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At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
WiTricity is seeking a Firmware Engineer as a member of our product team in Japan implementing our next generation Wireless Charging products to power the global deployment of Electric Vehicles. We are seeking an innovative engineer
サービスグロースを目指すべく、市場を見た上での施策提案などの上流部分から既存オウンドメディアや社内SFAの開発に携わっていただきます。そのため、エンジニアであっても他部署やユーザーとのコミュニケーションを、密に取りながら仕事を進めていくことを期待しているポジションです。 企業情報 Webシステム/モバイルシステム/ソーシャルアプリ等の開発や、メディア構築、人材紹介サービス、M&Aコンサルティングなど多様な事業を行っているベンチャー企業です。 職務内容 ・フロントエンドやバックエンドにおける要件定義/設計/実装 ・KPI改善施策企画 ・データ分析、ユーザー調査 ・コードレビュー 理想の人材 【必須スキル】 ・Webアプリケーション開発の実務経験 【歓迎スキル】 ・ネットワーク(TCP/IP)/データーベース の基礎知識 ・React,Vueなどリアクティブフレームワークでの実務経験など 条件・待遇 ■リモートワーク制度(当社規定による) ■交通費支給(当社規定による) ■各種社会保険完備 ■確定拠出年金制度 ■資格取得支援制度 ■産前フレックス・時短勤務制度 To apply online please click the Apply button below. For a confidential discussion about this
Our client is a global leader in the field of medical technology, committed to the continuous improvement of healthcare in collaboration with healthcare providers. They deliver pioneering medical solutions and services, all designed to enhance patient
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Minimum qualifications: Bachelors degree in Computer Science, a related technical field, or equivalent practical experience. Experience writing or using networking code such as HTTP and RPC client libraries. Experience programming in Java or C++. Ability to
Minimum qualifications: Bachelors degree in relevant STEM field (e.g., Computer Science, Information Systems, Management Information Systems)or equivalent practical experience. Experience in Databases, Web Technologies, Machine Learning/AI, or Cloud Foundations (e.g., cloud computing, GCP, or similar) through
Minimum qualifications: Bachelors degree in Computer Science, a related technical field, or equivalent practical experience. 7 years of experience of Programming in Java or C++. 5 years of experience in writing or using networking code such
In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a Regional Data Center Project Manager.
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About the Role: This position primarily focuses on answering and troubleshooting client support tickets escalated by our global client facing level 1 support teams and platform incidents; working closely with Dev, QA, Infra and OPS teams
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Build the future of data. Join the Snowflake team. Snowflake? Snowflakeはデータ革命の最前線に立ち、世界最高のデータとアプリケーションのプラットフォームの構築に取り組んでいます。私たちのミッションはデータサイロ化を解消して、「世界中のデータをモビライズすること」を目指しております。私たちとともに急成長していくデータの未来を築いていきましょう! Cloud Support team’s mission? Snowflakeのパッションと技術力を駆使して、お客様にSnowflakeを最大限かつ最適に活用頂くために、世界トップクラスのテクニカルサポートを行っております。 サポートエンジニアとして、技術的ガイダンスや専門的アドバイスを顧客に提供するとともに、顧客の声を社内のエンジニアリングチームに伝え、フィードバックや改善を行っていただきます。また、チーム内のナレッジ構築において、組織やプロセス改善の一翼を担っていただきます。 Responsibility as a Support Engineer: Snowflakeの顧客へのメール、ウェブ、電話でのサポート。 Snowflakeの環境、コネクタ、サードパーティのパートナーソフトウェア、ツールを活用して問題を調査する。 社内外のナレッジベースに既知の解決策を文書化する。 お客様から提出された要望から発生したバグや機能要求を文書化して提出する。 技術的および非技術的なプロジェクトに取り組む。 General requirements: 世界トップクラスのデータ・クラウド・プラットフォームで働くことに興味があり、新しい技術を学び、技術的スキルを伸ばしたい方 テクニカルサポート、もしくは類似する技術的な顧客対応業務の経験 卓越した日本語のコミュニケーションスキル 基本的な英語のコミュニケーションスキル(読み書き) AWS、 Microsoft Azure、