Refine Reset All
Recent Searches clear
Sort by
Employer/Recruiter
Experience
Salary Estimate

Send me new jobs everyday:
Is Coordinator Jobs In Japan

Don't ask again
Date Posted
Job Type
Employer/Recruiter
Experience
Salary Estimate
All Filters

Is Coordinatorの求人 - 107 Job Positions Available

1 – 20 of 107 jobs
Burberry jobs

INTRODUCTION At Burberry, we believe creativity opens spaces. Our purpose is to unlock the power of imagination to push boundaries and open new possibilities for our people, our customers and our communities. This is the core

Burberry  17 hours ago
IHG jobs

『訪れることを夢みる日本随一のリゾートホテル』を共に実現して頂けるチームメンバーを募集しております! グローバル企業ならではのベネフィットと成長の機会のご提供を皆様にお約束致します。 【私たちの歴史】 私たちは石垣島のラグジュアリーリゾートとして 2007年にInterContinentalにリブランド致しました。 2020年には、客室数203室の新館をオープンし、458室の更に活気に満ちた職場環境となりました。 【石垣の魅力】 北緯24度、ハワイとほぼ同じ位置にある石垣島。平均気温24℃の温暖な気候です。 ミシュランガイドで3つ星に輝いた川平湾をはじめ、竹富島の赤瓦の町並みを水牛車での観光、マンタが優雅に泳ぐ青い海などなど、 語りつくせない美しい自然が出迎えてくれます。 雄大な自然はもちろん、 受け継がれてきた文化・伝統が息づくこの島の尽きない魅力をひとつでも多く、お客様やチームメンバーに味わっていただきたいと考えています。 【私たちの文化】 ANAインターコンチネンタル石垣リゾートでは 『訪れることを夢みる日本随一のリゾートホテル』になる為に True Hospitality For Goodを企業ビジョンに掲げ、 チームメンバー(従業員)一同、お客様お一人おひとりの石垣島体験がかけがえのないものとなるよう、 お手伝いするとともに、更なるお客様満足度向上の為、 日々、学び・努力し・成長する事にチームメンバー一丸となって取り組んでおります。 【セールスコーディネーターの業務】 ・ANAインターコンチネンタル石垣リゾートのホテルセールスコーディネーター ・セールス受注後の社内調整及びご来館時のケア ※その他、ホテル付随業務 ANAインターコンチネンタル石垣リゾート内及び東京営業所の2拠点で募集しております。 【歓迎されるスキル】 ホテルでの勤務経験をお持ちの方優遇、英会話できる方歓迎、年齢・性別に関わらず、常に前向きにゲストのご満足を追求頂ける方、向上心がある方、ワンチームで共に協力する意識をお持ちの方、長期間ご勤務が可能な方 【待遇】 ・社会保険完備 ・年次有給休暇 ・交通費支給 ・インセンティブボーナス制度 ・社員食堂(1食300円) ・自社ホテル特別宿泊優待

IHG  17 hours ago

Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or

Warner Bros. Discovery  18 hours ago

Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or

Warner Bros. Discovery  18 hours ago
Turner & Townsend jobs

Company Description Who is Turner & Townsend? All over the world people are using buildings, infrastructure, and assets we helped to deliver. It could be the hospital they work in, the railway they travel on every

Turner & Townsend  17 hours ago
Marriott International jobs

POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 客室売上を最大化するため、客室在庫の管理をアシストし、予約システム情報を正確に管理する。営業戦略会議のアジェンダやその他の関連文書の作成を支援する。客室のオーソライゼーション、レート、制限の管理をアシストし、レートの制限や戦略を宿泊施設に伝える。アカウント診断のアシスト、一時的およびグループ在庫をモニタリングし、直線的な空室状況を確保する。予約および在庫システムにおけるホテル販売戦略の実施をアシストする。予約および施設管理システムに関する技術的な質問を適切なサポートデスクにタイムリーに伝える。会社のプロモーションやeコマースチャンネルの遵守と参加を監視する。 会社の方針と手順を順守する。制服と身だしなみを清潔かつプロフェッショナルに保つ。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎しレコグナイズする。ゲストのサービスニーズを予測して対応する。ゲストに心からの感謝を表する。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。適切なエチケットで電話応対をする。他者と良好な関係を築き、維持する。他の従業員の懸念に耳を傾け、適切に対応する。品質保証の期待と基準に従う。様々な形式の情報を読み取り、視覚的に確認する。10ポンド以下の重さの物体を補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。長時間立ったり座ったり歩いたりする。監督者の要請に応じて、その他の合理的な職務を遂行する。 Assist in the management of rooms inventory to maximize cluster rooms revenue as well as maintain accurate reservation system information. Assist in the preparation

Marriott International  18 hours ago
Zscaler jobs

About Zscaler Zscaler (NASDAQ: ZS) accelerates digital transformation so that customers can be more agile, efficient, resilient, and secure. The Zscaler Zero Trust Exchange is the company’s cloud-native platform that protects thousands of customers from cyberattacks

Zscaler  18 hours ago
IQVIA jobs

■職務概要 一般的な作業指示者の下で、適用される地域および/または国際的な規制要件、標準作業手順(SOP)、プロジェクト要件、および契約上のガイドライン/予算ガイドラインに従って、Site Activationの業務に関連する治験参加国レベルの業務を実施します。 メンテナンス作業も含まれる場合があります。 ■職務詳細 一般的な作業指示者の下で、必要に応じてSite Activation Manager (SAM)、プロジェクトマネージメントチーム、およびその他の部門と緊密に連携しながら、適用される規制要件、SOP、および作業指示に従って、アサインされた試験の治験実施施設のSite Activation活動を実行します。 上級スタッフの指導の下、規制文書の作成と完全性、一貫性、正確性を確認、QCを実施します。 各治験実施施設の治験関連文書および契約文書の完成をチームメンバーに通知します。 完成したドキュメントを治験実施施設や社内のプロジェクトチームのメンバーに配布します。 社内システム、データベース、治験管理システム、タイムライン、プロジェクトの予定の更新とメンテナンスを実施し、正確で完全なプロジェクトの管理情報となるためのサポートをします。 進捗状況、文書の承認と実行、規制要件、倫理、同意説明文書(ICF)、Investigator Pack (IP) release documentsの内容のレビュー、進捗管理、フォローアップします。 ■必須経験 事務的職種での3年の経験、または同等の教育、トレーニング、経験。 細部まで取り組む業務処理能力と複数プロジェクト管理能力。 優れた文書処理とMS Officeアプリケーションの知識。 優れたコミュニケーション能力。同僚、マネージャー、スポンサーとの効果的な仕事上の関係を確立し、維持する能力。 IQVIA is a leading global provider of advanced analytics, technology solutions

IQVIA  18 hours ago

Requisition Number: 19192 Required Travel: 0 - 10% Employment Type: Full Time/Salaried/Exempt Security Clearance: Ability to Obtain Level of Experience: Senior Meet HII’s Mission Technologies Division Our team of more than 7,000 professionals worldwide delivers all-domain

HII  18 hours ago
Marriott International jobs

POSITION SUMMARY Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Promote awareness of brand

Marriott International  18 hours ago
Tanium Inc. jobs

Recruiting Operations Coordinator, APJ Preferred Location: Tokyo, Japan; this is a full-time role with a hybrid work environment. The Basics: The Recruiting Operations Coordinator, APJ is an integral partner in managing Taniums recruiting activities and building candidate relationships

Tanium Inc.  18 hours ago
GoPro jobs

Location (Flexible Tokyo): This role requires proximity to an office location with the flexibility to work from home GoPro is seeking a Japan marketing coordinator. This person will support the Japan marketing team and will have the

GoPro  18 hours ago
London Stock Exchange Group jobs

What you will do The Sales Coordinator will be part of the B&B (Book & Bill) Team processing high volumes of product sales orders, doing backlog review on a daily basis and be in close contact with

London Stock Exchange Group  18 hours ago
EY jobs

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  18 hours ago
Marriott International jobs

Human Resources Coordinator Create and maintain filing systems. Create and type office correspondence using a computer. Distribute and route mail. Order and track Human Resources office supplies and forms. Answer phone calls and record messages. Create new

Marriott International  18 hours ago
Marriott International jobs

POSITION SUMMARY Meet group coordinator/host(ess) prior to functions, make introductions, and ensure that all arrangements are agreeable. Read and analyze banquet event order in order to gather guest information, determine proper set up, timeline, specific guest needs,

Marriott International  18 hours ago
Bechtel jobs

Requisition ID: 276204 Relocation Authorized: National - Camp Telework Type: Full-Time Office/Project Work Location: Ujina, CL (Español) Equipos extraordinarios que crean proyectos inspiradores: Desde 1898, hemos ayudado a clientes a completar más de 25,000 proyectos en

Bechtel  17 hours ago
Marriott International jobs

POSITION SUMMARY Our jobs aren’t just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique –

Marriott International  18 hours ago
Marriott International jobs

POSITION SUMMARY Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Promote awareness of brand

Marriott International  17 hours ago
Thermo Fisher Scientific jobs

Work Schedule Other Environmental Conditions Office Job Description 【職務概要】 クライアントサービスマネージャーとプロジェクトマネージャーを補佐し、顧客からの要件を満たしながら決められたスケジュールで臨床試験のサービスを提供し、プロジェクトの遂行を維持する。 【職務内容】 臨床試験プロジェクトの管理調整業務 1. クライアントサービスマネージャーおよび/またはプロジェクトマネージャー(PM)をサポートしながら、プロジェクトの進捗管理・顧客とのコミュニケーションを行う。 2. 顧客やサイトからの問い合わせへの対応:臨床試験に関する問い合わせを記録し、エスカレーションには適切に対応する。 3. 必要に応じて、顧客とのミーティング、入札関連のサポートミーティング、電話会議に参加する。 4. 毎月の請求書作成サポート:請求期間における臨床試験の内容についてレビューを行う。 5. プロジェクト・マネージャーの指示に従い、社内システム・ソフトウェアを使用しレポートの作成と分析を行う。 6. 適切な記録管理のため、社内ITシステムに適切な入力を行う。 7. プロジェクトマネージャー、事業開発マネージャ―の代理で顧客対応のサポートを行う。 【応募条件】 学歴:大学卒業資格、または同等の経験 2年以上の物流・サプライチェーン・貿易実務経験 プロジェクトマネジメント経験があれば尚可 日本語・英語の読み書き必須...

Thermo Fisher Scientific  4 hours ago

Subscribe for job alerts and resources to make your job search easier!

Confirmation email sent to

Check your email and click on the link to start receiving your job alerts

Receive the latest job openings for:

is coordinator

You also might be interested in:

Japanese

Microsoft Office

Logistics

Quality Assurance

Onboarding

PowerPoint

Global Delivery

Collateral

COE

Bosch

Confirmation email sent to

Check your email and click on the link to start receiving your job alerts

All Filters Apply
Sort by
Employer/Recruiter
Experience
Salary Estimate