Job Description Summary A Lead Option & Upgrade Digital Product Specialist in Lifecycle solutions’ service marketing team is a key strategic position responsible for defining market and value propositions, articulating specifications, developing commercial strategy of solutions that bring
日本の市場においてブランドの好感度を上げるための活動、マス向けの発信を行う。 企業情報 同社はヨーロッパの高級車メーカーであり、革新的な技術、安全性、洗練されたデザインで世界中の人々を魅了しています。長い歴史と卓越したエンジニアリングで高い評価を得ている同社は多彩なラインアップを展開。未来志向の自動運転技術やAIを活用したシステムなど、常に最先端を走り続けています。また、環境に配慮した製品開発と持続可能な製造プロセスにも注力し、サステナビリティを追求。同社は品質とラグジュアリーを兼ね備えた唯一無二のブランドです。 職務内容 * ブランドの歴史、製品、ライフスタイルなどのなどを知ってもらうためのデジタルマーケティング * オフィスシャルHPのページ更新・運用・運営 * デジタル広告の配信、デジタルでの効果測定:ページビュー、ページ訪問者の回遊 * Google Analytics等の解析ツールの活用や運用 * 新車発表やブランド等のメディアキャンペーンの企画取りまとめ * 一般の方に向けた情報発信。プロダクトの機能に関する情報だけではなく、ブランドの製品がある生活をイメージさせる記事などを担当 * メディアバイイングと広告素材の制作 * 本社、広告代理店/制作会社との定期的な情報共有 理想の人材 * デジタルマーケティングの経験 * 自動車業界での経験はなくてもよいが、自動車に興味がある方 * ビジネス英語 * 代理店の経験歓迎 (電通・博報堂のような大きいところでなくても、デジタルに特化した小規模の代理店であればOk) * ハイブランドやラグジュアリーなライフスタイルに興味がある方、「ラグジュアリーが好きな人のペルソナ」が想像できる方 条件・待遇 * 業界内でも卓越したブランド力を持つ企業でのデジタルマーケティング活動
This position serves as a member of Direct to Patient/Consumer , Professional digital transformation to drive both patient/ consumer (Incl. ACUVUE ® user) and professional (Incl. ACUVUE ® endorser/ KOLs) engagement as part of critical business model
Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Position Summary デジタル サポート アソシエイトは、IntuitiveのDigital Productsについて、電話、メール、SNS等の方法で社内外の顧客にTier 1 のカスタマーサポートを提供します。Digital Productの内容を理解し、トラブルシューティングを確実に行い、高いコミュニケーション能力を持って顧客の問題をタイムリーに解決する優れたサービス・サポートを提供します。社内のシステムを効果的かつ正確に使用し、注文、デビット/クレジット、製品の苦情など、デジタル製品以外の基本的な顧客の問い合わせにも対応します。Intuitiveのデジタル製品について、カスタマーサービスの他のスタッフへの情報共有、トレーニングや新たに入社したメンバーへのトレーニングも行います。 Roles and Responsibilities Intuitive のデジタル製品に対し、Tier 1 サポートを担当する 顧客からの問い合わせや要望をもれなく迅速に、プロフェッショナルに対応する 必要となる最小限の指示や教育により、すべてのデジタル製品サポートタスクにおいて熟練度を向上させる 通常のトレーニングを経て、ManualやWork Instructionを理解し、その内容に基づいた業務を遂行する。また、業務の変更と共にマニュアルやワークインストラクションの内容更新に貢献する。 問い合わせや苦情などを、もれなく正確に社内システムに登録する 問い合わせや苦情などのインシデントをいつ、またどのように他のチームにエスカレーションするかを正確、迅速に判断し、エスカレーションする 問い合わせや苦情などに対し、解決または他部門に引き継ぐまで、オーナーシップと責任をもって対応する 法令、コンプライアンス要件および社内規定の理解 品質、サービスレベル、知識、スケジュール順守、その他マネジメントが定義した指標に対するパフォーマンスや生産性の目標を達成または上回る 全ての顧客情報に関し機密性を維持する 他のカスタマーサービスメンバーのタスクを必要に応じてサポートする マネージャーにより与えられるその他のタスクや責任を担う
Responsibilities: • Manage the implementation of automation technologies to streamline creating and updating mandatory materials. • Drive comprehensive assessments of available automation technologies tailored to pharmaceutical documentation. • Prioritize vendors with experience in similar automation projects
Responsibilities: l Manage the implementation of capability initiatives and quality control of final deliverables. l Drive the needs assessments, capability program design, delivery, measurement and embedding with a strong focus on external engagement excellence. l Ensure
In SMC and Digital Sales, we have set out with the purpose to empower our customers through the unique value of the Microsoft cloud by building a globally-led, digital-first scale organization aligned with partners. Dedicated to one of
Job Description Summary A Lead Option & Upgrade Digital Product Specialist in Lifecycle solutions’ service marketing team is a key strategic position responsible for defining market and value propositions, articulating specifications, developing commercial strategy of solutions that bring
Manager – Digital Customer Success The Manager, Digital Customer Success is responsible for leading and developing a team of Customer Success Managers to drive revenue retention and growth across business lines in . Through collaboration with internal partners,
Overview In Small, Medium, Corporate (SMC) and Digital Sales, we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value of the Microsoft cloud by building a globally led, digital-first scale organization aligned with
Digital Marketing Manager, Japan Do you have a proven track record as a results-driven B2B marketer, marketing software or digital technology? Are you a dedicated leader and strong communicator with a passion for integrated marketing, driving quality demand
Are you passionate about making life better for patients worldwide? If the answer is yes, you think just like us. We are a world-leading medical solutions company, designing and supplying medical solutions to enhance performance in
Job Description Summary OCP Project Specialist(*1)は在庫の最適化、グローバルシステムツールの導入プロジェクト、 需要分析などのグローバルやローカルの取り組みを主導・推進する役割を担う またこの役割は、顧客納期遵守のためにグローバルの工場と連携してCCS製品(*2)を 調達するCCS OCPチームのメンバーを管理する *1 : OCP = Order Control Point、工場発注・在庫管理部署 *2 : CCS = Clinical Care Solutions、超音波製品・麻酔器製品 GE HealthCare is a leading global medical technology and digital solutions innovator. Our purpose
WHO WE ARE LOOKING FOR? Nike Japan is hiring for a Running Brand Specialist to join our Tokyo-based Nike Japan Marketing team. To be successful in this role you must bring ambition to be one of the
企業概要 IFS is a billion-dollar revenue company with 6000+ employees on all continents. We deliver award winning enterprise software solutions through the use of embedded digital innovation and a single cloud-based platform to help businesses be their
Job Description Summary Life Care Solution(LCS)本部では、 周術期 (PeriOP)に係る、診療科別や特定の専門領域対して の製品(麻酔器や患者モニタシステムなど)を、取り扱っています。 LCS営業担当(LCS Sales Specialist)は、大学・国公立病院、一般病院等の医師・技師など、オペ 室周りの製品およびそのソリューションを展開する営業活動を行います。 GE HealthCare is a leading global medical technology and digital solutions innovator. Our purpose is to create a world where healthcare has no limits. Unlock
Company Description The social media Specialist manages the daily content creation, community management of and publishing for our market’s social media accounts for one of the most exciting brands in the world. This includes overseeing accounts and
Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
Company Description The Regional Marketing Specialist (RMS) supports the Regional Marketing Manager (RMM) in building the local face of Red Bull in their field in the most relevant way and in line with the global and national
Our network of global Microsoft Technology Centers (MTC) are premium customer-facing facilities built to help enterprise customers solve their business challenges through innovative cross-workload solutions. We accelerate our customers’ digital transformation by capitalizing on the changing needs