Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 5 years of experience working in sales, business development, or consultative role in digital content/media industry. Ability to communicate in Japanese and English fluently to collaborate with partners.
Requisition #: 14356 Our Mission: Powering Innovation That Drives Human Advancement When visionary companies need to know how their world-changing ideas will perform, they close the gap between design and reality with Ansys simulation. For more
Channel GreenLake Sales Specialist This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the global
パブリックセクター事業本部において、中央省庁のお客様と将来にわたって戦略的な関係を築き、クラウド活用の推進をリードする技術営業職(Account Technology Strategist:ATS) を募集します。ATSは、業界に特化した企業顧客向けのデジタルトランスフォーメーションの取り組みの最前線にいます。候補者は、日々の営業管理やチーム全体の成長をリードするだけでなく、ロールモデルとしてIT業界でハイレベルな地位にあるお客様やステークホルダーと密接にビジネスを推進していくことが期待されています。また平易にマイクロソフトの価値をお客様に伝えるためのテクニカルな面での知見があることが望ましいです。また、候補者は市場に対して戦略的かつ論理的な分析を行い、お客様への付加価値の創造や課題の解決を訴求していただくために、組織横断的な活動ができることが求められます。すなわち、リーダーシップとオーナーシップが必須となります。 是非、あなたのこれまでのIT業界でのビジネスキャリアを活かし、マイクロソフトの先端かつセキュアな幅広いクラウドソリューションで中央省庁のお客様のデジタルトランスフォーメーション/AIトランスフォーメーションを共に推進していきましょう。 日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx Responsibilities Customer and Industry Insights Synthesizes and combines various business and industry insights from their team, global best practices, proof points from experience/case studies with countries and/or regions, and
Creates and leads strategies for high-impact/high-profile accounts that yield high-volume sales and open new opportunities for both Microsoft and its partners that are aligned to goals, outcomes, and forecasts. Proactively builds and expands strategic network of key
As the Indirect Channel Sales Leader, you will oversee and drive sales of health system products and services through strategic channel partners. You will manage relationships, develop future sales directions, and ensure the sales team is equipped to meet
職種: チャネルセールスマネージャー 勤務地: 日本, 東京 雇用形態 : 正社員 Position: Channel Sales Manager Location: Japan, Tokyo Type: Full-Time Reports To: Director of Channel Sales 職務概要 このポジションは、収益成長と市場拡大を実現するためのチャネルセールス戦略の開発と実行を担当します。個人としては、チャネルセールス管理の豊富な経験、成功したパートナーネットワークの構築の実績、およびチャネルパートナーとの強力な関係構築能力が求められます。 主な職務/責任 チャネルセールス戦略企業全体のビジネス目標に合致する包括的なチャネルセールス戦略を開発し、実行します。日本国内のターゲット市場と潜在的なチャネルパートナーを特定し、優先順位をつけます。 パートナーの募集と管理リセラー、ディストリビューターなどの新しいチャネルパートナーを特定し、会社の市場到達範囲を拡大します。既存のパートナーとの強力な関係を築き、売上機会を最大化します。 売上目標の達成チャネルセールスチームおよびチャネルパートナー向けに売上目標を設定します。パフォーマンスをモニタリングし、データを分析し、チームが収益目標を達成するか超えるための戦略を実施します。 チャネルの強化チャネルパートナーに対して、会社の製品やサービスの理解を向上させるためのトレーニング、リソース、サポートを提供し、エンドカスタマーへの効果的な販売を可能にします。 市場分析日本市場のトレンド、競合他社の活動、チャネルセールスに関連する業界動向についての情報を把握します。この情報を活用して新しいビジネス機会を特定し、チャネルセールス戦略を調整します。 コラボレーションマーケティング、製品開発、ロボティクス分野のエンジニア、カスタマーサポートなどの異なる部門と連携し、調和の取れた成功を収めるチャネルセールスアプローチを確保します。 収支報告定期的なチャネルセールス報告書とパフォーマンス分析を準備し、提示します。チャネルのパフォーマンス、達成内容、課題に関する洞察を提供します。 予算管理チャネルセールス予算を管理し、リソースを効果的に配分して売上努力を最適化し、投資対効果ROIを実現します。 必要なスキル・能力・資格・必須要件 セールス及びビジネス開発経験3〜5年。 フードサービス業界またはPOSシステム、オンラインフードデリバリー企業などのホスピタリティソフトウェア企業で最低3年の経験。 フランチャイズ、大規模フードサービスプロバイダー、レストランでのマネジメント経験。
Job Details What you will do Recruits, Builds, optimize, and maintain the channel partner community and go-to-market program(s) to maximize profitability and market reach. Implements core channel programs, tools, plans, incentives to produce positive channel results, minimize channel conflict, deliver
Are you an experienced medical professional and passionate about Medical Affairs? Are you a dynamic leader with a passion for driving MSL team? If so, we have an exciting opportunity for you to join our team
Job Description • Point of Contact for Local Sales for Regional Business Development activities and Point of Contact for Connectivity Product Lines, Channel and Strategic vertical Business Development for all Regional initiatives. • Collaborate with all Stakeholders to
Role purpose Support Markets and Partnerships sales and thought leadership initiatives. The intern will support research, planning, and assist in creating reports and thought leadership content development. Role tasks and responsibilities - Market Research and Analysis:
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Act as a General Manager by creating & executing Go To Market plans for the Business Unit to drive brand and business success within guidelines set by Global Business
Purpose & Overall Relevance for the Organization: To lead profitable and sustainable market share and net sales growth in responsible distribution and key accounts while respecting the image of the adidas Group brands To passionately lead
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
Anaplan. As the engine behind back-office system connectivity, you might not recognize our name, but our customers rank among the who’s who in the Fortune 50. Coca-Cola, LinkedIn, Adobe, and Bayer are just a few of
Its fun to work in a company where people truly BELIEVE in what theyre doing! Were committed to bringing passion and customer focus to the business. Corporate Overview Proofpoint is a leading cybersecurity company protecting organizations’
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Description As the Owned Media Specialist, you contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by setting customer-centric communication plans across specified local digital channels. You work towards aligned and cross-functional goals, taking
Company Description NIQ/GFK is a global measurement and data analytics company that provides the most complete and trusted view available of consumers and markets worldwide. We provide consumer packaged goods manufacturers/fast-moving consumer goods, Tech & Durable