シュレーディンガー株式会社では、高度な計算手法の開発、配布、適用を通じて、人々の健康と生活の質を向上させるというミッションに参加するソリューション・アーキテクトを募集しています。 ソリューション・アーキテクチャ・グループの一員として、業界をリードするお客様と共に、分子モデリングやインフォマティクスのアプリケーション、それらを実行するための計算環境を展開、設定、調整する仕事をします。またシュレーディンガー自身も創薬会社・材料研究会社として活動しているため、社内の計算資源を維持し、高いスキルを持つ同僚と協働することもあります。 IT技術が好きな方であれば、ぜひご応募ください。仕事を通じて学ぶことを楽しめる方、適応力の高い方を求めています。 この仕事が向いている方 bash や Python などのスクリプト言語が得意な方 Kubernetes や infrastructure as code の経験がある方 優れたトラブルシューティングのスキルを持つ方 Webアプリケーション(REST API、データETL、SQLデータベースなど)を理解している方 パフォーマンス問題の調査、ベンチマーク、改善提案、ITおよび科学分野の新しいスキルの習得に意欲的で熱心な方 当社の科学ソフトウェアソリューションでお客様の成功を支援することに意欲的で、必要に応じてお客様先に出張できる、優れたコミュニケーション能力をお持ちの方 業務内容 お客様の環境(小規模なオンプレミスサーバーから高度なHPCやクラウド環境まで)で当社のソフトウェアが最適に動作することを確認 お客様のシステムや技術に統合するための最適な導入戦略やカスタムインターフェースの設計と実装 スマートで効率的かつ効果的なソリューションを共同で作成し、お客様が困難な技術的問題に取り組むのを支援 科学技術計算および企業向けソフトウェアアプリケーションのオンプレミスまたはクラウドホスティングのインストール、設定、更新、保守 プロダクトマネージャー、開発者、研究者と協力し、当社のアプリケーションの展開、サポート、設定 グローバルITチームと連携し、シュレーディンガーの内部インフラをサポート 必要なスキル(全てを満たす必要はありません) Linux OSの豊富な経験とbashやPythonのようなスクリプト言語の能力 製薬業界またはその他の研究分野におけるインフォマティクスの経験 リレーショナルデータベースとSQLの使用経験 カスタムETLソリューションの開発、デプロイ、サポートができればなお可 少なくとも1つの主要なリソースプロバイダー(GCP、AWS、Azure)でのクラウドコンピューティングの専門知識、Kubernetesなどのスケーラブルコンピューティングやコンテナ化技術に触れたことがあればなお可 Webベースのアプリケーション(REST APIなど)に対する深い理解 ケムインフォマティクス、バイオインフォマティクス、材料科学、計算化学、有機化学への関心(理系の学歴があれば尚可!)。
Lime is the worlds largest shared electric vehicle company. We’re on a mission to build a future where transportation is shared, affordable and carbon-free. Our electric bikes and scooters have powered 400+ million rides in 250+
About this role Digital at BlackRock: The Global Digital Marketing Team is a fast-growing global function at BlackRock which seeks to engage a multi-trillion dollar audience of investors, advisors and institutions with our diverse range of
Our customers will measure our contribution to their success based on the value they receive from our services. TAMs are responsible for the overall governance and technical service delivery. They help customers maximize the business value
This position will be responsible for providing customers with the guidance and support needed throughout the full life cycle of implementation to ensure successful and most effective use of Oracle’s products. In addition, this position will
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
As a Senior Data Center Engineer for OCI Data Centers, you will function as the main liaison between other technology teams and the whole aspect of a Data Center. You will be the key person in
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Detailed Description - Drive the renewal of Oracle Premier Support to existing customers. - Responsible for timely renewals for small to medium-sized customers in assigned territory. - Educate customers on business practices, value of support and
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
As a member of the Support organization, you play a critical role in overseeing and developing a team of data technicians who are responsible for maintaining the integrity, efficiency, and security of the data center infrastructure,
Provide legal support across all lines of business enabling profitable growth while mitigating legal risks and assure adherence to governance policies, ethics, and country specific laws and regulations Career Level - IC3 Responsible for providing legal
Sells a subset of product or services directly or via partners to a large number of named accounts/non-named accounts/geographical territory. Primary job duty is to sell business applications software/solutions and related services to prospective and existing
An Oracle Data Center Technician will be the technical liaison between the technology teams and the Data Center Environment. You are able to troubleshoot and solve all but the most complex infrastructure issues. As a skilled
-下記を必ずご確認の上、ご応募ください- ・履歴書の種類: 日本語の履歴書 ・必須記載項目: ①志望動機・自己PR・学生時代に力を入れていたことの3点 ②基本情報欄にはお電話番号・メールアドレスについても必ず記載ください ・履歴書の形式: WordまたはPDF 注意点 ・応募書類 の提出を以って、完了となります ・履歴書のフォーマットは問いませんが、エントリーシート(ES) は受け付けておりません ・書類を提出頂いた方から、次の⾯接にお進みいただきたい⽅のみ個別にご連絡いたします(申し訳ございませんが、落選の場合通知はありません) ・募集ポジションが定員に達するなどの理由によりクローズした場合、予告なく採用を終了する可能性がございます。予めご了承の上、お早めの提出をお願い致します コンサルタント職 業務内容: ・Oracle Cloudを導入するお客様に対して、効果的な導入、適切な使用方法等のコンサルティング・サービスを提供 仕事のイメージ: ・お客様の目的、課題を把握し、それを達成、解決する為のOracle Cloudソリューションを考案します ・ソリューションの導入プロジェクト計画を立案します ・計画に基づいて、Oracle Cloud導入します ・導入後もお客様に寄り添い、改善提案を行っていきます オラクル・コンサルタントの特徴: ・SaaS, PaaS, IaaSの全領域において、自社製のCloudを提供出来るベンダーはオラクルのみです ➢オラクル・コンサルタントとして活躍すること(Oracle Cloudに精通すること)で、Cloud時代求められるITコンサルタントとしての技量を高めることが出来ます。 ・お客様の業界、業種、業務は多岐に亘ります ➢多くのお客様を担当することで、幅広く、深い知識を持ったコンサルタントとして成長し、自身の価値を高めることが出来ます 応募条件: 2025年3月までに国内外の4年制大学または大学院を卒業、もしくは卒業見込みの方
As a member of the Customer Success Service organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical