Requisition ID 51727 Position Type FT Permanent Recruiter #LI-SS1 Posting Type LI About Kerry Kerry is the worlds leading taste and nutrition company for the food, beverage and pharmaceutical industries. Every day we partner with customers
Objectives of the Position 【求められる成果】 所属エリア全体の目標達成(販売目標・実消化目標、生産者基盤構築、ザルビオ有料会員獲得)に貢献する 担当する全農及び特約店の販売目標達成に貢献する エリア戦略に基づく普及販売戦略の立案と実行 Main Areas of Responsibilities and Key Activities 【職務要件】 所属エリア全体及び担当地区に対して、BASF農業用商品の普及販売活動を行う エリアや担当地区の売上及び普及目標達成の為、戦略を立案し実行する。 顧客管理システムを用いて活動報告及び内容分析をもとに営業効率向上を図る 所属エリアの目標達成の為、下位部員の営業活動をサポートする。 市場、競合(他社、製品等)の情報を収集し解析する 新たな市場開拓を探索し、ビジネスモデルの提案を行う 事業部全体に関わるプロジェクトに参画する Job Requirements Education 大学卒以上 Working Experience 営業またはコマーシャルまたはマーケティング業務に従事した経験 (業種不問) Technical & Professional Knowledge 農薬または農業に関する知識
POSITION SUMMARY Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Promote awareness of brand image internally and
CIC Tokyo is seeking a personable and organized sales enthusiast to support the Sales Team in growing the CIC community. The ideal candidate will be systems-oriented, adept at creating efficiencies, and customer-focused, with a drive to contribute to
Purpose & Overall Relevance for the Organization: To execute with support from managers towards set KIP for profitable and sustainable market share and net sales growth in business account(s) along with a Brand strategy. Key Responsibilities: Functional:
企業概要 スイスホテル南海大阪は、大阪で最もエキサイティングなエンターテインメント、ショッピング、グルメの街、難波の中心に位置するデラックスホテルです。南海電鉄なんば駅の上に位置し、関西国際空港への直通列車が発着するほか、京都、奈良、神戸などの主要観光地へも簡単にアクセスできます。36階建てのタワーには、スイス・エグゼクティブ・クラブラウンジへのアクセスを含むアップグレードされたアメニティを備えたエグゼクティブフロア42室とスイート28室を含む、設備の整った客室546室があり、究極のアメニティと室内テクノロジーで比類ない体験をお約束します。ピュロヴェル・スパ&スポーツでは、各種スパトリートメント、設備の整ったジム、ジャグジー、サウナ、屋内プールをご利用いただけます。 多様性と包括性への取り組み 私たちは包括的な企業であり、多様な才能を惹きつけ、採用し、昇進させることを目標としています。 求人内容 アクションプランの作成と実行を通じ、グループ、宴会、法人ビジネスの勧誘を行う。 クライアントのニーズを重視し、見積もり要求や交渉に対応する。 関連する業界情報や業界関連団体との関係を強化する。 アカウントやその他のビジネス詳細の管理 その他指示された業務 資格 営業経験必須 MSウィンドウズ・アプリケーションおよび関連するコンピューター・アプリケーションに精通していること 文書および口頭での優れたコミュニケーション能力 確かな対人能力、問題解決能力 高い責任感と信頼性 お客様を第一に考え、弾力性があり、常に冷静で礼儀正しい方 関連分野の大学・短大卒以上優遇 その他の情報 アコール・グローバルおよびホテルチームの一員として。 シフト中の従業員食事、ランドリー、年次記念滞在を提供。 ホテル内およびアコールネットワーク内でのキャリアプログレッション。 進歩的なチーム内での業務。...
企業概要 スイスホテル南海大阪は、大阪で最もエキサイティングなエンターテインメント、ショッピング、グルメの街、難波の中心に位置するデラックスホテルです。南海電鉄なんば駅の上に位置し、関西国際空港への直通列車が発着するほか、京都、奈良、神戸などの主要観光地へも簡単にアクセスできます。36階建てのタワーには、スイス・エグゼクティブ・クラブラウンジへのアクセスを含むアップグレードされたアメニティを備えたエグゼクティブフロア42室とスイート28室を含む、設備の整った客室546室があり、究極のアメニティと室内テクノロジーで比類ない体験をお約束します。ピュロヴェル・スパ&スポーツでは、各種スパトリートメント、設備の整ったジム、ジャグジー、サウナ、屋内プールをご利用いただけます。 多様性と包括性への取り組み 私たちは包括的な企業であり、多様な才能を惹きつけ、採用し、昇進させることを目標としています。 求人内容 アクションプランの作成と実行を通じ、グループ、宴会、法人ビジネスの勧誘を行う。 クライアントのニーズを重視し、見積もり要求や交渉に対応する。 関連する業界情報や業界関連団体との関係を強化する。 アカウントやその他のビジネス詳細の管理 その他指示された業務 資格 営業経験必須 MSウィンドウズ・アプリケーションおよび関連するコンピューター・アプリケーションに精通していること 文書および口頭での優れたコミュニケーション能力 確かな対人能力、問題解決能力 高い責任感と信頼性 お客様を第一に考え、弾力性があり、常に冷静で礼儀正しい方 関連分野の大学・短大卒以上優遇 その他の情報 アコー・グローバルおよびホテルチームの一員となる。 シフト中の従業員食事、ランドリー、年次記念滞在を提供。 ホテル内およびアコールネットワーク内でのキャリアプログレッション。 進歩的なチーム内での業務。...
Company Description Swissôtel Nankai, Osaka is a deluxe hotel ideally located in the heart of Namba, Osaka’s most exciting entertainment, shopping and dining district. The hotel sits above Nankai Railway’s Namba Station offering direct train access
Project Management, Northeast Asia Region APC Construction & Operations APAC Project Management Team Japan Responsibilities • Tender and Project Operation management • Oversee overall tender process, technical/commercial discussion, and submission of Onshore Turbine supply and supervise
Description (Position Summary) Play an important role as a core team member via individually supporting project of marketing planning via 1) efficient media planning, 2) effectiveness of message deliver and 3) always on optimization for further
The Role This position will manage and administer leases in a portfolio of properties. Job Responsibilities Responsible for management of leases which includes preparing and checking lease documents, checking and activation of contracts, preparing and maintaining
About Agoda Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with more than 3.6 million accommodations globally. Based in Asia and part of
About Agoda Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with more than 3.6 million accommodations globally. Based in Asia and part of
ABOUT THE COMPANY Our client is a leading provider of technology scouting, market research, and business intelligence services on emerging technologies with a global presence spanning over 80 countries. Our client assists international organizations in making
JOB SUMMARY Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories. CANDIDATE PROFILE Education and Experience 4-year bachelors degree in Finance and Accounting
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Support to ensure excellent implementation of own retail specific marketing plans (Visual Merchandising, commercial and membership activation instore communication) for own retail doors. This role is responsible for maximizing
We are looking to hire a performing Administrative Assistant for across Lines of Business support for Corporate & Investment Banking (CIB) Japan. A successful Administrative Assistant possesses structure, attention to detail, quality focus, high energy and flexibility to
Coach is a global fashion house founded in New York in 1941. Inspired by the vision of Creative Director Stuart Vevers and the inclusive and courageous spirit of our hometown, we make beautiful things, crafted to
POSITION SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper
JOB SUMMARY Prepares all event documentation and coordinates with Sales, property departments and customer to ensure consistent, high level service throughout the pre-event, event and post-event phases of property events. This position primarily handles complex events. Ensures