As Account Specialist, you will be responsible for maintaining client relationship, client retention and price yield, and working closely with our distributors, our end customers that are university, law firm, and any other institutes and individual customers.
At Dow, we believe in putting people first and we’re passionate about delivering integrity, respect and safety to our customers, our employees and the planet. Our people are at the heart of our solutions. They reflect
Keywords have a successful track record in identifying and integrating acquisitions. We look for a strong fit in terms of culture as we seek to build our expertise, geographical reach, and scale. We work closely with
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
About AiraloAlo! Airalo is the world’s first eSIM store that helps people connect in over 200+ countries and regions across the globe. We are building the next digital service that revolutionizes the telecom industry. We are
Job Description Microsoft 365のエキスパートとして、お客様のデジタルトランスフォーメーション実現に向けて、ご活躍頂きます。 Office アプリケーションをはじめ、Exchange Online や SharePoint Online、Teamsなどの各種製品・サービスの提案、設計・構築から導入まで一気通貫で担当して頂きます。 各プロジェクトでのマネージャーまたはリーダーとして、主に下記の役割を担って頂きます。 ■プロジェクト管理(スコープ管理、変更管理、進捗管理、品質管理、コスト管理、リスク管理など) ■チーム管理(チームビルディング、メンバーの勤怠管理、コーチングなど) プロジェクトの立ち上げから完了までの全フェーズにおいてチームを統率頂き、プロジェクトを成功に導いて頂きます。 また、プロジェクト状況により、新規、または、既存顧客に対する提案活動にもご参加頂くこともございます。 【業務概要】 ■Microsoft 365を主軸とした各種プロジェクトへの参画/リード ■各プロジェクトにおいて、上流〜下流まですべてハンズオンで実施(顧客折衝や要件定義〜設計・構築、運用保守まで) ■ITコンサルティングの提供(お客様からの課題ヒアリング、企画提案〜運用まですべて) 【必須要件(MUST)】 (1) 下記のいずれかまたは複数のご経験(業務期間の目安として合計7年以上) ■M365の要件定義・設計・構築 ■M365活用のコンサルティングサービス ■AzureAD、Active Directoryを利用した認証基盤の要件定義・設計・構築 ■クライアントPC、モバイルデバイス、VDIなどのクライアント環境の要件定義・設計・構築 ■MECM、Intuneを利用したデバイス管理基盤の要件定義・設計・構築 ■M365用Powershellを使ったスクリプトの要件定義・設計・開発 (2) (1)に記載の各種サービスに対するプリセールス経験 ■顧客向け提案(提案ソリューション選定、提案資料作成、顧客向けプレゼン、見積りなど) ■プロジェクト組成(チーム編成、パートナー企業との折衝など) (3) リーダー業務として下記のいずれかまたは複数のご経験(業務期間の目安として合計3年以上) ■プロジェクト管理(スコープ管理、変更管理、進捗管理、品質管理、コスト管理、リスク管理など、一部でも可) ■チーム管理(チームビルディング、メンバーの勤怠管理、コーチング、メンタリングなど)
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Job Requisition ID # 24WD76198 Position Overview We are hiring a Technical Support Specialist to join our friendly team of tech enthusiasts assisting customers to get the best out of their Autodesk products. Do you enjoy solving
Job Requisition ID # 24WD76200 Position Overview We are hiring a Technical Support Specialist to join our friendly team of tech enthusiasts assisting customers to get the best out of their Autodesk products. Do you enjoy solving
To ensure a safe and healthy, highly motivated and high performing work environment by developing systems, policies, procedures, and productivity standards in compliance with all applicable safety guidelines, appropriate manufacturing standards and regulatory requirements. Client Details
自然派アロマオイルの製造、販売を行う精油ブランドにて、イベント運営のご経験や英語力を活かして働けます。 企業情報 アメリカ生まれの自然派精油ブランド。種からオーガニックにこだわったエッセンシャルオイルと、オイルを活用したトイレタリー製品等の製造販売を手掛けています。日本オフィスを表参道に構え、人々の健康やウェルビーイングの向上を目指し、高品質のエッセンシャルオイルを提供しています。 職務内容 ・イベント(主にセミナーやトレーニング)や国内外報奨旅行の企画、コンセプト設計 ・イベントを軸とした参加促進・参加者満足度向上のためのマーケティング施策の立案、実行 ・イベント開催に向けた全体管理、プロジェクトマネジメント、予算やスケジュールの管理など ・講演者や参加スタッフなど関係者との調整 ・交通、宿泊、食事、イベントに必要な備品などの手配 ・オンラインイベントの企画、制作、配信 ・オンラインイベント用のコンテンツを収録〜編集し配信可能なパッケージを作成する ・イベント制作会社や旅行代理店との調整、コンペの企画や実施 ・ノベルティやギフトの企画、制作 理想の人材 【選考基準】 ・イベントや団体旅行の企画、運営のご経験をお持ちの方 ・英語を使用して各国の担当者とメールやオンラインミーティングへの参加が可能な方(訛りのある英語にも対応できると尚可) ・Word、Excel、Power Pointが使用可能な方(Adobe Creative Cloudなどの使用経験があれば尚可) ・プロジェクトマネジメント、スケジューリングやタスクコントロール 【求める人物像】 ・色々なことに興味があり、プロアクティブに動ける人 ・そこまでテクニカルなことは求められないが、映像、WEB、ライティングなど、色々なスキルをかじっている人(Youtubeで勉強したことがある、くらいでも可) 条件・待遇 ・各種社会保険完備 (雇用保険・労災保険・健康保険・厚生年金保険) ・雇用形態:紹介予定派遣 ・勤務時間:9時半〜18時半(休憩60分)残業ほとんどなし ・フレックスタイム:有(コアタイム 11:00-15:00)※正社員登用後のみ ・在宅勤務:有(週2、3日出社, フリーアドレス)※就業1か月後の業務進捗状況による ・有給休暇制度 ・慶弔休暇
Netflix aspires to provide great entertainment for people everywhere from the worlds best creators across movies, TV series, documentaries, comedy and more. Our members have control over what they watch, when and where. Its an amazing
About the role The Marketing Specialist is responsible for the driving and execution of marketing campaigns to help the marketing leads achieve or exceed commercial and strategic goals. What you`ll do Driving significant paid conference attendee volume
We are looking for a Regional Marketing Specialist to join our growing team in Tokyo, Japan. Pix4D is a developer of internationally renowned software products that are making drone mapping for professionals more powerful and accessible than
Location: Tokyo, Tokyo, Japan Job ID: R0042045 Date Posted: 2024-03-01 Company Name: HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category): Communications & Corporate Affairs Job Schedule: Full time Remote: No Job Description: Mission statement: This position is
A leading intimate apparel company seeks an experienced E-Commerce Specialist for their Tokyo office to oversee the E-Commerce site operations, focusing on sales planning, inventory control, promotion strategies, web page management, and consumer satisfaction initiatives. Client Details
My client is seeking a creative and passionate Marketing Specialist to join its team and drive the marketing efforts for its games and initiatives. The Marketing Specialist will be responsible for developing and implementing strategic marketing plans, executing
The role involves supporting or conducting the sourcing projects for the company for all indirect purchasing. Including cost analysis (supply/ supplier positioning), contract management, negotiations. Client Details The company is a world-wide insurance and asset Management
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for