My client is a prominent global diagnostics company that prioritizes innovation and collaboration. They are dedicated to advancing healthcare through cutting-edge technologies and strategic partnerships with healthcare professionals. As a vital member of Our Clients IT Team,
ポジションを募集する背景 保険金業務領域に関係するプロジェクトや新商品開発、EOL対応など多くのプロジェクトがあります。これらのプロジェクトを確実にデリバリーしていくためにはビジネスやアナリスト、アーキテクト、インフラ、開発ベンダーと緊密に連携してスクラムチームを推進するスクラムリードが必要不可欠です。 職務内容 保険金業務領域では新商品開発やEOL/EOSプロジェクト、レガシーアプリケーション合理化など複数のプロジェクトがあります。その中にはAIの活用やデジタル化により社内のエンドユーザやお客さま体験の向上といった将来の保険金業務とそのシステムを一緒に作っていくようなプロジェクトもあります。これらのプロジェクトにおいて、スクラムリードとしてスクラムチームを牽引していただきます。 生命保険ビジネスに関する知見(バックオフィス、特に保険金・給付金の請求支払)と、テクノロジースキルの両方をあわせもったアプリケーション開発経験者を探しています。その中でも、今後当社のIT部門の中心メンバーとして、プロダクトオーナー、開発チーム、他のスクラムマスターと協力して、アジャイルデリバリーモデルを実践、推進していくことができる人材を求めています。 ・会社の戦略や目標を実現、サポートするためにITプロジェクトのデリバリーを行う。 ・複数のスクラムチームをリードし、チームメンバーの課題解決を支援する。 ・アナリスト、アーキテクト、インフラチームと密接に連携し、メットライフのグローバルプラットフォームリファレンスアーキテクチャと整合性をとる。 ・オンショア/オフショア開発者と協働しながら、品質の高いアプリケーションシステムを素早くリリースする。 ・本番サポートやインシデント対応、問題管理などの継続的改善にも取り組み、システム安定化に寄与する。 ・チームの代表として、組織横断的な案件の管理、取り纏めを担当する。 In the Claims area, there are several projects, including new Product Development, EOL/EOS projects, and legacy application rationalization etc. Some of these projects involve the use of
Requisition #: 13981 When visionary companies need to know how their world-changing ideas will perform, they close the gap between design and reality with Ansys simulation. For more than 50 years, Ansys software has enabled innovators
Job Requisition ID # 24WD75319 We are on the lookout for someone to strengthen our Named Account Renewals team in Tokyo, Japan.You will work in a hybrid position, reporting directly to te Manager, Named Accounts Subscription
Your work days are brighter here. At Workday, it all began with a conversation over breakfast. When our founders met at a sunny California diner, they came up with an idea to revolutionize the enterprise software market.
Job Req ID: 23846 About Supermicro: Supermicro® is a Top Tier provider of advanced server, storage, and networking solutions for Data Center, Cloud Computing, Enterprise IT, Hadoop/ Big Data, Hyperscale, HPC and IoT/Embedded customers worldwide. We are
INTRODUCTION At Burberry, we believe creativity opens spaces. Our purpose is to unlock the power of imagination to push boundaries and open new possibilities for our people, our customers and our communities. This is the core
Location: Shiodome HQ Division: Business Transformation Department Job level: Staff/Manager Reports to: Group Manager Contract type: Full time Purpose of the Position The Global Business Process Expert for MTE helps design and maintain the Global business
COMPANY BACKGROUND • Worldwide #2 in the Premium Spirit & Wine Industry, Pernod Ricard has a wide portfolio of premium brands, across the whisky, champagne, cognac, and white spirits categories. • Pernod Ricard Japan K.K. (PRJ)
Work Your Magic with us! Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich
About the role: This is an exciting time for Forter Japan as we have seen great success in the market and are building a team to support the growth. We are looking for a talented and
あなたのマーケティング経験を活かして、世界有数のジュエリー会社の一員として活躍することに興味はありますか? パンドラには、エキサイティングで情熱があり、パフォーマンス重視の人材で構成されているグローバル組織で働く場があります。「はい」と答えたあなたは、このパンドラの組織でOwned Digital Managerとして働くチャンスです。 オウンドデジタルマネージャーは、すべてのオウンドデジタルタッチポイント(ウェブサイトとローカルソーシャルチャンネル)を管理するために、ローカルペイドメディアを躍動させ、EストアへのEメールトラフィックを促進し、ロイヤリティプログラムやその他のローカルCRM活動を成長、拡大させる責任を担います。 オウンドデジタルマネージャーの役割: 新しいコレクションやブランドイニシアチブのを立ち上げのためのソーシャル マーケティング キャンペーンの開発と実行をリードする。 ソーシャルストーリーテリングやソーシャルファーストイニシアチブの開発など、オウンドおよびペイドソーシャルプラットフォームにおけるキャンペーン開発およびコンテンツ制作の概要作成。 グローバルソーシャルメディアチャンネルにおけるUGCコンテンツの活性化を管理し、上記のガイドラインとプロセスを継続的に改善する。 ソーシャルメディア、コンテンツ、主要なアクティベーションに関するトレーニング、プレゼンテーション、ガイドラインの実施を推進する。 クラスターおよび市場との主要窓口となる。 ソーシャルメディアで強力な競争力を維持するための新しいプラットフォームの取組みと、トレンドの導入 ペイド・メディア・チームとの緊密な連携による、ペイド・ソーシャル関連のプロジェクトの定義、展開、拡張させる。 Go-to-Market マネージャー TLU に従って必要なトラフィックを配信する強力なメディア プランを確保する 現地エージェンシーを通じたデジタル広告チャネルの実行管理 パフォーマンスを追跡し、現地エージェンシーを厳しく管理する(強力なプラットフォーム知識が必要)。 グローバルなペイドメディア戦略(ソーシャル、D&V、サーチ)とゴールデンルールを実施し、グローバルチームにフィードバックを提供する。 ロイヤルティプログラムのローカル版を管理し、サインアップを確保する(オン・オフラインの様々な取り組みを通じて)。 • ローカルソーシャルメディアプラットフォーム(Facebook、Instagram、TikTokなど)の管理(グローバルツールキットの使用と適応を含むコンテンツプランの計画と実行) 必須条件: ヴァーティカル/オムニリテールでの経験豊かで高度なマーケティング経験。 小売業界において、できれば複数拠点で同様の職務に携わった5年以上のマーケティング管理経験。 ダイナミックでペースの速い環境において、機敏で前向きな方。 優れた組織力と企画力。 最小限の監督下で従事でき、厳しい期限を守ることができるマネージメント力。 自発性と「できる-CAN DO」姿勢を備えたチームプレーヤー。 優れたコミュニケーションスキルとプレゼンテーションスキル。 流暢な英語、日本語は必須。その他言語も歓迎。
We are currently looking for a Digital Analytics Specialist to help clients on data-related projects. As a Digital Analytics Specialist you will lead closely with stakeholders and various client-side departments to oversee the design, development, and validation
At Qualtrics, we create software that the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform. We are the creators and
Who are we and What do we do? InMobi Group’s mission is to power intelligent, mobile-first experiences for enterprises and consumers. Its businesses across advertising, marketing, data and content platforms are shaping consumer experience in a world
概要: クライアントサービスチームは、当社の成功を支える存在です。このチームは、ガイドポイントのサービスを世界中のクライアントに効率的に提供する役割を担っています。私たちは、各クライアントのビジネスにおける各々の課題や目的を理解し、絶えず適切な情報を提供することで、クライアントが最善のビジネス判断を下せるようサポートを行っています。 このポジションでは、クライアントサービスチームの一員として様々な業界のクライアントと専門家を適切に結びつけることに注力していただきます。 クライアントのプロジェクト依頼に関連する業界をリサーチし、最適なコネクションを確保するため、優秀な専門家をネットワークにリクルートすることに重点を置いていただきます。専門家をリクルートし、クライアントと結びつけるというコアスキルを習得した後は、より複雑なプロジェクトやクライアントとのリレーションシップマネジメントに携わり、リサーチマネージャーやプロジェクトマネージャーとしてのキャリアを積んでいただきます。 Overview: The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand each client’s
概要: ガイドポイントの法人営業チームは、新規および既存のクライアントとのリーチを拡大することに尽力しています。 このチームは、当社が提供しているあらゆるサービスをサポートし、クライアントとの関係を構築することに力を入れており、 クライアントが常に最新の情報を入手し、最善のビジネス判断ができるよう支援していきます。 すべての潜在的なクライアントがガイドポイントとのパートナーシップを最大限に活用できるよう設計されたカスタムオファーを提供しています。 主要クライアントとのビジネス拡大にあたって、効果的な顧客関係の構築が重要な鍵となりますが、こうしたクライアントとの信頼関係の強化に大いに貢献できる立場になります。 OVERVIEW: Guidepoint’s Business Development teams are passionate about expanding our reach with both new and existing clients. We support all Guidepoint’s service offerings, helping to build relationships and communicate how
概要: ガイドポイントの法人営業チームは、新規および既存のクライアントとのリーチを拡大することに尽力しています。 このチームは、当社が提供しているあらゆるサービスをサポートし、クライアントとの関係を構築することに力を入れており、 クライアントが常に最新の情報を入手し、最善のビジネス判断ができるよう支援していきます。 すべての潜在的なクライアントがガイドポイントとのパートナーシップを最大限に活用できるよう設計されたカスタムオファーを提供しています。 法人営業チームは、地域内の主要な金融機関、アセットマネージャー、PEファーム、ヘッジファンドとのビジネスをさらに拡大・拡充するために、エントリーレベルのアソシエイトを募集しています。 アソシエイトは、さまざまな業種の潜在的な顧客のパイプライン構築をサポートする役割を担っていますが、 法人投資家業界に関する理解をより深め、ビジネスモデルに大きく貢献したいという意欲的なセルフスターターにとっては絶好の機会です。 Overview: Guidepoint’s Business Development teams are passionate about expanding our reach with both new and existing clients. We support all Guidepoint’s service offerings, helping to build relationships and
概要: ガイドポイントの法人営業チームは、新規および既存のクライアントとのリーチを拡大することに尽力しています。 このチームは、当社が提供しているあらゆるサービスをサポートし、クライアントとの関係を構築することに力を入れており、 クライアントが常に最新の情報を入手し、最善のビジネス判断ができるよう支援していきます。 すべての潜在的なクライアントがガイドポイントとのパートナーシップを最大限に活用できるよう設計されたカスタムオファーを提供しています。 当社法人営業チームでは、エリア内の大手企業クライアントとのビジネスをさらに発展させるため、エントリーレベルの法人向けインサイドセールス担当を募集しています。 このポジションには、さまざまな業界の潜在的顧客のパイプライン構築のサポート役が任されます。これは、業界についてさらに理解を深め、ビジネスモデルに大きく貢献したい意欲的な自立型の人材にとって魅力的な機会です。 OVERVIEW: Guidepoint’s Business Development teams are passionate about expanding our reach with both new and existing clients. We support all Guidepoint’s service offerings, helping to build relationships and communicate
Purpose & Overall Relevance for the Organization: To drive profitable and sustainable market share and net sales growth in responsible key account(s) and main categories while respecting the image of the adidas Group brands To take