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Veeva Systems is a mission-driven organization and pioneer in industry cloud, helping life sciences companies bring therapies to patients faster. As one of the fastest-growing SaaS companies in history, we surpassed $2B in revenue in our
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Our tech service client is hiring an experienced Bilingual Genesys Support Engineer! Great mid-career /associate, high-class job opportunity// Full-time permanent job! [Client] A Global Indian ICT Service Company based in Tokyo [Nature of Job] Service/ solution delivery
Job Description Shift Timing: 8 AM to 4:30 PM IST About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer hardware
Job Description About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer hardware problems to navigating various applications. Based in Pittsburgh
はじめに あらゆる価値を循環させ、あらゆる人の可能性を広げる 「地球資源が限られているなか、より豊かな社会をつくるために何ができるか」。2013年、創業者の山田進太郎が世界一周の旅で抱いた課題意識から、フリマアプリ「メルカリ」は生まれました。私たちは、物理的なモノやお金に限らずあらゆる価値を循環させることで、誰もがやりたいことを実現し、人や社会に貢献するための選択肢を増やすことができると信じています。 テクノロジーの力で世界中の人々をつなぎ、あらゆる人の可能性が発揮される世界を実現していきます。メルカリグループの目指すべき方針についてはMercari Culture Docをご覧ください。 選考における機会の平等 メルカリでは、バックグラウンドによって個人の可能性が決めつけられることなく、自由に価値を生みだす機会を手にできる社会の実現を目指しています。そしてメルカリがミッションを実現するために「Inclusion & Diversity」という考え方は不可欠な存在だと考えています。 採用活動においても、メルカリのミッション・バリューに共感する、様々なバックグラウンドの方にジョインしていただけるよう、年齢、性別、性的指向、人種、宗教、身体能力、その他記号に基づくあらゆる差別をなくすことを約束します。詳しくはI&D statementをご覧ください。 チームのミッション・求められる役割 / 業務内容 チームのミッション・求められる役割 エンジニアリングオフィス(EO)のミッションは、強固なエンジニアリング組織を確立することです。エンジニアリング部門がお客さまに迅速かつ継続的にバリューを効果的に提供できるよう、最高のエンジニアリング体験を提供する社内のプロジェクトや仕組み作りをリードしています。 このミッションを達成するために、社内外のステークホルダーとコミュニケーションを取りながら、様々な改善活動を企画、実施、推進していただきます。 今回募集するTechPR担当は、Mercariエンジニアリング組織の活動を外部に発信し様々な認知向上策(技術ブランディング活動)を自ら施策を考え、それを実行できる方を求めています。メルカリはアウトプット活動を盛んに行っていますが、まだまだ改善の余地があります。更なるアウトプットレベル向上を一緒に目指す方を求めています。 ※メルカリのミッション・バリューについての詳細はこちらをご覧ください。 具体的な業務内容は下記のとおりです。 技術ブランディングに関する外部発信戦略の立案、実行 SNS、Mercari Engineering Website、YouTubeなどの運用、改善 (Tech Blog含む) メルカリ主催の外部向け技術イベントの計画、実行 技術コミュニティ、技術カンファレンス、OSSなどへのスポンサーシップの計画、実行 TechPR活動に関するリソース管理(予算、ノベルティなど) 外部への情報発信を促すための文化醸成 ユニークなチャレンジ EOの活動は多岐に渡りますので、メンバーが持つスキルも多様です。そのようなチームの中で各人の強みと特性を生かし、チームでことを成し遂げていくために、より多くのメンバーが、より多くの活動をカバーできるスキルを持つことを推奨しています。自分の可能性を限定せずにスキルを伸ばし、仕事の幅を広げていくことが可能です。 メルカリは絶えず成長を続けているため変化が多いです。変化に対応するために常に柔軟性が求められ、同時に新しいスキルを学ぶ機会も多く常にチャレンジし続けることができます。 メルカリは一般社団法人日本CTO協会主催の「Developer eXperience
Sigma Defense is seeking a Senior Tactical Support Engineer that will provide system support services in five major areas: Tactical Software Support, Mapping, Imagery and Geospatial Information System Support, Tactical Network Administration Support, Training Support and Enhancement and Upgrade Support. Equal Opportunity Employer/Veterans/Disabled:
This role is responsible for 1. As Marketing Supervisor General (MSG), ensuring quality and safety of the companys marketed products in compliance with local regulations applied to MAHs in collaboration with Quality Assurance Manager (Hinseki) and
Job Description We’re looking for Customer Support Agents who have an excellent command of both Japanese and English to join our growing team in Tokyo on a 1-year Full Time Contract (FTC), starting on 22nd July 2024/
Job Description We’re looking for a Customer Support Team Lead to add some additional leadership power and experience to our Customer Support teams in our Tokyo office. This role is a unique opportunity to build a strong team, develop
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
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