職種 正社員 職務明細 Responsible for ensuring the safe and smooth operation of the fitness center, assisting members with their workout regimens, and demonstrating proper equipment usage. フィットネスセンターの安全で円滑な運営を確保し、会員のワークアウトサポートや器具の使い方指導を行います。 スキル・資格 • License: Certification from a recognized fitness association
The Pavilion Staff will report to and work in close collaboration with the Supervisors and will be responsible for supporting the delivery and management of guest experience, including the external queueing and internal exhibition areas. The
About the Expo Expo 2025 Osaka will continue Canadas proud tradition of engaging in Japan-hosted Expos by presenting an exceptional pavilion and program that embodies Canadas unique identity. Through welcoming spaces, captivating public presentation, vibrant cultural
企業概要 アコーは世界で約5000軒以上のホテルを展開し、ホスピタリティー産業においてヨーロッパではリーダー的存在です。現在日本国内では、Mギャラリーコレクション、プルマン、スイスホテル、グランドメルキュール、ノボテル、グランドメルキュール、メルキュール、イビス、イビススタイルズ、イビスバジェットの各ブランド計45軒を展開しております。 Accor operates over 5,000 hotels worldwide and is a leader in the hospitality industry in Europe. Currently, in Japan, Accor operates a total of 45 hotels under the following brands: MGallery Collection, Pullman, Swissotel, Grand
Company Description Beniya Mukayu is a boutique ryokan (Japanese inn) immersed in the nature, with 16 rooms overlooking a Forest Garden, 3 libraries, private and communal hot spring baths, Spa Entei and Kaiseki Horin fine dining
Are you a strategic thinker with a knack for driving sales growth? Were seeking a Country Manager with strong negotiation and relationship management skills to elevate our sales performance in the Hospitality industry in Japan. Client Details
企業概要 Swissôtel Nankai Osaka is a deluxe hotel ideally located in the heart of Namba, Osaka’s most exciting entertainment, shopping and dining district. The hotel sits above Nankai Railway’s Namba Station offering direct train access to
企業概要 Swissôtel Nankai Osaka is a deluxe hotel ideally located in the heart of Namba, Osaka’s most exciting entertainment, shopping and dining district. The hotel sits above Nankai Railway’s Namba Station offering direct train access to
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the property’s food and beverage/culinary operation, including Restaurants/Bars, Room Service and Banquets/Catering, where applicable. Position oversees the development and implementation of departmental strategies and ensures implementation of
JOB SUMMARY Leads and manages all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Provdes support for sales activities for larger,
Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or
JOB SUMMARY At Marriott International, you have the opportunity to grow in your career, work with teammates that feel like family, and help make our world a better place. As the #1 leader in hospitality worldwide, a
JOB SUMMARY Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories. CANDIDATE PROFILE Education and Experience 4-year bachelors degree in Finance and Accounting
業務内容 アシスタントフロントオフィスマネージャーに代わり、チームの日常業務を管理し、且つ、総支配人またはその代理人が不在の場合、夜間のホテル業務全般を調整•監督する責任を担っていただきます。 ゲストの安全とセキュリティを確保し、夜間の監査業務を正確かつタイムリーに対処いただきます。 具体的には、 ホテル館内の巡回(ハート•オブ•ハウス、駐車場を含む) VIP挨拶 すべての苦情処理 日報の作成 フロントオフィスの方針と手順がすべて遵守されていることを確認する。 夜間消防隊を組織し、監督し、指揮する。 フロントオフィス業務システムはもちろん、バックアップ手順やシステム復旧手順を理解する。 フロントデスク、ゲストエクスペリエンス、オペレーターの業務基準を理解し、フォローアップを行う。 IHG One Rewards基準の遵守 遺失物および拾得物の取り扱いおよび処分に関する監督•指示 勤務中に対応し解決した問題および未解決の問題を客室担当ディレクター/アシスタントフロントオフィスマネージャーへ報告する。 すべての客室タイプ、ホテルの指標、施設を熟知していること。 リスクのあるゲストの登録と管理 バッチ処理の監督(フロントオフィスでの毎日の売上取引を監査し、一致を確認し、すべてのレジの残高を照合し、不一致があれば担当者に報告する。) 応募資格 今回のポジションには必要な資格、技術スキル、および実績のあるホテルでの同様の役割での経験が必要であり、次のものが含まれます。 学歴不問 フロントオフィススーパーバイザーもしくは同等以上の実務経験 ビジネスレベル以上の日本語および英語のスキル チームをリードし、トレーニングを担当した経験 日本で就労可能な資格 理想的な人物像 チームメンバーをリスペクト出来る方 渋谷という土地に魅力を感じていただける方 福利厚生 120日、有給休暇(初年度は10日)、私傷病休暇(年間12日)、IHGグループ従業員割引制度、食事手当(10,500円/月)など、ホテルならではの福利厚生も充実しています。 個性や色が交差する渋谷らしく、様々なバックボーンを持つ方や多国籍な人材が活躍できる場所です。 ホテルレストラン出身者だけでなく、ホテルでの就業経験が無いスタッフもたくさん在籍しています。 働くスタッフ全員が自分らしく働くことができる、そんな環境を目指しています。 様々な人々やクリエイティブが交差するカルチャーの発信地として、日々変化を続けながらユニークで忘れらない体験をゲストへ提供するお手伝いをしていただきます。
We Put the World on Vacation Travel + Leisure Co. is the world’s leading vacation ownership and travel membership company, with a dynamic and growing portfolio of resort, travel club, and lifestyle travel brands. Our dedicated
JOB SUMMARY **Must have Japanese citizenship or be an eligible work permit holder in Japan. Provides support to The Club by leading day-to-day operations. Responsibilities include addressing and responding to member concerns, attending member social events,
Human Resources Coordinator Create and maintain filing systems. Create and type office correspondence using a computer. Distribute and route mail. Order and track Human Resources office supplies and forms. Answer phone calls and record messages. Create
JOB SUMMARY ハウスキーピング、レクリエーション/ヘルスクラブ、ランドリー部門の日常業務のサポートに重点的に取り組むアシスタントハウスキーピングマネージャー。必要に応じて、客室および公共スペースの清掃と維持管理を従業員とともに行う。点検を行い、是正措置の責任を明確にする。運営予算を維持しながら、ゲストおよび従業員の満足度を確保する。 Assistant Housekeeping manager that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and
JOB SUMMARY Responsible for the daily shift operations of Housekeeping, Recreation/Health Club and, if applicable, Laundry. Directs and works with employees to verify property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes
JOB SUMMARY Exhibits culinary talents by personally performing tasks while assisting in leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction while maximizing the financial performance in all