Job Description SFE Transition Manager is responsible for driving commercial excellence initiatives in Salesforce Effectiveness (SFE), Customer Relationship Man...
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Key Responsibilities: Understand business strategies of each division, and drive digital marketing planning and execution in collaboration with product marketin...
キスパートとして社内関係者に提案し、実行する。 Requirements: MUSTs: 5年以上のWebサイトの制作経験 CMSでのコンテンツ作成ができるレベルのHTML/CSSに関する知識 CMSの使用経験 Analyticsツールの使用経験 WANTs: SEOの知識 デジタルマーケティングの基礎的な知識(SEM、MA、LP等) 日常会話レベルの英語力...
<職務内容サマリ> デジタルマーケティングアソシエイトは、カスタマーエクスペリエンスと生涯顧客価値の向上を、デジタルチャネルを中心としたマーケティング施策により実現します。事業部や関連部署と連携し、B2Bビジネスのカスタマージャーニー全体において、デジタルチャネル貢献の最大化を目指します。Data分析、performa...
UX Developers at Indeed serve a critical role in translating designs into production-quality code, bridging the Design and Engineering disciplines. Working with...
We help the world run better Our company culture is focused on helping our employees enable innovation by building breakthroughs together. How? We focus every d...
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意欲があり、難しい問題を解決することに情熱があり、お客様を幸せにすることに熱心に取り組むことのできる、才能のある仲間を探しています。 Microsoft カスタマー サービス アンド サポート (CSS) 部門では、毎日が特別な日です。 私たちは、難しい問題を解決し、皆で協力し学んだことを共有し、Microsoft の製品によりお客様の力を最大限ひきだせるような解決方法を導きだします。...
With over 17,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementatio...
&S のカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは,お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することでマイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。テク...
With over 17,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementatio...
In today’s business, Tech & Digital is critical element for the success of any business. Direct-To-Consumer Retail (DTCR) Tech & Digital division is the core te...
As an Aggregation Quality Analyst, you will help investigate and maintain the feeds that allow us to aggregate job content from over 100,000 job sites globally....
As an Aggregation Quality Lead you will be responsible for leading a small team of Aggregation Quality Analysts, providing support, guidance, and career mentors...
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a...
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English JD is available from here ■Customer Service & Support(CSS)組織について MicrosoftのCSSは、世界191か国で12,000人以上のサポートエンジニアを有し、世界中で月450 万件以上のサポートを提供しております。日本CSSは700人を...
*Please check the job description in English below. Support Engineer(Developer) 【Overview】 ■Customer Service & Support(CSS)組織について マイクロソフトのCSSには、世界191か国で12,000...