➢ Lead IT operations including infrastructure management and Service Desk (L1, L2) for delivering high-quality services to users. ➢ Ensure alignment of IT initiatives with business objectives, managing projects and programs. ➢ Oversee IT projects with
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Company Description IFS is a billion-dollar revenue company with 5000+ employees on all continents. We deliver award-winning enterprise software solutions through the use of embedded digital innovation and a single cloud-based platform to help businesses be
Roles and Responsibilities: Resolving incident cases Monitor capacity, performance and availability using popular network tools and act to correct anomalies when needed Incident tracking to ensure continuity across shifts Vendor management with PSTN Service provide, OEM
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Seeking a Cloud Solutions Architect for Japan who will provide proactive communication with customers; coordinate fit for purpose estimates; assist in Cloud Solutions Architecture development; sizing, Cloud upgrade planning. What youll do: * Design an effective
Microsoftテクノロジーを活用したエンタープライズ向けソリューション導入PJTのデリバリーリード(プロジェクトマネージャー)をご担当いただきます。 コンサルタント/マネージャー/ダイレクター、幅広くキャリアレベルを募集しております。 企業情報 米国のシアトルに本社を置きくMicrosoftテクノロジーに特化したSIer /コンサルティング企業。質の高い技術力とプロフェッショナル性をもとに、創業以来1,200社以上の企業のデジタル化を支援してきました。 Delivery Leadのチームでは、なるべくご希望とご経験にそった案件とキャリア形成をご提供できており、目指す・ありたい姿に対するキャリア構築が可能な環境であることをお約束いたします。 豊富なグローバル実績・アーリーなテクノロジーへの知見・質の高い技術力の提供による顧客との信頼関係をもって、様々なチャレンジが可能な環境です。 <ソリューション事例> Azureクラウドソリューション、アプリケーション開発、セキュリティ、Office365、Modern Workplace、CRM、ERP、デジタルマーケティング、データアナリティクス、生成AI(OpenAI)など。 職務内容 * 計画立案から要件定義、設計、開発、導入、導入後の運用サポートまでの一連のデリバリーを広い裁量をもってリードいただきます * ソリューション導入に伴うコンサルティング業務 * クライアントへのソリューションプランニング/提案/プリセールス活動 * ソリューション導入に関わるスケジュール/コスト/品質管理、およびマネジメント業務全般 * クライアントとのコミュニケーション/レポート/スコープ調整業務 * 日本/グローバルのデリバリーオフィスやリーダーシップへの定期的なレポート/エスカレーション 理想の人材 * システム開発案件やソリューションズ導入案件における全般のライフサイクルリード経験 * 全般プロジェクト管理の経験(作業計画と進捗管理 、要員管理、リスク管理 、予算管理など) * ビジネスレベル日本語。英語力不問。 * (歓迎)Microsoftテクノロジーの知識・経験 *
Why this job matters Service Manager main responsibility to help build and maintain a positive and long-lasting relationship with the customer. Service Manager is the spokesperson, bridging all the correspondence between a customer and service provider.
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Why this job matters In this role you manage a set of accounts by creating success plans and executing against them putting the customer first. They regularly check-in with the customer, understand the customers industry, business,
Our client is a global leader in the field of medical technology, committed to the continuous improvement of healthcare in collaboration with healthcare providers. They deliver pioneering medical solutions and services, all designed to enhance patient
Overview: As an Application operation & Maintenance support (AMS) for SAP commerce Cloud Project, your primary responsibility is to ensure the smooth functioning and continuous improvement of the e-commerce project You will provide technical support, resolve
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As a Microsoft Data Center Project Manager (DCPM), you will perform trouble shooting for service incidents, manage assigned projects to meet service delivery objectives as well escalate to appropriate stakeholders to remove obstacles. You will also
In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a Regional Data Center Project Manager.
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職種 フルタイム(契約) スキル・資格 • 最低10年の経験、LSドメインの知識を持つサポートプロジェクト経験 • ITILの知識は必須。 • 日本語: 日本語ネイティブ、ビジネスレベルの英語または会話レベル以上 • Minimum 10 years of experience, Support project experience with LS domain knowledge • ITIL knowledge is a must, should have worked in support engagements • Japanese Languages:
職種 正社員 スキル・資格 • テクニカルスキル- .Net Core .Net Programming-C# .Netドメインで8年以上の経験。 • プロダクションサポートとITILの知識。プロダクションサポート経験 • オンコール対応可能な方。 • 優れた分析能力とトラブルシューティング能力。 • 問題解決、分析、優先順位付けのスキル • 独立して仕事をし、期限を守ることができる。 • あらゆる組織レベルのユーザーとのコミュニケーション能力 • 口頭および書面による優れたコミュニケーションスキル • 主なスキル: 少なくとも8-10年以上の経験 ,.Net Core,.Net プログラミング-C# .Netドメイン • Company や HUE のようなツールの経験/知識は強く好まれる •