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To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Sales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
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optimal quality and as per MS processes without any errors or duplication of efforts • Resolves L1 / L2 tickets related to Argus config issues (System and Business), Custom E2b profiles, Configuring Argus Aggregate and Periodic
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Datadog is scaling our Customer Success team as our product gains more traction in the market. We’re looking for a Manager of Customer Success to hire, coach, and manage a team of Customer Success Associates (CSA’s).
世界中に 17,000 人を超える従業員を擁する Microsoft カスタマー エクスペリエンス & サクセス (CE&S)は、Microsoft のエンド ツー エンドのカスタマー エクスペリエンスの戦略、設計、および実装を担当しています。CE&Sに参加して、業界をリードする製品とサービスを提供するだけでなく、お客さまから信頼されるパートナーとしてサービスを提供します。 CE&S内では、カスタマーサービス&サポート(CSS) は、シームレスなサポート体験を提供することで、すべての人と組織に信頼と信頼を築きます。CSS では、お客様やパートナー様が問題を迅速に解決し、将来の問題の発生を防ぎ、Microsoft への投資からより多くの成果を上げるための新しい方法を示すお手伝いをします。CSS で最大かつ最も急速に成長しているグループである Applications & Infrastructure は、Microsoft の法人のお客さまへ、ビジネスクリティカルな課題に対処するためのタイムリーな技術的専門知識を提供し、お客さまと提携し、より多くを達成できるようグローバルなクロスクラウド ソリューションを推進しています。 CSSでは、お客さまの成功を実現することに情熱を注ぐ人材を求めています。テクニカルサポートエンジニアは、お客さまの技術的な問題を担当し、トラブルシューティングを行い、課題を解決します。本ポジションにおいては、問題解決、コラボレーション、調査のスキルを磨き、技術的な習熟度を高めることで、キャリアの成長を促進させることができます。 本ポジションは、オフィスと在宅勤務の割合を選択することができます。 Microsoft の使命は、地球上のすべての人とすべての組織がより多くのことを達成できるようにすることです。従業員として、私たちはグロースマインドセットを持って団結し、他者への貢献を与えるために革新し、共通の目標を実現するため協力します。私たちは日々、尊敬、誠実さ、説明責任という価値観に基づいて、誰もが職場内外で活躍できるインクルージョンの文化を創造しています。 With over 17,000 employees worldwide, the Microsoft Customer
DESCRIPTION As a Head of Startup Ecosystem in Japan, you will help shape and deliver on a strategy for AWS to build mind share and broad use of its cloud computing platform among startups. The global landscape of
【職種】SE(その他) ■作業期間 即日~長期 ■作業形態 リモート併用(50%ほど) ■作業内容 大規模基幹系システム基盤のシステム導入や更改、ベンダコントロールを含む維持管理業務をお願いします。 システム作業より維持管理支援業務(ドキュメント作成が多い)となり、部署間調整やベンダー調整が多いです。 ・更改検討(方針・ドキュメント作成) ・開発・構築管理(課題管理) ・運用検討(方針・ドキュメント作成) ・移行準備(進捗管理) ■環境 RHEL、LAMP, VMware vSphere, ESXi, KVM, SANストレージ, WindowsServer等 OpenStack, Hadoop ■必要スキル ・サーバー設計、構築、運用・障害対応の実務経験5年以上 ・要件確認、各種調整を行うコミュニケーションスキル ・大規模データ処理と分散型システムへの理解・経験 ・社内外の関係者と円滑なコミュニケーションを取り、業務を遂行できる方 ・適切な粒度で課題を抽象化し、解決するべき打ち手と実行策をプランニングを可能な方 ・部署間調整、ベンダー調整が出来る方。 ・コミュケーション力重視 ・柔軟性のある業務遂行、能動的な業務遂行ができる方が望ましい。 ■尚可スキル ・SANストレージ環境構築、運用保守経験 ・VDI環境設計・構築・運用実務経験 ・スクリプト言語(Python,Ruby,Bash等)への理解・開発経験 ・Cloud computing技術の知見・経験 ・Javaプログラミング
We are seeking a highly motivated and experienced Sales Manager to join our team in the Networking Space. The Sales Manager will be responsible for developing and executing sales strategies, building and maintaining customer relationships, and
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Are you ready for an opportunity to unleash your creativity, engage in problem-solving and drive change? The Amazon Web Services (AWS) Marketplace team is looking for a Support Engineer to join our fast-paced team. AWS Marketplace
Build the future of data. Join the Snowflake team. The Commercial Account Executive is responsible for building mid-market client relationships within a specified region. Individuals who excel at this job have the ability to prospect (via
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Minimum qualifications: Bachelors degree in Science, Technology, Engineering, Math, or equivalent practical experience 7 years of experience in technical support, professional services, software development, or product operations management Experience reading or debugging code (Java, C, C++,
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Microsoft is empowering every person and every organization on the planet to do more and achieve more. We are going after three bold ambitions: create more personal computing, reinvent productivity and business processes, and build the intelligent
LocationOur Account Executive will be an integral part of our Sales team in Japan. This role is based remotely in Japan. Who We Are DoiT is a global multicloud innovator that helps simplify the most important