At Visteon, the work we do is both relevant and recognized—not just by our organization, but by our peers, by industry-leading brands, and by millions of drivers around the world. That’s YOUR work. And, as a
We make life more comfortable. Leggett & Platt’s overall mission is a commitment to enhance lives – by delivering quality products, offering empowering and rewarding careers, and doing our part in bringing about a better future. Leggett
企業概要 モーターサイクル&パワースポーツ事業部は、ネットワーク化システム、アシスタントシステム、パワートレインシステムと電動化の各分野に熟知する情熱あふれるエクスパートを有し、小型二輪車から高性能な二輪車、パワースポーツ全般まで幅広くカバーする包括的ソリューションを提供しております。通常、ボッシュの事業部門の本部はドイツにありますが、モーターサイクル&パワースポーツ事業部門は、世界の二輪者産業の中心地である日本にグローバル本部を置く形で運営しており、これはボッシュとして、ドイツ国外にグローバル本部を設置した初めての事例です。また米国、欧州、インド、中国に支部を展開しており、全世界の二輪車とパワースポーツ車両メーカーの個々の要求により効率的に答えるグローバルな体制を構築しております。 Two-Wheeler & Powersports is part of the Bosch Mobility Solutions business sector, building Bosch’s two-wheeler and powersports activities cross divisionally. Combining the areas of vehicle motion & safety, environment & efficiency and comfort &
We make life more comfortable. Leggett & Platt’s overall mission is a commitment to enhance lives – by delivering quality products, offering empowering and rewarding careers, and doing our part in bringing about a better future. Leggett
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential
<職務内容/Main Tasks>2021年11月に発表された長期ビジョン「Nissan Ambition 2030」の中で重点戦略として位置づけられている、電気自動車(EV)を用いたエネルギーマネジメント(V2X;Vehicle to Everything)のグローバル戦略の立案、事業開発を行う重要なポジションです。日産の将来のbeyond mobilityの付加価値創出を目指し、V2Xをearly stageから作り上げていく非常にダイナミックな仕事です。熱意とやる気のある方のご応募を心からお待ちしています。・EVを用いたエネルギーマネジメント(V2X)に関するグローバル戦略立案・V2Xに関わる新ビジネスの立ち上げ、事業開発・エネルギーマネジメント関連技術の検討、開発部門との連携・欧・米等各国内外リージョン組織との連携・国内外電力会社等ステークホルダーとの交渉In the Nissan Ambition 2030 long-term vision announced in November 2021, It was positioned energy management using electric vehicles (V2X) as a key strategy, With the aim of creating
<職務内容/Main Tasks>The model line team of Global Product Marketing is in charge of the lifecycle management of current INFINITI models and prepares the launch of future models, from a marketing and sales perspective.・Lead INFINITI models pricing proposals -
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential
企業概要 モーターサイクル&パワースポーツ事業部は、ネットワーク化システム、アシスタントシステム、パワートレインシステムと電動化の各分野に熟知する情熱あふれるエクスパートを有し、小型二輪車から高性能な二輪車、パワースポーツ全般まで幅広くカバーする包括的ソリューションを提供しております。通常、ボッシュの事業部門の本部はドイツにありますが、モーターサイクル&パワースポーツ事業部門は、世界の二輪者産業の中心地である日本にグローバル本部を置く形で運営しており、これはボッシュとして、ドイツ国外にグローバル本部を設置した初めての事例です。また米国、欧州、インド、中国に支部を展開しており、全世界の二輪車とパワースポーツ車両メーカーの個々の要求により効率的に答えるグローバルな体制を構築しております。 Two-Wheeler & Powersports is part of the Bosch Mobility Solutions business sector, building Bosch’s two-wheeler and powersports activities cross divisionally. Combining the areas of vehicle motion & safety, environment & efficiency and comfort &