JOB SUMMARY Manages the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Trains staff in established emergency
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
JOB SUMMARY Manages the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Trains staff in established emergency
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Members of the Kraken Tech team need to be shining examples of the Octopus Way and believe in decision making based on simplicity, customer benefit and efficiency. We are excited about how Kraken can change the
JOB SUMMARY Manages the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Trains staff in established emergency
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
JOB SUMMARY Assists in the management of the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Assists
Position Purpose The colleague in this role will be the senior business colleague responsible for IM/HOS/AV P&L in Japan. The primary responsibility of the colleague in this position is to lead a team of Commercial colleagues
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
Background: UN Women, grounded in the vision of equality enshrined in the Charter of the United Nations, works for the elimination of discrimination against women and girls; the empowerment of women; and the achievement of equality
Business Function Overview: In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I Critical
Coty is one of the world’s largest beauty companies with an iconic portfolio of brands across fragrance, color cosmetics, skincare, and body care. At Coty, we celebrate the entire human kaleidoscope and cultivate a culture of
この求人に応募するには、日本政府発行の障がい者手帳を持っていることが必要です。 求人要約 問合せ、貸出備品対応 文具コーナーの補充・管理 会議室レイアウト設定 など 名刺、備品、消耗品の手配 備品・IDカード貸出対応 総務関連費用の請求書確認 対象となる方 日本政府発行の障害者手帳所持方 オフィス環境での就労経験 基本的なコンピュータスキルとコミュニケーションスキル 英語でのコミュニケーションが可能(このポジションは米国のマネージャーに報告する) 勤務時間 9:00~18:00(所定労働時間8時間 休憩60分) 週3日 雇用形態 1年目契約社員 2年目から正社員 給与 相談(みなし残業10時間含む)+交通費全額支給 昇給・ボーナス 年1回 Workplace Services Coordinator Administers a variety of general office activities by
エア・リキードグループは、 フランス パリを本社とし、全世界78カ国に展開する産業と健康に技術とサービスで貢献するガス事業の世界的リーダーであり、創業100年以上の歴史を持つガス事業のグローバルにおけるパイオニアです。全世界64,500人の従業員。グループ全体売上は205億ユーロになります。 日本エア・リキードは1907年に創業。また日本エア・リキードの一員であるエア・リキード・オペレーション㈱は1999年、エア・リキード工業ガス㈱は2009年にそれぞれ創業し、その他関係会社とともに、日々の安全で効率的なオペレーションを通じ、欧米と日本独自の最先端テクノロジーを融合した革新的なイノベーションを世界中のパートナーへ提供しています。 事業拠点は世界78カ国、日本国内では27支店・営業所と事業拠点を広げ、「より安全に」 「より良い製品」 「より高い技術」 をポリシーとし、 常に安全を確保しながらお客様をサポートしています。エア・リキードグループの優れたチーム力とビジネスにおける多様性が堅実で持続的な成長・発展の基盤となっています。 また、グローバルネットワークを生かした海外勤務や国際交流の機会をはじめとして職種やキャリアパスに応じた各種教育プログラムなど人材開発、ダイバーシティー・インクルージョン(多様なバックグラウンド:性別、人種、国籍、宗教など)に力を注いでいます。お客さまから信頼されるパートナーとして、ともに成長できるよう可能性と幅広いチャンスを提供させていただきます。a あなたはどのように貢献し、成長しますか? 1. Ensure HSEQ strategies and policies are implemented within all AL facilities. a. Support HSEQ Manager to execute HSEQ strategy. b. Monitor the implement HSEQ