Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Inspect guest rooms, public areas, pool, etc. after being cleaned by Housekeeper to ensure quality standards. Run sold room reports, verify room status,
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. コンピューターシステムで指定されたキャッシャーとクロージングレポートを記入する。シフトログ/日報を確認し、関連情報を日報に記録する。ゲストからの電話、リクエスト、問題を解決するため、必要に応じて適切な個人または部署(ベルパーソン、ハウスキーピングなど)に連絡する。コンピューターシステムで予約を確認し、ゲストの身元を確認し、支払い方法を請求し、部屋を割り当て、ルームキーを有効にして発行することにより、すべてのゲストのチェックインを処理する。空室状況に応じて、予約のないゲストに客室/宿泊施設を販売する。料金が市場コードと一致していることを確認し、例外があれば文書化する。アウトレット(ヘルスクラブ、リテールショップなど)からの小切手がスキャンされ、客室に請求されていることを確認する。 従業員のトレーニング、評価、カウンセリング、懲戒、動機付け、コーチングにおいて管理職を補佐する。公正な待遇の保証/オープンドアポリシーのプロセスのロールモデルとなり、最初の窓口となる。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。安全トレーニングと認定を受ける。会社のすべての方針と手続きに従う。制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、ゲストのサービスニーズを予測して対応する。障害のあるゲストを支援する。ゲストに心からの感謝を伝えお礼をする。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。他者と良好な関係を築き、維持する。期待される品質と基準を確実に守る。長時間または勤務シフト全体にわたって、立つ、座る、歩く。補助なしで25ポンド以下の物を移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Complete designated cashier and closing reports in the computer system. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Contact appropriate individual
POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room
JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities for Consortia, Retail, Group and Event from China and Southeast Asia Market, and new business market development and potential High Network Special Negotiate
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bvlgari, our select Bvlgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
Global Workplace Office Specialist (3 Days Work Week) Sitecore is the global leader in experience management software that combines content management, commerce, and customer insights. The Sitecore Experience Cloud empowers marketers to deliver personalized content in
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check-outs including resolving any
YOUR IMPACT Our Asset Management Alternatives Private KYC Group is seeking a professional who will work with our clients and partner with key stakeholders (Business, Financial Crime & Compliance, Legal, Operations, Quality Assurance). We support every
Job Description: About Organization The Unified Monitoring & Rescue Operations Department is responsible for overseeing service and network quality to maintain the resiliency of the Cloud Native Network. It is at the forefront of managing and
※Business level Japanese and English are mandatory for this position Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bvlgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury
POSITION SUMMARY Inspect guest rooms, public areas, pool, etc. after being cleaned by Housekeeper to ensure quality standards. Run sold room reports, verify room status, determine discrepant rooms, prioritize room cleaning, and update status of departing
POSITION SUMMARY Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder Non-Management/マネジメントポジションではありません。 当直支配人として、夜間シフト中のすべてのホテル業務を監督する。夜勤中、最高レベルのホスピタリティとサービスが提供されるようにする。 ゲストやプロパティに関連するあらゆる状況の解決において、プロパティマネジメントを代表する。 問題の解決やタスクの完了を個人的に支援する。 Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations during the overnight shift. Ensures that the
POSITION SUMMARY Run sold room reports, verify room status, determine discrepant rooms, prioritize room cleaning, and update status of departing guest rooms. Assist Housekeeping management in managing daily activities. Act as a liaison to coordinate the
Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Operations Experts take the initiative to deliver a wide range of
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 予約の確認、部屋の割り当て、ルームキーの発行と有効化により、すべてのゲストのチェックインを処理する。宿泊料金、現金、小切手、デビットカード、クレジットなど、すべての支払いタイプを処理する。すべてのチェックアウトを処理し、遅延料金や係争中の料金の解決を行う。ゲストからの電話、メッセージ、リクエスト、質問、懸念事項のすべてに応答し、記録し、処理する。ハウスキーピングと連携して、チェックインに必要な部屋の準備状況を把握する。ゲストや訪問者に駐車手順を伝え、必要に応じてベルスタッフやバレースタッフを派遣する。宿泊客に、ホテルや地元の観光地に関する案内や情報を提供する。日報(チェックイン・チェックアウト数)の作成、特別なリクエストの確認、レポートの正確性を確認する。コンピューターシステムで、指定されたキャッシャーとクロージングレポートを完成させる。ゲストの個人小切手とトラベラーズチェックを現金化する。シフトの開始と終了時にバンクを数える。会計仕様に従ってレシートの残高を調整しドロップする。 会社の安全およびセキュリティに関するすべての方針と手順に従う。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。会社の方針と手続きに従う;制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズする。ゲストのサービスニーズを予測して対処する。障害のあるゲストを支援する。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。長時間、立ったり、座ったり、歩いたりする。10ポンド以下の重さのものを補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash,
Hotel Description The 200-key hotel will be located in the heart of Tokyo between Shinagawa and Tamachi Stations and is a key component of JR East’s extensive redevelopment project of the former JR Shinagawa Depot Railway
JOB SUMMARY Responsible for the successful functioning of the department. Major responsibility of the department is to receive all in-house and outside telephone calls and process requests professionally and correctly. This includes taking room service orders,
JOB SUMMARY Assists in managing the execution of all operations in the rooms area departments (e.g.,Front Office, Engineering/Maintenance, Housekeeping) and managing staff. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial performance of the
JOB SUMMARY Responsible for all front office functions and staff. Areas of responsibility include Bell Staff, Switchboard Operations, Guest Services/Front Desk and Retail/Gift Shop, as applicable. As a department head, directs and works with managers and employees to successfully