Purpose of Position CASETiFY is one of the leading global lifestyle brands to offer customizable tech accessories. Were industry leaders when it comes to trend forecasting and protecting what matters most; the community platform for creativity
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 8 years of industry experience in advertising, consultative sales, business development, or IT, or 6 years of experience with an advanced degree. Ability to communicate in English and
職種 正社員 職務明細 ■事業部(Conde Nast Commercial Creative)について 2014年に誕生したコンデナスト・ジャパンのクリエイティブエージェンシー「コンデナスト コマーシャル クリエイティブ」(略称:CNCC)。 CNCCでは、『VOGUE』『GQ』『WIRED』といった自社メディアでの広告ビジネスをはじめ、SNSまわりの知見やConde Nast Internationalの保有するグローバルレベルでの知見・経験を元にクライアントのクリエイティブ制作やブランディングをサポートしております。 ファッションやラグジュアリーのみならず、多種多様な企業様の、各種グラフィック制作、オウンドサイト/SNS制作・運用、イベントの企画・制作なども含む総合ブランドプロモーションの企画・実施を手掛け、多岐に亘る事例を構築しています。 ■ミッション CNCC (Conde Nast Commercial Creative) の様々なソリューションを駆使したプロジェクトを円滑に進行/プロデュースしていただきます。 様々なソリューションとは、オンライン / オフライン問わず、オウンドメディア、ソーシャルメディア、ペイドメディア、キャスティング、イベント、カスタムパブリッシングなど多岐に渡ります。 それらプロジェクトを社内外のステークホルダーと円滑にコミュニケーションしていただきながら、安定的に業務を遂行していただきます。 ■所属:CNCC Production & Operations チーム ■ケーススタディについてはCNCCのウェブサイトをご覧ください:https://condenast.jp/cncc/ - ■About the Division (Conde Nast Commercial
職種 正社員 職務明細 English follows. Condé Nastは、出版、デジタル、ビデオ、SNSを通じて32の地域・10億以上の消費者にコンテンツを提供するグローバルメディア企業です。 VOGUE, GQ, WIRED, Vanity Fair, Glamour, Self, The New Yorker, Condé Nast Traveler, Allure, AD, Bon Appétitなど、世界的に影響力のあるメディアを多数展開しています。日本では、VOGUE, GQ, WIREDの3ブランド展開になります。 当社では、個々の多様性やスキル、貢献をたたえ合う文化を大切にしています。 当社のブランドを通じて、文化的な影響を与え人々の行動を促し、社会や人々にとってより良い世界を実現すべく一緒に働いていただける方を歓迎いたします。 当ポジションの役割: Condé Nast JapanのCondé Nast Commercial Creative(通称・CNCC)部署に属し、イベントのプロデュースから実施まで総合的に担当するイベントチームのリード(統括)を募集します。 パンデミックが収束に向かい消費者やマーケットの興味・志向がオフラインイベントへ戻りつつある中、我々はイベントビジネスにおけるマーケット拡大の大きな可能性を感じています。 ラグジュアリー、ファッション、メディア業界に対する深い理解とクリエイティブマインドを持ち、イベントプロデュース経験の豊富な方、強いビジョンと主体性をもってイベントおよびイベントチームを率いていただける方をお待ちしております。
職種 正社員 職務明細 English follows. Condé Nastは、出版、デジタル、ビデオ、SNSを通じて32の地域・10億以上の消費者にコンテンツを提供するグローバルメディア企業です。 VOGUE, GQ, WIRED, Vanity Fair, Glamour, Self, The New Yorker, Condé Nast Traveler, Allure, AD, Bon Appétitなど、世界的に影響力のあるメディアを多数展開しています。日本では、VOGUE, GQ, WIREDの3ブランド展開になります。 当社では、個々の多様性やスキル、貢献をたたえ合う文化を大切にしています。 当社のブランドを通じて、文化的な影響を与え人々の行動を促し、社会や人々にとってより良い世界を実現すべく一緒に働いていただける方を歓迎いたします。 当ポジションの役割: Condé Nast JapanのCondé Nast Commercial Creative(通称・CNCC)チームに属し、イベントビジネスのプロデュースから実施まで総合的にご担当いただける方を募集します。 パンデミックが収束に向かい、消費者やマーケットの興味・志向がオフラインイベントへ戻りつつある中、我々はイベントビジネスにおけるマーケット拡大の大きな可能性を感じています。 ラグジュアリー、ファッション、そしてメディア業界に対する深い理解とクリエイティブなマインドを持ち、イベントプロデュース経験の豊富な方を歓迎します。少数精鋭のチームで、強いビジョンと主体性をもってイベントをリードいただける方が望ましいです。
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 8 years of industry experience in advertising, consultative sales, business development, or IT, or 6 years of experience with an advanced degree. Experience in digital marketing and with
【職種】営業事務・営業アシスタント タクシー代理店と協力して顧客獲得(乗客数)に向けたプロジェクト実行 oRole definition: Project assistant ?Help Rider Ops’s project execution by working with agencies (e.g. creative development、 offline marketing execution etc) oLanguage ?Japanese: Business level ?English: Can speak、 read & write oLocation ?Come to office at least
JOB SUMMARY The Marketing and Communications Manager is part of an important team that creates and executes property-level communications to our customers. Under the leadership of the Director of Marketing and Communication, this role promotes on-brand
It’s an amazing time to be joining Netflix as we continue to transform entertainment globally. Netflix is the worlds leading internet entertainment service with over 270 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series,
Job Description At Beacon (Publicis Groupe), we believe in driving profitable growth and creating value for our clients in today’s hyper competitive business landscape. It is built with our client’s interest at the center. You will
LSEG Data and Analytics equips the financial community with access to an open platform that uncovers opportunity and catalyzes change. With a dynamic combination of data, insights, technology, and news from Reuters, our customers can access
企業概要 Digitas is The Connected Marketing Agency of Publicis Groupe - committed to helping brands better connect with people through strategy, design and data excellence. Overview Digitas, The Connected Marketing Agency of Publicis Groupe, is seeking a Manager
Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or
About Zscaler Zscaler (NASDAQ: ZS) accelerates digital transformation so that customers can be more agile, efficient, resilient, and secure. The Zscaler Zero Trust Exchange is the company’s cloud-native platform that protects thousands of customers from cyberattacks
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The Customer Success Manager (CSM) plays a key role in enhancing the customer experience by ensuring that the customers business objectives are achieved through full utilization of our solutions. The scope includes a broader set of
LSEG Data and Analytics LSEG Data and Analytics equips the financial community with access to an open platform that uncovers opportunity and catalyzes change. With a dynamic combination of data, insights, technology, and news from Reuters,
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