POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are
At Qualtrics, we create software that the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform. We are the creators and
Who are we? At Gartner, Inc. (NYSE: IT), we deliver actionable, objective insight that drives smarter decisions and stronger performance on an organization’s mission-critical priorities. We’ve grown exponentially since our founding in 1979 and were proud
Elastic is a free and open search company that powers enterprise search, observability, and security solutions built on one technology stack that can be deployed anywhere. From finding documents to monitoring infrastructure to hunting for threats,
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, verifying guest identity, form of payment, assigning room, and activating/issuing room key. Set up accurate accounts for each guest according to their requirements. Enter Marriott Rewards information. Ensure rates match market
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are
People Resources GA&JP, Service Operation Support. 人材リソース GA&JP、サービス運用サポート Region APC Service APAC People Resources Responsibilities Work to the highest safety and environmental standards whilst ensuring that assignment targets are met Carry out periodic service inspections in
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are
エウレカでは、国内最大級のオンラインデーティングサービス「Pairs」のWeb Front-endエンジニアを募集します。エウレカでは、現在、累計会員数2,000万人を突破した恋活・婚活マッチングサービス「Pairs」を展開しています。これらのブランドの提供・拡大を通じてデーティングや婚活領域などのライフステージ領域でのリーダーシップを高めて、ミッションである人生に「あってよかった」と思ってもらえるものを。の実現を目指しています。また、「Pairs」は収益面でもすでにワールドクラスのプロダクトへと成長していますが、日本国内でもアジアでもまだまだ大きなポテンシャルがあります。直近のフォーカスは更なる成長を続ける日本市場ですが、すでに展開済みの台湾などアジア市場での更なる拡大もスコープになる可能性があります。 この度、恋活・婚活マッチングサービス「Pairs」の成長を加速させるため、新たにWeb Front-endエンジニアを募集します。エンジニアとして、Pairsにおける機能開発・改善の企画から開発、リリースまで一貫して対応していただきます。また、Web Front-endの開発を継続的に進めていくための改善も行っていただきたいと考えています。 【実際の業務内容】・プロダクトの継続的開発・プロダクトの持続可能性と進化を促す技術戦略および開発プロセスの継続的改善 【仕事から得られるもの】・国内最大級のオンラインデーティングサービスのエンジニアリング経験・外資系IT企業ならではの論理性、圧倒的スピードのあるプロダクト開発経験・最新技術をキャッチアップしてプロダクトで活用するスキル・プロダクト開発を通した社会貢献(晩婚化問題、少子化問題、人生における自由な選択 etc.)・英語力(業務上必須ではありませんが、親会社や外国籍メンバーとのコミュニケーションのため英会話学習をサポート。また、社内メンバーの国籍は、台湾・韓国・フィリピン・オーストラリア・イギリス・アメリカ・フランスと多種多様です) 【使っているツール/環境】・TypeScript, JavaScript, CSS, HTML・React, Vue・Next.js・GitHub, Slack, JIRA, Confluence 必須条件 TypeScript / JavaScript / CSS / HTMLを利用した開発経験 Reactを利用した開発経験 プロダクトの継続的開発の経験 日本語スキル(ビジネスレベル以上) 英語スキル(日常会話以上) 歓迎条件 Webの標準技術に関する深い知識があり、なんらかの得意分野がある アプリケーションの特性に応じたアーキテクチャを設計できる ネイティブアプリのWebViewページの開発経験 i18nアプリの開発経験 求める人物像 エンジニアリングに対するこだわり、熱意を持っている人 チームで成果を出すことにやりがいを感じられる人
People Resources GA&JP, Service Operation Support. 人材リソース GA&JP、サービス運用サポート Region APC Service APAC People Resources Responsibilities Work to the highest safety and environmental standards whilst ensuring that assignment targets are met Carry out periodic service inspections in
Company Description Informa is a leading academic publishing, business intelligence, knowledge, and events business, creating unique content and connectivity for customers all over the world. It is listed on the London Stock Exchange and is a
May Mobility is transforming cities through autonomous technology to create a safer, greener, more accessible world. Based in Ann Arbor, Michigan, May develops and deploys autonomous vehicles (AVs) powered by our innovative Multi-Policy Decision Making (MPDM)
People Resources GA&JP, Service Operation Support. Region APC Service APAC People Resources Responsibilities Work to the highest safety and environmental standards whilst ensuring that assignment targets are met • Carry out periodic service inspections in accordance
Who we are looking for Fund accountants are primarily responsible for the timely and accurate execution and reporting of net asset valuations (NAVs) for our clients’ accounts (funds). Why this role is important to us The
Cyber Analyst and Helpdesk Technician The Opportunity: Your combination of people skills and desktop and system administrator knowledge makes you the team hero, solving one problem after another. What if you could use those skills to
Expanding Cyber Security vendor looking to add technical Pre-Sales professionals to their growing team in Tokyo. - Understand customer pain points and adjust solution as needed to match their needs - Be technically hands on to deliver
Company Description Informa is a leading academic publishing, business intelligence, knowledge, and events business, creating unique content and connectivity for customers all over the world. It is listed on the London Stock Exchange and is a
English Follows Japanese 本ポジションの目的 セールスサポート担当者として、国内機関投資家営業のサポート及び、既存国内機関投資家のクライアントサービスを行うことが本ポジションの目的です。 主な業務内容 機関投資家向けクライアントサービスの提供 クライアントサービスのための社内コーディネーション 機関投資家への営業活動サポート 円滑に業務が行えるように管理事務を行う 応募資格 四年制大学卒業以上 5年以上の日本でのアセットマネジメント業界での就業経験 クライアントリレーション管理の経験(特に、主要な年金顧客への経験) 公的年金・企業年金のマーケット知識及び、業界知識を持っている方 基本的な機関投資家向けの資産運用商品の知識 英語力あれば尚可(社内のIT・PC環境は全て英語になる為) 日本語: ネイティブレベル 求める人物像 正確性を重視する 質の高い仕事をタイムリーに行うことができる方 アセットマネジメントビジネスに興味をお持ちの方 チームプレイヤーである方 Purpose of Role: As Sales Support, to provide client services and also
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are