WE ARE HIRING INTERPRETERS! LANGUAGE: HAKHA CHIN Requirements: 90% English proficiency Steady wired internet connection USB Wired headset Windows 10 or MacOS WHAT WE OFFER YOU: Fully remote position with a clear schedule Full-time or part-time position
Intersoft K.K. Inc. is a global leader in Information Technology and Services, specializing in web and mobile application design and development, as well as Salesforce and SAP enterprise solutions. With a distinguished history spanning 24 years,
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
Full remote Staff Technical Support Engineer role where you would be working with the local Japan team as well as other colleagues in APAC. World leader in EDR who is currently expanding their full remote technical
Job Description: Department Overview The Cyber Security Defense Department (CSDD) is responsible for the security and safety of the Internet services of Rakuten Group Inc. CSDD covers all aspects of the Secure Development Life Cycle (SDLC)
SummaryPosted: May 23, 2024 Role Number: 200552693 The people here at Apple don’t just build products — they craft the kind of wonder that’s revolutionised entire industries. It’s the diversity of those people and their ideas
2024年現在、29か国から集まった国際色豊かな職場にて、社内IT業務およびユーザーサポートを担当していただきます。 当社では、Mac、Linux、Windowsといった多様なプラットフォームを使用しており、これらマシンの設定・運用に必要なツールをほぼすべて自前で作成しています。まずはジュニアスタッフとして始めていただき、徐々に幅広い経験を積んでいただくことでいずれはチームの中核として働いていただける、そのようなビジョンをお持ちの方を募集します。 職務内容 IT関連の資産とソフトウェアライセンスの保守・管理 IT関連の従業員のオンボーディングとオフボーディングプロセスの支援 PCの障害や問題(ハードウェアおよびソフトウェア)の解決を行い、従業員の日常業務をサポート 新しい機器の設定、ソフトウェアのインストール、ネットワークの設定など 社内向けの操作マニュアルやガイドを作成し、従業員が効率よく業務を行うための支援 ヘルプデスクのチケットを管理し、迅速かつ効果的な問題解決 現行プロセスの評価と改善を通じた、ITサービスの品質向上、必要に応じ、その他業務へ従事していただきます。 必須要件 Windows OS(Windows 10、Windows 11) および MacOS の基本的な理解 Microsoft Outlook、Teams、OneDrive およびその他 Office 製品、ならびに Office 365 (クラウドサービス) に関するある程度精通した知識 ITトラブル対応に必要な基本知識および問題解決に向けた柔軟かつ積極的な姿勢と行動力 新しい技術を迅速に学び、即時順応する能力 同僚やクライアントとの良好なコミュニケーションスキル ビジネスレベルの英語 ならびに 流暢な日本語での会話能力 日本語および英語、両言語でのドキュメント作成能力 採用企業 株式会社Mujin〒135-0053 東京都江東区辰巳3-8-5最寄り駅:東京メトロ有楽町線
About Netskope Today, theres more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the
#WeAreCrowdStrike and our mission is to stop breaches. As a global leader in cybersecurity, our team changed the game. Since our inception, our market leading cloud-native platform has offered unparalleled protection against the most sophisticated cyberattacks.
As a Junior IT Support team member, you will provide technical support to users of various technologies including desktop PCs, notebook PCs, mobile devices, network printers, and other office equipment. You will assist in IT projects,
About the Team As part of the IT team, you will work in a secure, employee-focused, and highly technical environment. We work hard to make sure our diverse team of researchers, engineers, and operations/people specialists have
Job Description: Department Overview Were looking for a motivated Endpoint Engineer within the Corporate IT Infrastructure Department to support the evaluation, improvement, and documentation of our corporate device environment, with a focus on PC related products.
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
We are very excited to be building a small and efficient TechOps team at Octopus. Due to incredible growth around the world, we are looking for a knowledgeable and experienced Generalist based in the APAC timezone
At Jamf, people are at the core of everything we do. We do what’s right for our customers, our employees, our communities and our world. We take pride in simplifying technology for tens of thousands of
グローバル企業が、IT サポートスペシャリストを募集しています。 WindowsおよびMacのヘルプデスク対応を行って頂ける候補者を求めております。 国内1000名程のユーザを10名程のチームでサポートしており、変化の早い最新技術にも順応して頂きます。 レポート先は国内のIT ディレクターまたはビジネス系マネージャーとなりますが、他のITメンバーとの協業も数多く発生します。 職務概要: - オフィス内およびリモートユーザー向けWindowsおよびMacのヘルプデスク対応 - ユーザーPC向けのソフトウェア、社内標準ツールのインストールと設定作業 - ユーザアカウント管理および資産管理 JD: A global leader in marketing communications. They are looking for a qualified talent to support a sizable office with the latest technologies.
【職種】SE(その他) ◆◆ 内容: ・MDM製品(MobiControl)のサポート業務 ・お客様からの電話/メール対応 ・開発元へのエスカレーション ・機能検証 ・端末管理 ・マニュアル作成 ・Windowsサーバ構築 ・基本設計書の作成 ・運用設計 期間: 長期 勤務地: 八丁堀 ※最初1カ月は八丁堀に常駐(応相談) ◇スキル 【必須】 (レイヤーポジション) ・課題解決能力 ・顧客対応経験 ・コミュニケーション能力 ・Windowsサーバ構築経験1年以上 ・運用保守経験3年以上 ・TCP/IPネットワークに関する知識 ・サポートデスク、もしくは情報システム運用経験 (メンバーポジション) ・運用保守経験1年 ・課題解決能力 ・顧客対応経験 ・コミュニケーション能力 【尚可】 ・MacOS運用経験 ・MDM製品の使用経験 ・SQLサーバ構築、運用経験 ・Windowsクライアントなどのキッティング経験
Job Title: Site Support Technician Location: Tokyo, Japan Position Summary: As a Site Support Technician at Apkudo, you will be responsible for providing on-site technical support for a range of smart devices. You will utilize our
About KOMOJU KOMOJU (by Degica) is the leading cross-border payment gateway for Japan. We power payments for companies like video game distribution platform Steam and the popular mobile app TikTok. Today we help thousands of merchants