リファイン すべてリセット
距離:
ソート
職種
雇用主/採用担当者
掲載日
会社
職種
雇用主/採用担当者
経験
給与の見積もり
すべてのフィルタ

Escalations Managementの求人-南九州市 - 186 Job Positions Available

186 / 1 - 20 求人
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  1時間前
Hp 求人

Business Escalations and Advanced Technical Support Manager Description - Job Summary • This role is responsible for managing a team focused on well-defined, limited-scope activities and ensuring adherence to organizational policies and procedures. The role oversees the

Hp  6日前
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  6日前
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  6日前
ServiceNow 求人

Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for

ServiceNow  1日前
Microsoft 求人

マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 私たちのデジタルトランスフォーメーション・プラットフォーム(DTP)グループでは、デジタルトランスフォーメーションの途上にある世界中の顧客に対して、国際水準のサポートを提供しています。私たちは、データ分析、人工知能とIoT、ビジネスインテリジェンスとPower BI、SQL、Dynamics 365、Power Platformなど、幅広い技術に関するサポートソリューションを提供し、顧客のMicrosoftへの信頼を高め、ビジネスパフォーマンスを向上させます。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join

Microsoft  1日前
Oracle 求人

This position will be responsible for providing customers with the guidance and support needed throughout the full life cycle of implementation to ensure successful and most effective use of Oracle’s products. In addition, this position will

Oracle  1日前
Microsoft 求人

With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S and help us build a future where

Microsoft  1日前
Allegis Global Solutions 求人

Company Description Allegis Global Solutions is founded on a culture that is passionate about transforming the way the world acquires talent by delivering client-focused solutions that make a difference for businesses worldwide. From refining how you

Allegis Global Solutions  1日前

職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 Department is in charge of providing ITService Management Process and tools solutions for ITO and AMO Services ; Main offerings are, Process implementation, ITSM Tools (Servicenow,SummitAI,BMC.) ITAM Tools (Snow,Flexera) ,Monitoring (Solarwinds,newrelic,datadog etc.), Service

Tata Consultancy Services Japan Limited  11時間前

Company Description Jobs for Humanity is collaborating with FIS Global to build an inclusive and just employment ecosystem. We support individuals coming from all walks of life. Company Name: FIS Global Job Description Position Type :

Jobs For Humanity  5時間前
Goldman Sachs 求人

YOUR IMPACT Our Asset Management Alternatives Private KYC Group is seeking a professional who will work with our clients and partner with key stakeholders (Business, Financial Crime & Compliance, Legal, Operations, Quality Assurance). We support every deal

Goldman Sachs  1時間前
HARMAN International 求人

HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,

HARMAN International  1時間前
Microsoft 求人

マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは、SDM(Supplier Delivery Management)マネージャーとして、インディビジュアル・コントリビューターから成るチームのピープルマネジメントを行います。このチームでは、チームメンバーの一人一人がDP(デリバリーパートナー)の成功にフォーカスします。複数のDPサイトにおいて、DPのサポートおよびデリバリー技術の運用面を監督します。 SDMマネージャーの役割には、運用ニーズ、コスト効率、および革新的なイニシアチブとプロジェクトの実施による顧客体験の向上をサポートするための継続的な改善計画の監督も含まれます。SDMマネージャーはまた、DPに技術的な指導、準備、およびエスカレーション管理を提供するパートナーテクニカルアドバイザーの役割を監督し、Microsoft製品およびサービスに関する技術的な問題が顧客およびパートナーにとって、最も効率的かつ効果的な方法で解決されることを保証します。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come

Microsoft  1時間前
Allegis Global Solutions 求人

Company Description Allegis Global Solutions is founded on a culture that is passionate about transforming the way the world acquires talent by delivering client-focused solutions that make a difference for businesses worldwide. From refining how you

Allegis Global Solutions  1時間前
Thermo Fisher Scientific 求人

Job Description At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world

Thermo Fisher Scientific  10時間前
Thermo Fisher Scientific 求人

Job Description 海外サプライヤー/工場/出荷サイトへの発注を迅速に行い、現地出荷~入荷までをEnd to Endで管理する。 顧客の希望納期に答えて顧客満足度を向上させるとともに、社内の売上目標やKPIの達成にも貢献する。 プランナー、カスタマーサービス、および営業/マーケティングと積極的にコミュニケーションをとり、またグローバルチームおよび出荷サイトとも連携する。   タイムリーに発注業務を行う、または発注が正確にされているかを責任を持って確認する。 納期を常に最新の状態に管理し、社内外のCustomerにproactiveに情報提供を行う。 問い合わせに迅速に対応する。 海外のFactoryやCustomer Serviceに、状況に応じて迅速な出荷や製品引き当てを促す。 状況に応じて、交渉か、迅速にEscalationを行う。 輸入書類の不備や入荷貨物のダメージ削減、クレジットインボイス入手を迅速に行う等のサプライヤー管理と改善を行う。 Supply Chain Managementの一員として、在庫金額や廃棄品の目標達成に協力し、必要なアクションをproactiveに行う...

Thermo Fisher Scientific  10時間前
Thermo Fisher Scientific 求人

Job Description Purpose Enhance customer satisfaction levels while attaining DOS(Days of Supply: important metric to measure how long the inventory on hand), Net inventory, and cash flow targets. Supply to business growth as shared services planning

Thermo Fisher Scientific  10時間前
Thermo Fisher Scientific 求人

Job Description Job Title: Accounts Receivable Manager Overview: The Accounts Receivable Manager plays a crucial role in ensuring the financial stability of the organization by overseeing the accounts receivable processes. This role involves managing a team

Thermo Fisher Scientific  10時間前
Computer Futures 求人

Digital Adoption Platform (DAP) to empower business leaders to realize the promise of technology in todays overwhelming digital world. Through our guidance, engagement, insights, and automation, employees are more efficient, executives have better visibility into digital

Computer Futures  19時間前

新しい機会を逃さないで!

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

最新の求人情報を受け取ることができます。

escalations management 求人 全国 南九州市

次も興味があるかもしれません:

Japanese

Continuous Improvement

Ips

Circuit

Microsoft Office

Subject Matter Experts

Fab

Checklists

Knowledge Management

Client Services

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

すべてのフィルタ 申請する
ソート
職種
雇用主/採用担当者