Datadog is scaling our Customer Success team as our product gains more traction in the market. We’re looking for a Manager of Customer Success to hire, coach, and manage a team of Customer Success Associates (CSA’s).
#LI-FR2 We are Datadogs in-house product experts. The technical solutions team enables Datadogs worldwide growth by educating potential clients and ensuring that existing customers are happy and successful. A Technical Enablement Manager (TEM) provides advisory services
Location Kasumigaseki Building 33rd Floor - 3-2-5 Kasumigaseki, Brookfield Culture Brookfield has a unique and dynamic culture. We seek team members who have a long-term focus and whose values align with our Attributes of a Brookfield
ABOUT US We are Alter Domus. Meaning “The Other House” in Latin, Alter Domus is proud to be home to 85% of the top 30 asset managers in the alternatives industry, and more than 5,000 professionals
#LI-KO1 As a Manager, Sales Development, you will hire, mentor, develop, and grow a team of Sales Development Representatives. This role impacts one of the largest lines of business in the company through prospect generation and
#LI-KO1 Our Director, Enterprise Sales will provide strategy, mentorship, and guidance for a team of Enterprise Sales Executives who are responsible for driving new business through the full sales cycle. At Datadog, we place value in
Our Strategic Account Executives target and close new business with Datadog’s largest, most strategic customers and prospects. In this role you’ll be focused on uncovering the pain points organizations face as they operate in or migrate
■職務概要 一般的な作業指示者の下で、適用される地域および/または国際的な規制要件、標準作業手順(SOP)、プロジェクト要件、および契約上のガイドライン/予算ガイドラインに従って、Site Activationの業務に関連する治験参加国レベルの業務を実施します。 メンテナンス作業も含まれる場合があります。 ■職務詳細 一般的な作業指示者の下で、必要に応じてSite Activation Manager (SAM)、プロジェクトマネージメントチーム、およびその他の部門と緊密に連携しながら、適用される規制要件、SOP、および作業指示に従って、アサインされた試験の治験実施施設のSite Activation活動を実行します。 上級スタッフの指導の下、規制文書の作成と完全性、一貫性、正確性を確認、QCを実施します。 各治験実施施設の治験関連文書および契約文書の完成をチームメンバーに通知します。 完成したドキュメントを治験実施施設や社内のプロジェクトチームのメンバーに配布します。 社内システム、データベース、治験管理システム、タイムライン、プロジェクトの予定の更新とメンテナンスを実施し、正確で完全なプロジェクトの管理情報となるためのサポートをします。 進捗状況、文書の承認と実行、規制要件、倫理、同意説明文書(ICF)、Investigator Pack (IP) release documentsの内容のレビュー、進捗管理、フォローアップします。 ■必須経験 事務的職種での3年の経験、または同等の教育、トレーニング、経験。 細部まで取り組む業務処理能力と複数プロジェクト管理能力。 優れた文書処理とMS Officeアプリケーションの知識。 優れたコミュニケーション能力。同僚、マネージャー、スポンサーとの効果的な仕事上の関係を確立し、維持する能力。 IQVIA is a leading global provider of advanced analytics, technology solutions and clinical
Business Development Representative Scandit Tokyo Imagine the What. Build the How. Scandit gives people superpowers. Whether enabling delivery drivers to make quicker deliveries, matching a patient with their medication or allowing retailers to make store operations
About the role The Content Manager develops the overall content marketing strategy for the Village from content ideation to creation, working closely with direction from the Marketing Director to distribution and evaluation. Click or tap here
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CONTROLLERS We are a global team responsible for ensuring the accuracy of the firm’s financial and regulatory information by complying with the rules and regulations governing financial markets worldwide. As well as managing both internal and
NISADE are seeking Front Desk Agents for Niseko, Rusutsu and Furano! NISADEでは、ニセコ,ルスツと富良野でフロントエージェントを募集しています! 仕事の概要と責任: NISADEのフロントデスクチームは、会社の顔とも言える存在です。卓越した顧客サービスを提供するだけでなく、この職務には多くの事務作業など管理要素もあります。私たちは、どんなことでも真の笑顔とポジティブな態度で引き受けてくれるスーパースターを求めています。 フロントデスクでは、日本語と英語を話すフレンドリーなスタッフを募集しています。卓越したカスタマーサービスのスキルと、ゲストに一生に一度のホリデーを提供したいという真摯な気持ちが必要です。あなたの責任は、ゲストがチェックインした瞬間から始まり、リゾートでのゲストの旅全体、そしてチェックアウトまでのすべての時間に及びます。また、フロントデスクの日々の業務を円滑かつ効果的に遂行し、商品や施設、プロモーション、イベントの最新情報を把握します。通常は常に高い稼働率を維持しているため、スピード感のあるダイナミックな環境の中で、常にモチベーションを維持することができます。 ホスピタリティに興味があり、キャリアを選択している方でも、エキサイティングで新しく楽しいチャレンジをしたい方でも、世界的にも良質な雪が多いことで有名なリゾート地で働き、遊ぶことができる一生に一度のチャンスです。 Job Summary: NISADE’s Front Desk team are the face of the company. As well as offering exceptional customer service, there