っています。 自動車及びIT業界のメジャービジネスパートナーとの国内および海外の契約交渉や、日本の法令に関する詳細な調査・分析を通じて、法務部員として個人の専門性を高めることができます。 世界各国に所在する法務チームと連携した業務遂行や、海外のビジネス部門の活動支援を行う機会があり、国際的な業務経験を蓄積できます。また、これらの活動を通じた、ボッシュグループ全体への貢献も可能です。 The Legal Department of Bosch Corporation serves as part of the headquarters legal function of Bosch Group, a leading global automotive component supplier. It plays a role in leading legal activities
As an Azure Data & AI Specialist you will be a senior solution sales leader within our enterprise sales organization working with our most important customers. You will lead a virtual team of technical, partner and
Deal Managers at Microsoft work with customers to understand their business needs and translate these requirements into customized licensing/contracting solutions. Collaborating with customers of all sizes, Deal Managers are empowered to design and execute creative licensing solutions/commercial contracts
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Job Requisition ID # 24WD83871 募集職種の概要 オートデスクのカスタマーテクニカルサクセスでは、エンタープライズおよびプレミアムプランのお客様が製品への投資を最大限に活用し、目に見えるビジネス成果を達成できるよう支援する、意欲的で信頼のおけるアドバイザーを募集しています。 エンタープライズシステムズ - テクニカルアカウントスペシャリストとして、お客様に最高レベルの技術的専門知識を提供していただきます。 デスクトップおよびクラウドインフラストラクチャ、シングルサインオン設定、SCIM設定、ネットワークインフラストラクチャ、展開パッケージング、ライセンス管理およびメータリング、仮想化およびハードウェアテクノロジーなど、幅広いテクノロジーに関する幅広い知識が必要です。 エンタープライズシステム技術アカウントスペシャリストチームは、オートデスクの最大顧客と緊密に連携しています。これらの顧客の多くは、包括的なITインフラストラクチャと大規模なグローバルチームを擁しています。そのため、この役割には、ITディレクター、エンドユーザー、およびその中間のあらゆる人々を含む、さまざまな経営幹部と自信を持って円滑にやりとりできる経験豊富なITプロフェッショナルが求められます。 あなたは、1500人以上の社員が所属するカスタマーサクセス組織内のテクニカルアカウントマネジメントグループの一員として加わっていただきます。このチームは、専門能力の開発を重視し、高い業績をあげた社員を評価します。 テクニカルアカウントマネジメントグループは、当社の戦略的顧客の成功と投資収益率を最大化する役割を担っています。 当社のソリューションを最大限に活用し、導入しながら、お客様のビジネス目標の達成を支援する専門的かつカスタマイズされたプロアクティブなサポートサービスを提供することで、これを実現しています。 募集要項 コンピュータサイエンスまたは関連分野における学士号または同等の経験、および大規模な企業環境における情報技術のサポート経験、または大規模な企業顧客との直接的な業務経験を最低5年以上有すること。 企業環境におけるSSO(SAML)ソリューションの実装、設定、およびトラブルシューティングの経験。 クラウドID管理サービス(Okta、Azure、Google Cloudなど)の経験。 Microsoft Serverおよびデスクトップインフラストラクチャに関する包括的な知識(Active Directory、グループポリシー、一般的なOSおよびネットワークのトラブルシューティング等)。 クラウドサービスインフラストラクチャのセットアップに関する十分な理解と、クラウド/インターネットベースのアプリケーション(Webサーバー、ネットワークセキュリティ、IIS、パケットトラフィック、ファイアウォールなど)のパフォーマンスおよびアクセスに関する問題のトラブルシューティング経験。 SCCM、Intune、Altiris、またはその他の展開テクノロジーを使用したソフトウェア展開の管理およびトラブルシューティング経験。 最新の仮想化技術(Citrix、VMwareなど)に関する実務知識があれば尚可。 VB、PowerShell、.NET、Python、C、C++を使用したスクリプト作成経験があれば尚可。 FlexNetライセンシング、使用量計測、FlexNet Managerの経験があれば尚可。 優れた口頭および書面によるコミュニケーションスキル。複雑な技術的詳細を首尾一貫して伝える能力、およびライブまたはバーチャルな聴衆に対して技術情報を提示し文書化する能力。 優れたチームプレーヤーであり、責任を共有するチームの他のメンバーと快くサポートし、交流ができること。 韓国語スキルがあれば尚可。 Position Overview Autodesk Customer
Job Posting Title: Design Manager, APAC Creative Req ID: 10104018 Job Description: DESIGN DIRECTIONS Reporting to the Senior Design Manager, you will collaborate within the APAC Creative team to develop strategic creative plans and style guides
Come join Analog Devices (ADI) – a place where Innovation meets Impact. For more than 55 years, Analog Devices has been inventing new breakthrough technologies that transform lives. At ADI you will work alongside the brightest
Assistant Legal Counsel Tokyo, Japan Are you our “TYPE”? Named One of the Most Innovative Companies in Design by Fast Company, Monotype brings brands to life through type and technology that consumers engage with every day.
Coupa makes margins multiply through its community-generated AI and industry-leading total spend management platform for businesses large and small. Coupa AI is informed by trillions of dollars of direct and indirect spend data across a global
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