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Customer Successの求人 - 728 Job Positions Available

728 / 1 - 20 求人
Microsoft 求人

Customer Success組織について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるよ うにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーショ ン」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 「デジタルトランス フォーメーション」を実現するための手段として、クラウドをベースにした各種サービス をお客様に活用いただくことになりますが、こうしたサービスは、導入しただけではビジ ネス変革の目標を達成するのは簡単ではありません。 Customer Success 部門では当社のクラウドサービスを活用してお客様のビジネス変革を成 功させる、デジタルトランスフォーメーションの推進役としてお客様のビジネスおよび IT の意思決定者と共に価値を実現できるようご支援します。 ■Customer Success Account Managerの概要について Customer Success Account Manager (CSAM) は、ポストセールスに責任を持ちお客様の ビジネスやIT目標を理解した上で、 お客様との強固なリレーションシップの構築・成果 と価値実現を意識したサポートプログラムの提供計画策定と優先度付け・アカウント営業 チームなど他部署との密な連携による支援リソースのオーケストレーション・各種技術的 なブロッカーの解決に必要なサービス提供により、お客様のデジタルトランスフォーメー ションを成功に導きます。 Responsibilities ■職務内容

Microsoft  13日前

Company Description As a member of the world-renowned NielsenIQ group, GfK Japan has established a strong reputation for reliable sales trend research in the Japanese market since its founding in 1979. We specialize in home appliances,

NielsenIQ  1日前
ServiceNow 求人

Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for

ServiceNow  14日前

Company Description Wix のエンタープライズ/チャネルチームです。私たちは新しいチームであり、大企業がオンラインでのポテンシャルを最大限に発揮するための最適なソリューションになることを目指しています。先進的なデザイン言語と賢明なトーンの声を組み合わせることで、SaaS製品のマーケティングの意味を押し広げています。基礎はすでに築かれており、私たちは飛躍の準備ができています。 Job Description Wix エンタープライズアカウントを管理し、信頼できるパートナーおよびコンサルタントとして指導 事前に定められたビジネス要件に基づき、カスタマーオンボーディングワークショップやトレーニングを製品チームと連携して作成、および提供 製品に関する問い合わせに対応し、複雑なユースケースやワークフローに対する解決策を提供 お客様とビジネスレビューを実施し、進捗状況を評価し、新機能の利用機会を特定 定期的なサイトレビューを通じて顧客の活用度を促進し、新機能の導入を支援 成長機会を特定し、エンタープライズ顧客との更新プロセスを促進 顧客の声を製品チームに伝え、製品の進化を支援 Qualifications SaaS企業でのカスタマーサクセスまたはアカウントマネジメントの経験 5 年以上 複雑なアイデアを分かりやすく、魅力的に伝える能力(社内外の利害関係者、エグゼクティブレベルの顧客との会話を含む) 顧客のビジネス目標や課題を特定し、Wix のビジネスへの財務の影響を測定 日本語が流暢であること Additional Information Wix は機会均等な雇用者であることを誇りとしています。Wix は、誰しもが平等にオンライン上で成功する権利を持っている、という理念のもとに設立されました。私たちは雇用者としても同じビジョンを掲げており、社員全員が受け入れられ、成功することのできる環境を目指しています。 福利厚生 年間 15 日の有給休暇 (初年度、但し入社月日による) 傷病休暇 10 日(毎年、但し入社月日による) 2

Wix  28日前

Jiteraについて Jiteraは、モバイルおよびWebアプリケーションの開発自動化を可能にする、生成AIを用いたローコード・ノーコードプラットフォームを開発している日本発のスタートアップ企業です。 Jiteraの開発自動化プラットフォームを使用することで、ソフトウェア開発を10倍速く行うことができます。 開発中で試行錯誤が絶えないですが、当社のプラットフォームで開発されるアプリケーションは増えています。通常のコーディングをゼロから行う場合と比べて、10倍速くモバイルアプリケーションが開発されたケースもあります。 Jiteraはフルリモートでグローバルな組織です。様々なチャレンジのもと、過去1年間で収益、チーム、提供できるサービス価値など、多くの面で成長を遂げてきました。 主な業務内容 JITERAのプロダクトの導入頂くクライアントをセールスチームから引継ぎ、ユースケースや利用シーン・KPIに合わせたオンボーディング・導入支援を実施していただきます。 クライアントの利用状況を把握し、プロアクティブに定着の支援を行うとともに、適宜問い合わせ等に回答しJITERAプロダクトの活用度合いを高め、効果導出を支援していただきます。 海外メンバーで構成されたプロダクトチームと連携し、プロダクトへの改善提案や不具合の対応、新機能のスムーズな導入支援・ドキュメント整備などを促進していただきます。 クライアントのリテンションに向けたリニューアル提案も実施いただきます。 カスタマーサクセスプロセス全体の立ち上げにも貢献いただきます。 Requirements 必要なスキル・経験 以下のいずれかの3年以上の経験 SaaS、パッケージプロバイダーでのカスタマーサクセス(主にハイタッチ)業務経験 SIer、コンサルティングファーム等での顧客へのシステム導入経験 ソフトウェアサービスにおけるプリセールス経験 (特にリモートワークで必要となる)高いスピード感覚とオーナーシップ 歓迎されるスキル・資格 大小問わず、Web・モバイルアプリケーションの設計・開発を行った経験 英語でのビジネスレベルの会話能力、あるいは英語を本気で学ぶやる気 新たな業務や組織の立ち上げ経験 生成AIへの興味・知識 リスペクトを持ち、コミュニケーションを大切にしてチームとして成果を出せる人柄 Benefits 待遇・福利厚生 フルリモート・フルフレックス 社会保険完備 完全週休2日制(土日) 有給休暇 最新モデルのMacBook Pro貸与 夏季休暇、年末年始休暇 ストックオプション制度 英語学習プログラム受講支援...

Jitera  28日前
Dynatrace 求人

Company Description Dynatrace exists to make the world’s software work perfectly. Our unified software intelligence platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with the most advanced AIOps to provide answers and intelligent

Dynatrace  22日前
AIRS Medical 求人

AIRS Medical Inc., founded in Oct 2018, is a medical AI startup based in Seoul, Korea, that builds innovative products and services to improve patient experience and institutional efficiency in areas where productivity is limiting clinical

AIRS Medical  11日前
Chainalysis 求人

Our Customer Success team is insatiably curious and adept at problem-solving. We use data and domain expertise to navigate the customer journey, helping each stakeholder define and achieve success. We’re also extremely collaborative and work cross-functionally to share the insights

Chainalysis  11日前

General Summary / 職務概要 •全社の売上目標 ビジネスゴールの達成に向けて,サブスクリプションサービス(あんしんプラン)のオペレーション全体の運用をリードし,全体戦略の実行及びサービスとしての機能とパフォーマンスの向上をサポートする •上長のサポートを得ながら,能動的にカスタマーサクセスを支援することで,得意先および消費者の課題解決やサービス効果の最大化を目指す •サブスクリプションサービス(あんしんプラン)のExecution の最大化のため,社内IT チームだけでなく,関連する社内外のステークホルダー,部門 部署,ベンダーと連携し,継続的なサービス及び満足度の向上に貢献する Duties & Responsibilities / 職務および職責 •サブスクリプションサービス(あんしんプラン)のオペレーション全体の運用をリードする(必要に応じて上長のサポートを得る) •短中期におけるプラットフォーム戦略の実行に向けて,必要な運用面でのリード,フォローアップを行う •サブスクリプションサービス(あんしんプラン)における,獲得会員数の最大化及びリテンション率の向上によるLTV の最大化に向けて,社内外のステークホルダー及び関連する各部門 部署と連携した上で,サービス全般を運用,フォローアップする •顧客データの分析やPoC の結果に基づき,継続的なパフォーマンス改善に必要なオペレーション観点でのインプット,提案を上長に行う •運用にかかるコスト全般の管理と設計の最適化に向けて,上長に必要なインプット,提案を行う •導入前後の運用周りの状況を正確に把握し,タイムリーに上長に報告する(リスクコール含む) Professional experiences: •3 年以上のデジタルプラットフォーム領域での運用業務経験(E コマースに精通しており,関連する開発•運用業務をリードした経験はプラス) Skills & Competencies: •ロジカルシンキング及びライティングスキル •コミュニケーションスキル(横連携,社内外のステークホルダーとの密な連携とエンゲージメントの獲得) •不確実

Johnson And Johnson  4日前
Microsoft 求人

Customer Success組織について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるよ うにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーショ ン」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 「デジタルトランス フォーメーション」を実現するための手段として、クラウドをベースにした各種サービス をお客様に活用いただくことになりますが、こうしたサービスは、導入しただけではビジ ネス変革の目標を達成するのは簡単ではありません。 Customer Success 部門では当社のクラウドサービスを活用してお客様のビジネス変革を成 功させる、デジタルトランスフォーメーションの推進役としてお客様のビジネスおよび IT の意思決定者と共に価値を実現できるようご支援します。 ■Customer Success Account Managerの概要について Customer Success Account Manager (CSAM) は、ポストセールスに責任を持ちお客様の ビジネスやIT目標を理解した上で、 お客様との強固なリレーションシップの構築・成果 と価値実現を意識したサポートプログラムの提供計画策定と優先度付け・アカウント営業 チームなど他部署との密な連携による支援リソースのオーケストレーション・各種技術的 なブロッカーの解決に必要なサービス提供により、お客様のデジタルトランスフォーメー ションを成功に導きます。 Responsibilities ■職務内容

Microsoft  2日前
SAS 求人

Nice to meet you! We’re the leader in analytics. Through our software and services, we inspire customers around the world to transform data into intelligence - and questions into answers. We’re also a debt-free multi-billion-dollar organization on

SAS  2日前
SailPoint 求人

The SailPoint customer success team champions helping our customers get maximum value out of any SailPoint products or services, so the business gets maximum lifetime value and loyalty from the customer. The Customer Success Manager is responsible for overall client satisfaction and

SailPoint  2日前
SAP 求人

We help the world run better Our company culture is focused on helping our employees enable innovation by building breakthroughs together. How? We focus every day on building the foundation for tomorrow and creating a workplace

SAP  2日前
Forter 求人

About the role: The Customer Success department is the backbone of everything Forter does, and as Customer Success Manager, you’ll be a key addition to that team. Forter’s technology is on the cutting edge, and as such, the Customer Success team is

Forter  2日前
London Stock Exchange Group 求人

Position Summary Customer Success Manager will strategically guide our customers on how to maximize the value of their investment in LSEG products and services as well as generate new use cases within customers. We are looking for a true professional

London Stock Exchange Group  2日前

This is a global payments technology company with business all over the world, they are known for providing secure, reliable and convenient payment solutions. In Japan, they have a bilingual work environment with multiple career path

SThree Japan  1日前
Computer Futures 求人

As a Senior Customer Success Manager, your expertise in client-facing roles will drive strategic account management for our Japan portfolio. Shape visionary strategies, drive customer satisfaction, and collaborate with key stakeholders. This role offers a unique opportunity to contribute

Computer Futures  1日前

職種 正社員 職務明細 CXG is a global Customer Experience Consulting and Services firm, that specializes exclusively in serving premium and luxury brands. We help our clients transform their experiences to achieve meaningful impact. We partner with premium

CXG(Albatross Global Solutions K.K.)  12時間前

職種 正社員 職務明細 CXG is a global Customer Experience Consulting and Services firm, that specializes exclusively in serving premium and luxury brands. We help our clients transform their experiences to achieve meaningful impact. We partner with premium

CXG(Albatross Global Solutions K.K.)  12時間前
Streamhub 求人

Job Type: Fulltime Employee Industry: Audience measurement, DMP, Analytics, Ad Tech, Media, Data Company size: 20-50 Company type: Startup from London, UK with offices in Tokyo and Bangalore Language: Native Japanese, proficient English Location: Tokyo (Hybrid)

Streamhub  1日前

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