Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 2 years of experience in business, advertising, sales, marketing, consulting, digital ads, media, or a similar field. Ability to communicate in English and Japanese fluently to interact in
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 2 years of experience in account management, sales, or marketing. Experience in developing and pitching solutions through various channels (i.e., over the telephone, email, in-person meetings) to prospects.
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 5 years of experience in account management, sales, or marketing. Experience developing and pitching solutions through various channels (e.g., over the telephone, email, in-person meetings) to prospective customers.
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 5 years of experience in program or project management. 5 years of experience in managing cross-functional or cross-team projects. Experience working in the software development life cycle. Preferred
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Digital Marketing Manager, Japan Do you have a proven track record as a results-driven B2B marketer, marketing software or digital technology? Are you a dedicated leader and strong communicator with a passion for integrated marketing, driving
Koala is a high growth ecommerce startup originating in Sydney, Australia. We provide furniture for the digital age, and have become well known in Australia and Japan because of our approach to marketing & retail which
Koala is a high growth ecommerce startup originating in Sydney, Australia. We provide furniture for the digital age, and have become well known in Australia and Japan because of our approach to marketing & retail which
Company Description Wise is a global technology company, building the best way to move and manage the world’s money. Min fees. Max ease. Full speed. Whether people and businesses are sending money to another country, spending
Job Description As E-commerce Key Account Manager (Japan), you will drive operational excellence and seamless customer experience on digital marketplace platform while consistently maintaining the H&M brand. The role will work collaboratively and cross-functionally to drive and transform
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
We are Assembly – and we’re not like the rest. We’re the modern alternative agency, bringing together industry-leading data, talent, and tech toFind the Change That Fuels Growthfor the best brands on the planet, including Adobe,
We are Assembly – and we’re not like the rest. We’re the modern alternative agency, bringing together industry-leading data, talent, and tech to Find the Change That Fuels Growth for the best brands on the planet,
Location Our Senior Cloud Data Architect will be an integral part of our Cloud Reliability Engineering team in APAC. This role is based remotely in Japan (work from home) with occasional business travel to Tokyo. We
eCommerce Product UX Designer Description - Digital Direct Organization | WW UX Team | Shop Product Line Reporting to: Piers Colombini | WW UX Manager Job description: Product Design leads are a key ingredient in our
Minimum qualifications: Bachelors degree in Business, Finance, Economics, Analytics, a related field, or equivalent practical experience. 10 years of experience in IT related sales or business development at a Business-to-Business software company. 5 years of experience
ブルーボトルコーヒーの調理スタッフリーダー(副店長)は、素晴らしいホスピタリティカルチャーのリード、チームの構築、サステナブルなビジネスの推進がなされるようカフェリーダーをサポートし、あなたが行うすべてのことにおいて基準を設定し常によくなるよう努め、ブルーボトルのビジョンを実現します。また、カフェの基準やビジネス目標に対する説明責任を果たしながら、リーダーシップチームの一員として、カフェ運営の向上に取り組みます。ご自身のやる気次第では、新店オープンや他店舗サポートなど成長の機会が望めるポジションです。 ※ 入社後の試用期間では、調理スタッフリーダー(副店長)候補としてブランドカルチャーを学び、職務を経験しながら、チームへコミュニケーションをしていただきます。 こちらの募集は、 京都カフェ 、梅田茶屋町カフェ です。 以下のリンクから、ブルーボトルの食へのこだわりについての過去ブログ記事をご覧いただけます。(過去の記事のため、メニューは現在提供していないものもございます。) FARM TO CAFE - 繋がる想いFARM TO CAFE - 繋がる想い VOL.2フードディレクター 副島モウさんインタビュー調理スタッフとして働く従業員へのインタビュー 具体的なお仕事内容: カフェリーダーと協力し、カフェおよび会社のすべての事柄に自発的に取り組み、包括的で魅力的なカフェ環境を構築する。 カフェリーダーをサポートし、キッチンチーム及びバリスタへのトレーニング、開発、コーチングを行う。すべてのトレーニング、学習、および開発アクションを管理する。 カフェ内で提供されるフードメニューのデリシャスネスに対して、常に責任を持ち、衛生管理、食材管理を徹底する。 ゲストのクレームに効果的に対処し、カフェリーダーに報告する。 リーダー・オン・デューティーの機能を一貫して実行するための模範となり、コーチをする。カフェリーダーと定期的に1:1を設定し、カフェのスタンダードとビジネスゴールを確認する。 包括的なチームワーク、コミュニケーション、タスクの完了を継続的に改善するために、チームと協働し、すべてのチームメンバーがそれぞれの役割と責任を理解し、それを果たすようにする。 ブルーボトルのガイディングプリンシパル(行動規範)の模範となり、それを維持する。 毎日のシフトスケジュールを管理する。 売上、SPH、稼働率の目標を効果的に達成するためのビジネスレポートを作成する。 ブルーボトルの安全基準を満たし、機器、設備、その他の運用上の影響について課題が発生した場合の問題解決を行う。 分析、スケジューリング、チームパフォーマンス、ゲストのフィードバック、ビジネスアクションプランなどのトピックについて、改善や明確化のためのアイデアや提案を共有する。 カフェでは適宜新メニューの試食をしており、ダイレクトに取り引きを行っている食材や生産者の想いに直接触れ、チームに向けて発信する機会があります。チーム全体が常に美味しいフードとホスピタリティを届けるため、副店長としてチームのマネジメントに深く関わり、幅広い業務を通して将来に役立つ専門的な技術や知識を学び、個人・チームとして成長できる環境です。また、ブルーボトルコーヒーの一員としてコーヒーに関する勉強や、コーヒーの抽出に関して学ぶこともできます。 求める人物像: 定められたレシピや調理方法に従って、常に美味しいフードを作り提供できる方 美味しいコーヒーやフードに愛情と敬意をもちながら、ゲストへの最高のおもてなしにやりがいをもつ方 変化に対して、チームと協力し柔軟且つオープンなマインドでコミュニケーションを取り、自ら行動が取れる方
Are you ready to unleash your full potential? We’re looking for people who are passionate about payments to chart Worldpay’s path to being the largest and most-loved payments company in the world. About the team- Worldpay
Are you ready to unleash your full potential? We’re looking for people who are passionate about payments to chart Worldpay’s path to being the largest and most-loved payments company in the world. About the team- Worldpay
【職種】Webデザイナー ディー・エヌ・エーで、UIデザイナーをお任せします。 <担当業務> 自社が開発しているゲームのデザイン 【具体的には】 ▼UI用アセット制作 ‐3Dモデルのキャプチャをベースとしたキャラクター等のアセット制作(レタッチ作業あり) ‐2Dフォーマットを用いた新規アイテム制作 ‐レギュレーションに沿った新規アセット制作 ※1からデザインを起こす作業はありません! ▼告知用画像の作成 →バナー・お知らせ画像・ポップアップ画像 ※既存フォーマットに沿った画像制作や新規フォーマット作成 ▼SNS投稿用画像の制作 ▼販促グッズ等、宣伝用素材の制作 ▼その他付随する業務 <作業環境> ・Photoshop/Illustrator ・使用ツール:Gmail、Google Drive、Slack、ZOOM等 渋谷駅より徒歩2分(渋谷区/最寄り駅:渋谷駅) 10:00〜19:00(実働8時間) 【残業】10〜20時間/月 【派遣先について】 派遣先会社名:ディー・エヌ・エー ▼服装:私服 ▼働き方:在宅勤務 ※基本リモートですが、状況により出社になる可能性もあります。 ▼受動喫煙対策:屋内原則禁煙(喫煙専用室あり) 業種:IT・通信・Web関連 【派遣会社】株式会社キャリアデザインセンター 【うれしい制度をご用意☆】 ◆交通費全額支給、在宅手当 ◆各種社会保険完備(健康保険・厚生年金保険・雇用保険・労災保険) ◆慶弔金制度(結婚、配偶者の出産時に支給) ◆慶弔休暇(結婚、配偶者の出産、弔事の際に付与) ◆定期健康診断 ◆有給休暇制度