Contentsquare is a digital experience analytics company dedicated to making the digital world more human through online experiences built on trust, privacy, and...
リケーションを適切なユーザに安全に提供できるようにしています。 2022年8月1日(月)にGreat Place To Work®の調査で「働きがいのある会社」に選ばれました。 Job Summary The NetApp CSM serves as a trusted advisor, deeply understanding their customer’s business...
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make...
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a...
About the Department Customer Success Managers, Account Executives, Business Development Representatives, Solution Engineers, and Sales Operations - all...
Customer Success Manager (Japan) About SecurityScorecard: Funded by world-class investors including Silver Lake Waterman, Moody’s, Sequoia Capital, GV...
About Miro Miro is an online collaborative whiteboard platform that enables distributed teams to work effectively together, from running brainstorming sessions ...
Introduction Refer to Japanese Job Description Your Role and Responsibilities Refer to Japanese Job Description Required Technical and Professional Expertise Re...
【勤務地】 東京 【部門】 カスタマーサクセス統括部 【ポジション】 Sr. Associate Customer Success Manager ■ SASとは? 企業の経営課題解決を支援するアナリティクス・ソフトウェアとサービスのリーディングカンパニーです。アメリカで1976 年に創業して以来、40 年以...
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【勤務地】 東京 【部門】 カスタマーサクセス統括部 【ポジション】 Customer Success Manager ■ SASとは? 企業の経営課題解決を支援するアナリティクス・ソフトウェアとサービスのリーディングカンパニーです。アメリカで1976 年に創業して以来、40 年以上連続した成長を続けており、全世...
Job Description What you get to do in this role: The role of the Customer Success Manager is to act as an advocate for our customers. You will oversee a...
• Establish clear client retention goals • Process milestones for the clients and employees to work toward • Promote the value of the product • Upsell services ...
Job summary The Amazon Business (AB) is dedicated to developing solutions that make it easy for business customers to buy on Amazon.co.jp. Customer Success...
Job Description: A global leader in modern development platforms, OutSystems is focused on enabling any organization to innovate through software. We are changi...
Position Description: The Customer Success Manager will be responsible for complementing Okta’s innovations, best practices and capabilities with our valued...
ポジション概要 - カスタマー・サクセス・マネージャー テラデータでは、日本のカスタマー・サクセス組織に参加していただける新しいチームメンバーを募集しています。データとアナリティクスの分野で、ユーザーとしての技術的な役割を果たした経験のある方、またはテクノロジー企業でカスタマー・サクセスの経験を積んだ方は、ぜひご応募く...
Job summary The Amazon Business (AB) is dedicated to developing solutions that make it easy for business customers to buy on Amazon.co.jp. Customer Success...
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