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Product Supportの求人-南巨摩郡身延町 - 1,539 Job Positions Available

1,539 / 1 - 20 求人
Applied Materials 求人

Key Responsibilities Develop new procedures and Best Known Methods (BKMs) to service new products Participate in or own first chamber Build & Test in Apps lab Solve issues, or work with Engineering to address issues identified Work

Applied Materials  16時間前
Zscaler 求人

About Zscaler Zscaler (NASDAQ: ZS) accelerates digital transformation so that customers can be more agile, efficient, resilient, and secure. The Zscaler Zero Trust Exchange is the company’s cloud-native platform that protects thousands of customers from cyberattacks

Zscaler  16時間前
Amadeus 求人

Job Title Product Support Associate Engineer Diversity & Inclusion Amadeus aspires to be a leader in Diversity, Equity and Inclusion in the tech industry, enabling every employee to reach their full potential by fostering a culture of belonging

Amadeus  16時間前
FIS 求人

Are you ready to unleash your full potential? We’re looking for people who are passionate about payments to chart Worldpay’s path to being the largest and most-loved payments company in the world. About the team Our

FIS  16時間前
IQVIA 求人

optimal quality and as per MS processes without any errors or duplication of efforts • Resolves L1 / L2 tickets related to Argus config issues (System and Business), Custom E2b profiles, Configuring Argus Aggregate and Periodic

IQVIA  26日前

Company Description Jobs for Humanity is collaborating with FIS Global to build an inclusive and just employment ecosystem. We support individuals coming from all walks of life. Company Name: FIS Global Job Description Position Type : Full

Jobs For Humanity  8日前
Applied Materials 求人

Key Responsibilities Responsible for managing completion of assignments, projects and programs arising from customer issues with Applied products. Ensures correct assignment of engineers to customer and product. Reviews and monitors action plans to close issues to ensure customer

Applied Materials  4日前
Oracle 求人

職務の概要 Application Service Excellence (ASE) SaaSサポートの一環として、Enterprise Performance Management(EPM)サポート・チームは、増加する顧客をサポートします。快適なカスタマ・エクスペリエンスを提供することで、顧客のクラウドビジネスを成功に導きます。顧客、従業員、組織全体に利益をもたらす組織を形成できる絶好の機会です。 部署の概要EPMサポートチームは、急速に増加するお客様をサポートするために拡大しています。チームは、新規および既存顧客をサポートするため、オラクル開発部門と提携します。オラクルサポートの未来の一部となり、お客様、従業員、組織全体に利益をもたらすような組織作りができる絶好の機会です。 本ポジションの概要 このポジションは、テクノロジおよびソフトウェア・サポートの経験を持つ製 サポート・マネージャ用です。カスタマー・サービス・サポート、インシデントの追跡、診断、レプリケーション、トラブルシューティ グ、および複雑でクリティカルな問題の解決において卓越したサービスを提供するアプリケーション・サポート・エンジニアのチームを率いる責任があります。このチームが重視していることは、顧客サービスを技術的および機能的レベルで提供し、最終的に各インシデントの完全で完全な解決を推進し、製品改善のためにプロアクティブに作業することです。これには通常、トラブルシューティング、機能チームおよび技術チームとのコラボレーションが含まれ、ミドルウェアやクラウド・サービス、インフラストラクチャなどの分野の問題の解決も含みます。この管理職ポジションは日本の東京を拠点とします。候補者は東京で勤務可能か、または東京に転勤する意思がある必要があります。必要に応じて、週末のシフト勤務ができる必要があります。 Career Level - M2 必要なスキル ・Cloud PBCS/EPBCS/FCCS/ARCS の機能スキル及びPlanning/HFM/Data management/BI+/ReportingのオンプレミスEPM製品スキル ・Essbase, SOA, Web servers, DB knowledge, ADF, IDE, Java, XML, SQLの技術スキル ・高いパフォーマンスをあげることができるチーム作り及びチーム運営能力 ・ミドルウェア及びクラウドサポートの経験 サポートオペレーションのマネージメント

Oracle  1日前
Voiceflow 求人

About the Team As we continue to scale, were seeking a Technical Product & Customer Support Specialist based in the APAC region to cater to our European, APAC & African clientele, while also supporting & triaging all other

Voiceflow  2時間前
Wise 求人

Job Description We’re looking for Customer Support Agents who have an excellent command of both Japanese and English to join our growing team in Tokyo on a 1-year Full Time Contract (FTC), starting on 28th May 2024

Wise  15時間前
iCapital 求人

iCapital is powering the world’s alternative investment marketplace. Our financial technology platform has transformed how advisors, wealth management firms, asset managers, and banks evaluate and recommend bespoke public and private market strategies for their high-net-worth clients.

ICapital  15時間前
Microsoft 求人

世界中に 17,000 人を超える従業員を擁する Microsoft カスタマー エクスペリエンス & サクセス (CE&S)は、Microsoft のエンド ツー エンドのカスタマー エクスペリエンスの戦略、設計、および実装を担当しています。CE&Sに参加して、業界をリードする製品とサービスを提供するだけでなく、お客さまから信頼されるパートナーとしてサービスを提供します。 CE&S内では、カスタマーサービス&サポート(CSS) は、シームレスなサポート体験を提供することで、すべての人と組織に信頼と信頼を築きます。CSS では、お客様やパートナー様が問題を迅速に解決し、将来の問題の発生を防ぎ、Microsoft への投資からより多くの成果を上げるための新しい方法を示すお手伝いをします。CSS で最大かつ最も急速に成長しているグループである Applications & Infrastructure は、Microsoft の法人のお客さまへ、ビジネスクリティカルな課題に対処するためのタイムリーな技術的専門知識を提供し、お客さまと提携し、より多くを達成できるようグローバルなクロスクラウド ソリューションを推進しています。 CSSでは、お客さまの成功を実現することに情熱を注ぐ人材を求めています。テクニカルサポートエンジニアは、お客さまの技術的な問題を担当し、トラブルシューティングを行い、課題を解決します。本ポジションにおいては、問題解決、コラボレーション、調査のスキルを磨き、技術的な習熟度を高めることで、キャリアの成長を促進させることができます。 本ポジションは、オフィスと在宅勤務の割合を選択することができます。 Microsoft の使命は、地球上のすべての人とすべての組織がより多くのことを達成できるようにすることです。従業員として、私たちはグロースマインドセットを持って団結し、他者への貢献を与えるために革新し、共通の目標を実現するため協力します。私たちは日々、尊敬、誠実さ、説明責任という価値観に基づいて、誰もが職場内外で活躍できるインクルージョンの文化を創造しています。 With over 17,000 employees worldwide, the Microsoft Customer

Microsoft  15時間前
S&P Global 求人

About the Role: This position primarily focuses on answering and troubleshooting client support tickets escalated by our global client facing level 1 support teams and platform incidents; working closely with Dev, QA, Infra and OPS teams to investigate

S&P Global  15時間前
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique

EY  16時間前

Job Description Our department (Consumer & Marketing Insights) is mainly responsible for a series of tasks from planning consumer surveys necessary to solve the clients marketing issues and creating outputs that respond to the issues, mainly

NielsenIQ  15時間前
Octopus Energy 求人

What will you be doing?Members of the Kraken Tech team need to be shining examples of the Octopus Way and believe in decision making based on simplicity, customer benefit and efficiency. We are excited about how

Octopus Energy  16時間前

About ClickHouse We are the company behind the popular open-source, high performance columnar OLAP database management system for real-time analytics. ClickHouse works 100-1000x faster than traditional approaches. By offering a true column-based DBMS, it allows for

Clickhouse  15時間前
Wolt 求人

Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. We were founded in 2014

Wolt  15時間前
Microsoft 求人

[Purpose / 概要] 『お客様がより多くのことを達成できるようにする』私たちの企業ミッションを、Azure Identity サポート チームのエンジニアとして一緒に実現しませんか ? 安心してクラウド サービスをご利用いただくには、私たちが日々サポートしている “認証基盤技術” がライフラインとなります。Microsoft 365 / Office 365 をはじめとする Microsoft のクラウド サービスの認証基盤は、Microsoft Entra ID (Azure Active Directory) が支えています。私たち Azure Identity サポート チームは、この Microsoft Entra ID (Azure Active Directory)

Microsoft  15時間前

Cisco Product - Technical Trainer Company Profile Get the future you want ― 望む未来を手にいれよう ― キャップジェミニは、フランスに本社を置く、テクノロジーに強みを持つ総合コンサルティングファームです。1967年に創業し、世界50か国に約36万人の従業員を有します。「テクノロジーの力で人々のエネルギーを解き放ち、インクルーシブで持続可能な未来を実現する」ために、新しい価値を創造し、顧客企業のビジネスの成功を支援しております。 テクノロジーは、私たちの生き方を形作ります。どのように仕事をし、習び、移動し、コミュニケーションをとるか。つまり、私たちがテクノロジーに関する専門知識とビジネスの知識を組み合わせて仕事をすることは、クライアントのビジネス変革と経営を支援することにとどまらず、より良い未来を実現し、より持続可能でインクルーシブな世界の実現に寄与することなのです。 責任は決して軽いものではありません。だからこそ、創業以来50余年、どのような時も、私たちはサービスプロバイダーとしてではなく、クライアントのパートナーとして仕事をしてきました。世界50か国約36万人の戦略・技術のエキスパートから成る多様な組織です。そして、全員が、テクノロジーの力で、人々のエネルギーを解き放つ、という共通の情熱に突き動かされています。 クラウド、データ、AI、コネクティビティ、ソフトウェア、デジタルエンジニアリング、プラットフォームを活用して、クライアントの幅広いビジネスニーズにお応えする時、この情熱に駆り立てられ、同時に私たちは強い使命感を抱きます。クライアントのビジネス、私たちの地球、そして社会全体のために、テクノロジーの真の価値を解き放つこと。デジタルカスタマーエクスペリエンスの向上から、インテリジェントインダストリーの加速、経営効率の変革にいたるまで、キャップジェミニは、より良い未来への適切な道筋を見出すために、クライアントの期待を超えるご支援を提供します。 Location 茨城県 つくば 試用期間の3ヶ月間はトレーニング期間となり、つくばオフィスへ月曜日~金曜日まで5日間の出社が求められます。 試用期間以降は週2~3日リモート勤務が許可されます。 The role Responsible for maintaining the standards of an organization’s talent by providing

Capgemini Japan  16時間前

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