KOMODOについて KOMODOは、ゲームやマンガ業界の未来を形作る製品に取り組んでいます。これまで、Steam Deckのような革新的なハードウェアをアジア市場に送り出し、Steamやゲーム機用のオリジナルゲームを開発・リリースしてきました。近日公開予定のマンガに関するプロジェクトでは、世界中の言語学習者の間に言葉の壁を越えたコミュニティが構築されることでしょう。 私たちは、クリエイティブで情熱的、かつ多様性に富んだチームで、私たちの製品の一つひとつが、世界に何か新しいものを紹介することを大切にしています。私たちは、人は遊んでいるときが一番楽しいと信じていますし、遊びは私たちのすべての行動の中心です。ゲームやマンガに情熱をお持ちであれば、KOMODOは最適なチームです。東京オフィスとホノルルオフィスで随時人材を募集していますので、ご興味のある方はぜひご応募ください! 募集要項 東京 (秋葉原) を拠点とするチームに加わってくださるカスタマーサポートスペシャリストを募集しています。ポータブルゲーミングPC「Steam Deck」、ゲーム、また今後のマンガ関連プロジェクトに関するお客様からの問い合わせに対して、韓国語と日本語でご対応いただきます。お客様が安心して商品を購入・ご利用いただけるよう、購入・支払い・配送・返品・交換などに関する質問をサポートします。また、イレギュラーな相談や質問にも柔軟かつタイムリーに丁寧に対応できる能力も求められます。 適任者は、日本とハワイの文化に興味を持ち、生涯にわたり学び続ける方です。顧客のニーズに耳を傾け、理解し、最善の解決法を提供する必要があります。チームのメンバーとしてお客様からのお問い合わせに対応するだけでなく、ソフトウェア関連、マーケティング、ロジスティクス等、様々な部署との連携や業務サポートを提供する機会があります。また時には、ライブイベントのイベントスタッフとして参加することもあります。 上記は一例ですがKOMODOにはひとつの事に限らず能力を発揮頂ける環境があります。そのため、カスタマーサポート以外の業務にも前向きに楽しみながら取り組む意欲のある方や、カスタマーサポート以外の経験を持つユニークな方を歓迎します。 担当業務 オンラインストアの注文やお届けに関する問合せ対応(メール) オンラインストアページ・FAQコンテンツの管理 問い合わせ内容の集計・分析 顧客からのニーズ吸い上げと自社製品・サービスの改善提案 必要に応じて他部署や外部との連携・文章の翻訳 応募資格 ネイティブレベルの韓国語スキルおよびビジネスレベル以上の日本語スキル 顧客の動向またはフィードバックからシステムおよび業務プロセスの提案・改善を行い、顧客満足度の向上に繋げた経験 個人の判断に委ねず、チーム・他部署との細かな連携を図り、臨機応変に柔軟な対応ができる方 ゲーム・マンガ業界への情熱 1つのプロジェクトに2年以上参加し、目標を達成した経験 部署を問わず業務においてチームをリードまたはマネジメントしていた経験 福利厚生 KOMODOでは、ゲーム、マンガ業界を形成することと同様に、チームメンバーにも情熱を注いでいます。そのため、当社では正社員全員に健康保険、プロフィットシェア、有給休暇、無料のゲームやマンガ、語学クラスを提供しています。 KOMODO에 대해 KOMODO는 게임과 만화 산업의 미래를 구축하는 제품을 개발합니다.
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Support the customer service operations including but not limited to evaluating, monitoring, analysing of results, and implementing any changes. Perform Korean language translation and proofreading where necessary. Respond and support Korean players issues via chat and email, including but
カスタマーサービス業務のサポート、評価、監視、結果の分析、変更の実施を含むがこれに限定されない。 必要に応じて(JP-EN、EN-JP)の言語翻訳および校正を行う。 チャットやメールを通じて、パスワードリセットを含むがこれに限定されないプレイヤーの問題に対応し、サポートする。 勤務時間:シフト制 - 11:00~20:00 / 12:00~21:00 - 週40時間、週5日勤務。 週末や祝日を含む365日サポート(シフト勤務) Requirements 日本語のネイティブレベルの読解力およびライティングスキル。 ビジネスレベルの英語力。 翻訳および/またはローカライゼーションの経験があることが望ましい。 ビデオゲーム業界への情熱。 強い論理的思考力。 カスタマーサービス(あれば尚可)および/またはビデオゲーム、旅行サポート、ヘルプデスク、技術サポーの経験(メールコンタクトセンター環境での)。 メールやチャットを通じて優れたカスタマーサービスを提供できること。 ゲーマーの視点からゲームを理解できること。 ガイドライン内で正確かつ迅速に情報を分析し、解決する能力。 チームプレイヤーの精神を持つ。 Benefits 革新的なインタラクティブエンターテインメントを創造する人々との協力。 ダイナミックで起業家的な文化。 ビデオゲーム中心の環境。 契約社員*正社員への昇進が可能。 試用期間:3ヶ月 / 条件変更なし。 Who we are: PTW is a
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JD in Japanese follows. 英文の後に和文JDをご覧いただけます。 Introduction Circulate all forms of value to unleash the potential in all people What can I do to help society thrive with the finite resources we have? The Mercari marketplace app
JOB DESCRIPTION: Abbott Rapid Diagnostics is part of Abbott’s Diagnostics family of businesses, bringing together exceptional teams of experts and industry leading technologies to support diagnostic testing which provides important information for treatment and management of diseases
Amazons mission is to be Earths most customer-centric company. We work towards a single goal: to deliver the best possible experience for our customers. To accomplish this, the Executive Customer Relations (ECR) team within the Digital, Device, and Alexa
Nice to meet you! We’re the leader in analytics. Through our software and services, we inspire customers around the world to transform data into intelligence - and questions into answers. We’re also a debt-free multi-billion-dollar organization on
Work ScheduleOther Environmental ConditionsOffice Job Description Overview of business: As a Technical Support Engineer, you will provide operational support, application support, customer training, etc. for analytical and analytical instruments manufactured and sold by our company. Business content: Responds to
Job Description Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with annual revenue over $40 billion. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Whether
Under minimal supervision, the associate acts as the designated account representative for multiple Japanese clients who are transitioning (or have already transitioned) from implementation phase to maintenance support of UL’s proprietary Wercs Studio software. With deep understanding
Job Description Summary サービス契約または注文の一環として、取引の促進、交換/修理部品の在庫化、配送を担当します。主に、取引の処理、プロセスの管理、資材管理、現場運営、倉庫の物流と出荷などの活動があり、場合によっては、分析、会議の進行、運営が含まれます。また、これらを遂行するために、業務委託、派遣社員のマネージメントも行います。通常は指示と作業ルーチンに従って、標準的な運用/技術タスクを実行しますが、現場の状況に応じて、タスク/義務を完了するために順序をアレンジすることも求められます。この業務は、チーム内だけではなく、顧客にダイレクトに影響を与えます。 Responsible for facilitating transactions, inventorying replacement/repair parts, and delivering as part of a service contract or order. Primary activities include processing transactions, managing processes, materials management, field operations, warehouse logistics and shipping,
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and
JOB DESCRIPTION: Our main business is field support (60%) of our diagnostic equipment (gene testing equipment, etc.), regular maintenance (20%), and general repair (20%)) (6割)定期保守点検 (2割]) 修理全般 (2割])の実務を担当する Supporting the demonstration of inspection equipment and the safe
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer Company,
【The opportunity】 As part of Enterprise Technology, the On-site Technology Support’s mission is to help our customers fulfil their purposes and contribute to building a better working world by providing a fit for purpose support service. The On-site Technology
Our goal is to overcome language barriers and bring cultures closer together. In order to achieve that goal, we are using our expertise in artificial intelligence and neural networks to create technologies that make communication faster,
Job Title: Specialist, Sales Support Job Description The Sales Support Specialist provides support to the internal and external sales team by relieving them of administrative or related work. Uses intermediate to advanced level of knowledge of product and service offerings to