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At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
The Role: Joining Moderna offers the unique opportunity to be part of a pioneering team thats revolutionizing medicine through mRNA technology with a diverse pipeline of development programs across various diseases. As an employee, youll be
Who we are We are a global AdTech company with over 1200 employees across 30 countries with over 100 different nationalities Competing against the biggest tech companies Inventor of the InRead Video Partner with the biggest
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
The Engagement Manager assures customer success by driving customer satisfaction throughout the customer success & services life-cycle for our customers, from orchestrating the engagement to successful delivery and beyond. As an Engagement Manager, you will ensure that our
概要: クライアントサービスチームは、当社の成功を支える存在です。このチームは、ガイドポイントのサービスを世界中のクライアントに効率的に提供する役割を担っています。私たちは、各クライアントのビジネスにおける各々の課題や目的を理解し、絶えず適切な情報を提供することで、クライアントが最善のビジネス判断を下せるようサポートを行っています。 このポジションでは、クライアントサービスチームの一員として様々な業界のクライアントと専門家を適切に結びつけることに注力していただきます。 クライアントのプロジェクト依頼に関連する業界をリサーチし、最適なコネクションを確保するため、優秀な専門家をネットワークにリクルートすることに重点を置いていただきます。専門家をリクルートし、クライアントと結びつけるというコアスキルを習得した後は、より複雑なプロジェクトやクライアントとのリレーションシップマネジメントに携わり、リサーチマネージャーやプロジェクトマネージャーとしてのキャリアを積んでいただきます。 Overview: The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand each client’s
Job Description *Hiring will be into all Renesas EMEA and APAC offices, either for hybrid work or remotely* In this role, you will be part of the AI & Cloud Engineering (ACE) Division and MLOps team. We
Your Job Japan Legal Manager What You Will Do Ø Team with Division Counsel and other members of the global legal department to seamlessly provide legal advice to the business Ø Prepare, review, and provide guidance on
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Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
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Introduction to the job This Information Security Risk Manager will be responsible for protecting computer and data asset in Japan by aligning the ASML Information Security strategy and policies, directing system and application security controls, policies and procedures,
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Senior Sales Manager / Director – Institutional and Consulting 概要 ガイドポイント東京では、経験豊富な営業/事業開発プロフェッショナルをシニアセールスマネージャー/ディレクターとして募集しています。 営業部長の直下で、アジアにおけるグローバル金融機関や地域金融機関、コンサルティング企業への営業経験が求められます。 ガイドポイントの営業チームは、新規および既存顧客との取引拡大に情熱を注いでいます。ガイドポイントが提供するすべてのサービスをサポートし、クライアントとの関係構築を支援するとともに、ガイドポイントがどのようにクライアントの情報収集やビジネス上の意思決定に貢献しているかを伝えます。私たちのチームは、すべての潜在顧客がガイドポイントとのパートナーシップを最大限に活用できるよう、カスタムメイドのサービスを提供することに意欲的です。主要顧客との効果的な関係を構築し、ビジネスをさらに発展させるために大きな影響力を発揮していただきます。 OVERVIEW: We have a fantastic opportunity for an experienced sales/ business development professional to join Guidepoint Tokyo as a Senior Sales Manager / Director. Reporting
A Career at HARMAN As a technology leader that is rapidly on the move, HARMAN is filled with people who are focused on making life better. Innovation, inclusivity and teamwork are a part of our DNA.
Be part of something revolutionary We have a vision. Our Digital Brain, o9’s AI-powered platform, is being used by global enterprises to drive their digital transformations. The integrated planning and operational efficiencies we provide is helping
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
A world-renowned media and entertainment company is looking for a Facilities Technical Infrastructure Senior Specialist/Assistant Manager. The position is based in Osaka and requires on-site work with flexible schedules. FULL relocation support is available. About The Company