INTRODUCTION At Burberry, we believe creativity opens spaces. Our purpose is to unlock the power of imagination to push boundaries and open new possibilities for our people, our customers and our communities. This is the core
あなたのマーケティング経験を活かして、世界有数のジュエリー会社の一員として活躍することに興味はありますか? パンドラには、エキサイティングで情熱があり、パフォーマンス重視の人材で構成されているグローバル組織で働く場があります。「はい」と答えたあなたは、このパンドラの組織でOwned Digital Managerとして働くチャンスです。 オウンドデジタルマネージャーは、すべてのオウンドデジタルタッチポイント(ウェブサイトとローカルソーシャルチャンネル)を管理するために、ローカルペイドメディアを躍動させ、EストアへのEメールトラフィックを促進し、ロイヤリティプログラムやその他のローカルCRM活動を成長、拡大させる責任を担います。 オウンドデジタルマネージャーの役割: 新しいコレクションやブランドイニシアチブのを立ち上げのためのソーシャル マーケティング キャンペーンの開発と実行をリードする。 ソーシャルストーリーテリングやソーシャルファーストイニシアチブの開発など、オウンドおよびペイドソーシャルプラットフォームにおけるキャンペーン開発およびコンテンツ制作の概要作成。 グローバルソーシャルメディアチャンネルにおけるUGCコンテンツの活性化を管理し、上記のガイドラインとプロセスを継続的に改善する。 ソーシャルメディア、コンテンツ、主要なアクティベーションに関するトレーニング、プレゼンテーション、ガイドラインの実施を推進する。 クラスターおよび市場との主要窓口となる。 ソーシャルメディアで強力な競争力を維持するための新しいプラットフォームの取組みと、トレンドの導入 ペイド・メディア・チームとの緊密な連携による、ペイド・ソーシャル関連のプロジェクトの定義、展開、拡張させる。 Go-to-Market マネージャー TLU に従って必要なトラフィックを配信する強力なメディア プランを確保する 現地エージェンシーを通じたデジタル広告チャネルの実行管理 パフォーマンスを追跡し、現地エージェンシーを厳しく管理する(強力なプラットフォーム知識が必要)。 グローバルなペイドメディア戦略(ソーシャル、D&V、サーチ)とゴールデンルールを実施し、グローバルチームにフィードバックを提供する。 ロイヤルティプログラムのローカル版を管理し、サインアップを確保する(オン・オフラインの様々な取り組みを通じて)。 • ローカルソーシャルメディアプラットフォーム(Facebook、Instagram、TikTokなど)の管理(グローバルツールキットの使用と適応を含むコンテンツプランの計画と実行) 必須条件: ヴァーティカル/オムニリテールでの経験豊かで高度なマーケティング経験。 小売業界において、できれば複数拠点で同様の職務に携わった5年以上のマーケティング管理経験。 ダイナミックでペースの速い環境において、機敏で前向きな方。 優れた組織力と企画力。 最小限の監督下で従事でき、厳しい期限を守ることができるマネージメント力。 自発性と「できる-CAN DO」姿勢を備えたチームプレーヤー。 優れたコミュニケーションスキルとプレゼンテーションスキル。 流暢な英語、日本語は必須。その他言語も歓迎。 ファイナンスマーケティングに精通していること。
CASETiFY is one of the leading global lifestyle brands to offer customizable tech accessories. Were industry leaders when it comes to trend forecasting and protecting what matters most; the community platform for creativity and self-expression. The
Purpose: Enhance brand credibility and foster meaningful connections with our audience by creating genuine branded content that resonates with the moments that hold significance for adidas, our partners, and the Gen Z demographic. Utilize owned, earned,
Our Purpose We work to connect and power an inclusive, digital economy that benefits everyone, everywhere by making transactions safe, simple, smart and accessible. Using secure data and networks, partnerships and passion, our innovations and solutions
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Coach is a global fashion house founded in New York in 1941. Inspired by the vision of Creative Director Stuart Vevers and the inclusive and courageous spirit of our hometown, we make beautiful things, crafted to
At Qualtrics, we create software the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform—we are the creators and stewards of
Mission Statement Achieve a consistent level of Visual Merchandising to convey updated brand message and ensure brand desirability and best optimized store environment Taking decisions for display and provide right guidance to the store with commercial
Blackstone is the world’s largest alternative asset manager. We seek to create positive economic impact and long-term value for our investors, the companies we invest in, and the communities in which we work. We do this by
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Support to ensure excellent implementation of own retail and wholesales marketing plans (Visual merchandising, commercial and membership activation instore communication) for own retail and wholesales doors. This role is responsible for
We believe that difference sparks brilliance, so we welcome people and ideas from everywhere to join us in stretching what’s possible. At Tapestry, being true to yourself is core to who we are. When each of
市: 東京 国/地域: 日本 申請期限: N / A Pandora Retail Tech Analyst リテールテックアナリストの役割 ・クラスター内の PANDORA ストアへのデジタル ストア オペレーション サービスの提供全体を担当し、複数のビジネス関係者およびデジタル&テクノロジー部門と緊密に連携する必要があります。 ・Pandora はクラスター内で数百の店舗を運営しており、このポジションは新しい店舗、店舗サービス、店舗サポート サービスの提供を管理する上で重要な役割を果たします。 また、ストア サポート オペレーション組織内にあり、世界中の多くの国に同僚がいます。 ・POS、会計ソリューション、店舗内のハードウェアとネットワークのサポートで重要な役割を果たし、ベンダーとサポート チームの SME として機能します。 彼/彼女は、複数のサービスプロバイダーを管理および監督し、合意されたサービスを予定通り、合意された予算内で確実に提供するようにします。 ・出張が発生します。 任務には、デジタル&テクノロジー内外の他の小売 DevOps チーム、グローバル サービス デスク チーム、プラットフォーム
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At Van Cleef & Arpels, we are proud to hire talents from many different backgrounds and experiences. We believe that when diversity and inclusion are fully embraced and empowered, creativity and knowledge emerge to deliver excellence.
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About the Role: Summary: The role will primarily focus on delivering implementations & integrations. Technical project managers may additionally be required to produce cross-training materials in the agreed, standardised formats; take on primary & secondary responsibilities when delivering
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Drive an effective and efficient brand activation across all Football, Specialty Sports categories* in country with full alignment between the Global Brand Activation and Business Unit teams. Develop and
MAIN PURPOSES The Piaget Client Relationship Manager is in charge of the implementation of the Maison’s CRM and Clienteling strategies on the Japanese market. He also oversees the development of the local e-Commerce platform. The objective of
Mission: No. 1 Ambassador of IWC SCHAFFHAUSEN, with a clear understanding of the Maison’s Marketing, Communication & Clienteling strategies, in order to: Develop & Implement them locally on all levels and to all stakeholders (Consumers, Media