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Job Description About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer hardware problems to navigating various applications. Based in
Job Description Shift Timing: 8 AM to 4:30 PM IST About the team: Our dedicated team provides round-the-clock technical support for our firm. We assist end users with a range of issues, from printer and computer
Hardship Level (not applicable for home-based) H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based) Family Staff Member / Affiliate Type CONS Local Target Start Date 2024-06-01 Job Posting End Date June 12, 2024 Terms of
About Moloco: Moloco is a machine learning company empowering organizations of all sizes to grow and unlock the full value of their unique first-party data, elevating the traditional path to performance advertising. While the largest technology
【Responsibilities】: Play an important role in capturing/understanding existing business process and implement successful AI Solutions that make an impact on the process Responsible for bridging the gap between IT and the business, developing the business case,
Roles and Responsibilities: Candidate will be a liaison between employees, by assigning tasks and managing the team Ability to write clean, easy-to-understand code Ability to work independently and complete projects with minimal supervision Requirements A minimum
Roles and Responsibilities: Global lead for the overall program success of the account as measured against the approved business case, contractual deliverables and key customer satisfaction criteria Overall leadership for implementing customer approved account governance, and
【Responsibilities】: Play an important role in capturing/understanding existing business process and implement successful AI Solutions that make an impact on the process Responsible for bridging the gap between IT and the business, developing the business case,
【Responsibilities】: Envision, build, deploy and operationalize an end-to-end machine learning (ML) and AI pipeline Build a robust enterprise wide architecture for AI and collaborate with data scientists, data engineers, developers, operations and security Perform the following
Roles and Responsibilities: Application lead to replace current external support Manage application maintenance and operation actitivities(Inquiry/Troubleshooting/Service request) on a regular basis including ticketing system operation in cooperation with NML biz ops support team and internal Statutory
業務概要: 顧客企業のITサービスマネージメント(ITSM)業務、ITガバナンス体制へのアセスメント、課題抽出、業務改善支援 これら支援計画の提案と実行におけるBA、PM 上記取り組みを推進していく上で付随的に発生する各種リサーチ、内外コミュニケーション Business Overview: Assessment of client companys IT service management (ITSM) operations, IT governance system, problem extraction, and business improvement support BA and PM in proposing and implementing these support plans Various research
Roles and Responsibilities: Proficient in Siemens Opcenter Discrete configuration, development including Opcenter Connect MOM Well versed with Opcenter Unified architecture and proficient in business logic development and customization using Opcenter Execution Foundation services Responsible for implementation
Roles and Responsibilities: Coordinating / leadership among responsible teams across onsite/offshore as PMO manager/Fin. domain lead(DL) Regular work (Inquiry/Service Request handling, Trouble shooting) as Fin. DL/M365 onsite support Team management, including team member capability enhancement/improvement Customer
【Responsibilities】: Play an important role in capturing/understanding existing business process and implement successful AI Solutions that make an impact on the process Responsible for bridging the gap between IT and the business, developing the business case,
【プロジェクト紹介】: 外資系保険会社向けユーザサポートサービス及びインフラ関連サポートサービスの提供 【仕事内容]: 電話・リモートツールを使ってのユーザ向けITサポート(代理店システム、PC, PC周辺機器等) PC導入サポート、アプリケーションインストールサポート、 PCリフレッシュ対応などのデスクトップサポートサービス 各種サポート資料作成、顧客会議出席説明 各種データ抽出・加工及びデータ作成、など Requirements 【必要条件】: 日本語による高度なコミュニケーションスキル IT全般知識及びPC周りのテクニカルヘルプデスク対応スキル及び経験者 エクセル操作(マクロ・高度な関数知識不要) 【歓迎条件】: チェレンジ力がある方 自らタスクを拾って調整していく主体性 【バイリンガル】: ユーザへのサポートは日本語のみ 英語力は、簡単な読み書き程度...
What we’re all about. It isn’t often you get to be part of a tech company that, since 2016, has been innovating the data analytics market in ways no-one else can. Our technology started out in
【職種】ネットワークエンジニア 民間顧客のネットワーク設計/構築 【詳細】 ・基本/詳細設計支援 ・config作成、ルータ/スイッチの設定変更 ・導入支援(工事手順書作成、回線敷設の進捗管理等) ・ベンダーコントロール ・資料作成(報告書等) 【環境】 L2/L3スイッチ:Cisco(Nexus、Catalyst)、Aruba、APRESIA、AlaxalA FW:FortiGate、Palo Alto LB:F5(LTM)、A10 【体制】 10名+今回募集の方 【出社予定日数】 月12〜20日 【備考】 夜間対応や出張が発生します。※数ヵ月もしくは半年に1回程度 浅草橋駅より徒歩3分(台東区/最寄り駅:浅草橋駅、馬喰横山駅) 09:00〜17:50(実働時間07時間50分) 月間想定残業時間:10〜20時間程度 【派遣先について】 システム・ネットワークインテグレーター/ソフトハウス 業種:IT・通信・Web関連 【派遣会社】パーソルクロステクノロジー株式会社 ◆社会保険(健康保険、介護保険、厚生年金保険、労働者災害補償保険、雇用保険) ◆通勤交通費・在宅勤務手当 ◆休暇休業(入社日より有給休暇付与、慶弔・介護休暇、ご病気・災害時などの各種見舞金) ◆健康管理(定期健康診断、ストレステスト、予防接種助成) ◆出産・育児支援(母性保護制度の導入、時短制度) ◆各種支援制度・優待制度・研修・講座 など...
【職種】ネットワークエンジニア <大手IT企業でのご就業> 大手銀行向けネットワーク業務をお任せします。 【詳細】 ・ネットワーク案件の要件整理、進捗管理、各ベンダー/顧客先担当者との調整 ・作業資料準備、現地作業レポート、ACL対応等 【工程】 仕様検討/要件定義、設計、構築、運用保守(一次)、運用保守(二次) 【環境】 Cisco、L2、L3、Cisco Nexus、APRESIA製品、他多数 【体制】 10名前後 【出社予定日数】 月6〜8日 ※就業開始直後は出社を想定 中野駅より徒歩6分(中野区/最寄り駅:中野駅(東京都)、新中野駅) 08:45〜17:30(実働時間08時間) 月間想定残業時間:20時間程度 【派遣先について】 システム・ネットワークインテグレーター/ソフトハウス 業種:IT・通信・Web関連 【派遣会社】パーソルクロステクノロジー株式会社 ◆社会保険(健康保険、介護保険、厚生年金保険、労働者災害補償保険、雇用保険) ◆通勤交通費・在宅勤務手当 ◆休暇休業(入社日より有給休暇付与、慶弔・介護休暇、ご病気・災害時などの各種見舞金) ◆健康管理(定期健康診断、ストレステスト、予防接種助成) ◆出産・育児支援(母性保護制度の導入、時短制度) ◆各種支援制度・優待制度・研修・講座 など...
When our values align, theres no limit to what we can achieve. At Parexel, we all share the same goal - to improve the worlds health. From clinical trials to regulatory, consulting, and market access, every