Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.
Job Description 1. Problem analysis and approach Gather all information relevant for the problem, analyze using available means, gather additional diagnostic info if needed, decide on initial approach to solve problem, assess new information and adapt
AXS Japan GK, of AXS Group, LLC is a subsidiary of AEG. AXS sells millions of tickets every year for 500+ partners across North America, Europe, and Asia, from venues like the O2 in London and
We at LAN-IT 24 (Germany) are currently looking for IT Engineer Japan (Yokohama) Start: ASAP Duration: 1 year (with option) Full time (Mon-Fri/40 hour ) Tasks: Provide first/second level contact and problem resolution for customer issues.
Who We Are: Ivantis platform makes it possible for employees to stay productive, secure and engaged wherever they are. That starts with us. With headquarters in Utah, offices in London and Paris and nearly 3,200 employees
企業概要 The future. It’s on you. You & Western Digital. We’ve been storing the world’s data for more than 50 years. Once, it was the most important thing we could do for data. Now we’re helping
Are you passionate about delighting your customers and helping them solve complex application issues? Are you the person who enjoys technical challenges and thrives to learn and develop skills beyond expectations? Then you are the right
Have you created the perfect music playlist? Apply to this opportunity today! ModSquad has partnered with a top music streaming service and we are currently seeking music-lovers and experienced Customer Support Representatives to join our team.
About Zscaler Zscaler (NASDAQ: ZS) accelerates digital transformation so that customers can be more agile, efficient, resilient, and secure. The Zscaler Zero Trust Exchange is the company’s cloud-native platform that protects thousands of customers from cyberattacks
Organization & Role The Teradyne Software Engineering team is looking for a highly-motivated, energetic, technically driven Software Engineer to focus on the development, verification and maintenance of software systems for products within the Semiconductor Test division.
Keeper Security is hiring an experienced Sales Engineer to join our APAC team. Candidates must be able to work from our Tokyo, Japan office for eligibility. Keeper’s cybersecurity software is trusted by millions of people and
Kennametal Inc.は、産業技術のリーダーとして80年以上の経験があり、材料科学、工具、耐摩耗性ソリューションを通じて顧客に生産性を提供しています。 航空宇宙、土木工事、エネルギー、一般的なエンジニアリング、自動車産業の顧客は、正確かつ効率的な製造を支援するためにケナメタルを利用しています。 毎日約10,000人の従業員が、60か国以上の顧客の競争力を維持するために支援しています。 ケナメタルは、2019会計年度に約24億ドルの収益を生み出しました。詳細については、www.kennametal.comをご覧ください。 @Kennametalをフォローしてください:Twitter、Instagram、Facebook、LinkedIn、YouTube. 勤務地:長野県、新潟県、秋田県、青森県、岩手県、山形県、宮城県、福島県 <主な職種> •経営陣によって設定された販売目標およびその他のKPIを達成する。 •積極的に新規顧客の可能性を探しながら、既存の顧客と流通パートナーの売上を拡大します。 •エンドユーザーへ訪問すると共に、代理店、特約店営業とも定期的に打合せを行います。 •状況に応じて電話、ネットワーク業務を通して新規案件を獲得しビジネスを成功するためのアクションをおこし実績を上げます。 •顧客と競合他社の活動を的確に捉える。 •既存および新規の製品とサービスに関する現在の実務知識を継続的に改善します。 •経営陣によって割り当てられたその他の義務。 <教育、実務経験、スキル、必要な証明書> •切削工具製品マーケットにおいて5年以上の実務経験、および技術的な製造環境での実務経験があればより良い。 •すべての製品および技術情報を理解し伝達する能力。 •製品セールスまたは関連市場での5年の実績。 •Microsoft Windows / Office環境でのコンピューターリテラシー。 •SOHOで働くために自分自身を管理できること。 As part of our core values, Kennametal is committed to providing an inclusive and
企業について クラウドサービス会社。主に中小企業へ、経費精算システムやメール配信サービスなどのサービスを提供。売上高は2016年40億から、2019年には87億と3年で2倍以上と急成長している企業。事業拡大に積極的で、2020年度は100名以上の採用を計画。SaaSのストック型ビジネスモデルで事業の安定性が高い。 お仕事について 製品におけるオフショア開発(ベトナム子会社)を活用した新機能追加、パフォーマンス向上、技術的改善や刷新などのWebアプリケーション開発。 【例】 1.ベトナム子会社に対する開発業務管理 ・日本の設計者が作成した仕様書/設計書の内容を理解し、円滑に理解できるように伝える。 ・委託した開発案件の進捗管理。 ・ソースコード/単体テスト項目書のレビュー、受入試験実施、品質確認。 2.ベトナム子会社に対するサポート ・質問/相談された事項の内容を理解し、分かりやすく理解できるように回答する。 ・判断しきれないケースでは、内容を整理して日本のエンジニアに相談して解決を図る。 ・ベトナム子会社の生産性/品質/開発稼働率/技術力向上のための改善活動。 3.ベトナム子会社への出張 現状把握やノウハウの共有、関係強化のためのオフショア開発現地への出張。 ※ベトナム側は日本人の代表者、現地のPM/PL/開発メンバーがいます ※2週間から1ヶ月程度、年に1-2回を想定 ※コロナ社会情勢が落ち着くまでは出張はありません 4.その他、人材育成や業務改善 ・将来的にはブリッジエンジニアの育成、指導を行っていく。 ・加えて、オフショア開発を改善するための提言を社内に対して行っていく。 など 【開発環境】 (下記、何れかでの組み合わせ) 利用言語:Java、JavaScript ミドルウェア:Apache、Tomcat フレームワーク・ライブラリ:Spring Boot、SAStruts、jQuery、React/Redux、Vue.js データベース:PostgreSQL IDE:eclipse、 IntelliJ コードレビュー:Pull Request ベース(GitLabのMergeRequest使用)でのコードレビュー 手法:アジャイル、ウォーターフォール バージョン管理システム:GitLab
Esta é uma grande oportunidade de ingressar em uma carreira de marketing, trabalhando em uma empresa japonesa no coração de Tokyo. Sobre a Empresa: A empresa desenvolve e opera um dos maiores serviços de informação de
企業概要 The future. It’s on you. You & Western Digital. We’ve been storing the world’s data for more than 50 years. Once, it was the most important thing we could do for data. Now we’re helping
Position Summary: Business Development (BD) leads and manages activities related to Licensing, Alliance Management, divestitures, and other deal structures in support of overall company strategy as well as global initiatives related to Licensing, Acquisitions and Divestitures.
AXS Japan GK, of AXS Group, LLC is a subsidiary of AEG and sells millions of tickets every year for 500+ partners across North America, Europe, and Asia, from venues like the O2 in London and
クラウドサービスのエンジニアとして働いてみませんか? AWS サポートエンジニアリングチーム (旧組織名: プレミアムサポート) では、AWS のクラウドサービスを活用しているお客様を技術的に支援するクラウドサポートエンジニアを募集しています。 本ポジションは大阪勤務となります。 ■クラウドサポートエンジニアとは クラウドサポートエンジニアの仕事は「技術力でお客様のイノベーションをお手伝いすること」です。日々のお問合せ対応を通じて様々なお客様の様々なユースケースに携わることができるため自然と学び続けることができる環境です。また、お客様のお問合せから見えてくる AWS サービスの課題・改善点をサービス開発チームにフィードバックすることも重要な仕事です。他にも AWS re:Invent などのイベントでの登壇・発表などクラウドや AWS の啓蒙活動も行っています。 サポートエンジニアリングチームでは 24 時間 365 日、日本語による技術サポートを提供しています。お問合せの手段としては Web フォーム・電話・チャットを用意しています。日本語サポートチームの拠点は海外にもあり、タイムゾーンごとに複数名でカバーしているため夜間勤務の必要はありません。また終業間際に緊急度の高いお問い合わせをいただいたとしても次の拠点へ引き継ぐ体制が整っているためワークライフハーモニーが実現しやすい環境です。 ■クラウドサポートアソシエイト採用について 本ポジションは 1 ~ 3 年程度の実務経験 (エンジニア職以外も含む) をお持ちの方を対象としております。入社後はクラウドサポートアソシエイトとして 1 年程度の育成を前提としており、AWS やクラウド、IT エンジニアの経験が無い方でもトレーニングや
クラウドサービスのエンジニアとして働いてみませんか? AWS サポートエンジニアリングチーム (旧組織名: プレミアムサポート) では、AWS のクラウドサービスを活用しているお客様を技術的に支援するクラウドサポートエンジニアを募集しています。 ■クラウドサポートエンジニアとは クラウドサポートエンジニアの仕事は「技術力でお客様のイノベーションをお手伝いすること」です。日々のお問合せ対応を通じて様々なお客様の様々なユースケースに携わることができるため自然と学び続けることができる環境です。また、お客様のお問合せから見えてくる AWS サービスの課題・改善点をサービス開発チームにフィードバックすることも重要な仕事です。他にも AWS re:Invent などのイベントでの登壇・発表などクラウドや AWS の啓蒙活動も行っています。 サポートエンジニアリングチームでは 24 時間 365 日、日本語による技術サポートを提供しています。お問合せの手段としては Web フォーム・電話・チャットを用意しています。日本語サポートチームの拠点は海外にもあり、タイムゾーンごとに複数名でカバーしているため夜間勤務の必要はありません。また終業間際に緊急度の高いお問い合わせをいただいたとしても次の拠点へ引き継ぐ体制が整っているためワークライフハーモニーが実現しやすい環境です。 ■クラウドサポートアソシエイト採用について 本ポジションは 1 ~ 3 年程度の実務経験 (エンジニア職以外も含む) をお持ちの方を対象としております。入社後はクラウドサポートアソシエイトとして 1 年程度の育成を前提としており、AWS やクラウド、IT エンジニアの経験が無い方でもトレーニングや OJT
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