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Red Hat’s Customer Experience and Engagement (CEE) team is looking for an Associate Technical Support Engineer to join our Red Hat Enterprise Linux (RHEL...
As the Lead Technical Support Engineer you are an experienced support engineer with a pre-sales/post sales mindset, and ensures that the Customer makes optimal...
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What is Canonical? Canonical is a growing international software company that works with the open-source community to deliver Ubuntu, “the world’s best free sof...
It takes the brightest minds to be a technology leader. It takes imagination to create green energy for the generations to come. At Siemens Gamesa we make real ...
NXP Semiconductors N.V. (NASDAQ: NXPI) enables secure connections and infrastructure for a smarter world, advancing solutions that make lives easier, better, an...
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プレミアサポートを担当するシニアテクニカルエンジニアを募集しております。 テクニカルサポートエンジニアは顧客で発生した事象を Email 、電話を通じて顧客とやりとりし、送られたログの解析や必要に応じて社内での再現確認等を通じて解決に導きます。担当は vSphereを中心としたSDDC関連のソリューションのサポートを行...
①仕事概要 修理完了までのケース管理 保証期間切れクライアント製品の修理(有償修理)を行うためのサポート ②具体的な仕事内容 HW / SW /ネットワーク関連の技術ソリューションサポートを電話またはメールで提供する 修理完了までケースを管理し、他チームと連携してお客様をサポート 有償修理対象のお客様への見積...
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Senior Technical Support Engineer At Dell Technologies, world-class service doesn’t end when a customer purchases our innovative products. Our Technical...
Key Responsibilities Manage customer expectation and issues with software releases providing a prioritized list of requests to business unit per platform. Indep...
サーバ製品、ストレージ製品を中心に製品スペシャリストとして顧客からの問い合わせ対応、技術支援、問題解析を担当。顧客が抱えている問題を迅速かつ効果的にサポートし、顧客満足度向上に責任を持ちます。大規模システムを対象としてサポート提供を行いますので、冷静な分析、判断能力と専門的知識が必要となります。 【業務内容】 問題解決...
International Network Security provider that is investing in rapidly growing the Japan office to meet their explosive sales. Work with cutting-edge technology i...
自動車向け技術データベースのSEとプリセールス。企業の開発部門に対して、クラウドベースのシステムの導入、設定、メンテをはじめ、営業と共にシステムデモや技術的なサポート、トレーニングを行い、ユーザー数を増幅することが今回のミッションです。 [主な仕事内容] ・新クラウドシステムの顧客別仕様まとめ ・新クラウドシステムの顧...
役割の概要 診断、ログ分析を提供し、社内プロセスごとにフィールドエンジニアのアクションプランを作成することにより、お客様からのサービスコールのためにエンタープライズレベルのサーバーとストレージ機器にリモートテクニカルサポートを提供します。 また、必要に応じてオンサイトの介入に参加します。 説明責任 •お客様から報告され...
役割の概要 診断、ログ分析を提供し、社内プロセスごとにフィールドエンジニアのアクションプランを作成することにより、お客様からのサービスコールのためにエンタープライズレベルのサーバーとストレージ機器にリモートテクニカルサポートを提供します。 また、必要に応じてオンサイトの介入に参加します。 説明責任 •お客様から報告され...