This position primarily will be working with the Water Egress Capability (WEC) system. The Field Service Representative (FSR) shall perform all WEC related preventative and corrective maintenance in accordance with the supporting published USMC Technical Manuals.
Job Summary Provides support by addressing customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat. Responsibilities Customer Support Provides support by addressing customer requests, inquiries, and/or questions through email, phone, or live chat troubleshoot,
Responsibilities: · Responsible to define and drive end-to-end go-to-market for MARLO, including channels, customers, budget, people structures & staffing, resource allocation, sales forecasting, target setting and brand strategy for Japan. · Ensure brand growth and P&L
As the Brand Manager, you will be responsible for leading the commercial plan and the end-to-end marketing activities of our Sphere, Toric and Multifocal portfolio of products, ensuring they meet customer needs and align with business
General Summary / 職務 概要 • 担当エリアの売上目標を自ら積み上げを検討して,DMと合意のうえ,達成する。 • 全社の営業販売戦略,ディストリクト戦略をもとに自身の顧客(ECP,地場リテール本部,SAM及びRAMアカウント)のアカウントプランまたは営業行動計画を立案して,DMと合意し,実行する。 • プロフェッショナル戦略を理解し,学術知識やセミナー等のツールを用いて,顧客のニーズに応じた提案や勉強会,製品訴求をする。 • 担当エリアの全ての顧客(ECP,リテーラー,医会の重要Dr.)と良好な関係を構築し,維持•発展させる。 • 営業活動の進捗状況や懸案事項を上司にタイムリーに報告する。 • 顧客の声(VOC),競合他社および他エリアの情報を,DMおよび関連部門にタイムリーに報告する。 • 汎用性のある事例や取り組みの共有によって,ブランチ内で他者に影響を与えている。 • 特定の課題に対してチーム内でリーダーシップを発揮することができる • 別途設定している1日の活動ガイドラインを遵守し,求められるRepの状態を目指す Duties & Responsibilities / 職務および職責 売上目標の達成 • 担当エリアの売上目標を自ら積み上げを検討して,DMとの合意のうえ,達成する。 • 顧客のニーズを踏まえたアカウントプランを基に,適切なコールプランを立案し実行する。 • 訪問後には振り返りを行い,獲得した重要な情報は正確に記録•更新してアカウントプランに反映させることで,次回の訪問内容に連続性を持たせる 顧客対応 • 担当エリアの顧客(