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Technical Supportの求人 - 974 Job Positions Available

974 / 1 - 20 求人
ServiceNow 求人

Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for

ServiceNow  1日前
ServiceNow 求人

Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for

ServiceNow  1日前
Palo Alto Networks 求人

Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is

Palo Alto Networks  22日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  2日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  2日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  2日前
Automation Anywhere 求人

About Us Automation Anywhere is a leader in AI-powered process automation that puts AI to work across organizations. The company’s Automation Success Platform is powered with specialized AI, generative AI and offers process discovery, RPA, end-to-end

Automation Anywhere  2日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer

Salesforce  2日前
Automation Anywhere 求人

About Us Automation Anywhere is a leader in AI-powered process automation that puts AI to work across organizations. The company’s Automation Success Platform is powered with specialized AI, generative AI and offers process discovery, RPA, end-to-end

Automation Anywhere  2日前
Microsoft 求人

私達のチームでは、ASP.NET、Java、Node.js や Python、PHP など各種 Web アプリケーション開発言語を利用した Web アプリケーションの実行基盤、Windows の Internet Information Service、Azure PaaS の App Services (App Service Environment、Azure Container Apps、Azure Functions など含む) をご利用いただくお客様のビジネス上の問題を高い技術力と、強い責任感、卓越したコミュニケーション スキルと、お客様に寄り添ったサービス精神で解決に導いてくださる仲間を募集しています。 妥協なく顧客サービスの向上を追求し、技術への探求心、学習意欲の高い方、そして、社内外の全ての人に対して喜んでいただけることを自身の使命と考え、献身的に他者を支援できる思い遣りのある仲間、飽くなき挑戦に挑める方、積極的にリーダーシップを発揮してくださる方と共に働きたいと考えています。 私達のチームで担当する App Service、IIS/ASP.NET、Azure Communication Service、Azure Bot Service、Azure SignalR Service など

Microsoft  2日前
Computer Futures 求人

Providing cutting-edge solutions for businesses seeking to streamline their operations and maximize efficiency, this global iPaaS company offers seamless integration of various systems and applications. A Low-Code offering, this solution has been popular for companies looking

Computer Futures  1日前
Computer Futures 求人

Worlds #1 CRM Company with a strong presence in Japan - provides an elite environment for performance and career growth! * Ensure top-level customer satisfaction and experience; * Possess technical expertise regarding product functionality; * Investigate, document,

Computer Futures  1日前
Computer Futures 求人

ソフトウェア、ウェブアプリケーション、スキャナに関するお客様の問題を解決するテクニカルサポートスペシャリストを募集しています。技術エキスパートとして、問題の解決、明確な説明、解決策の文書化、チーム内での新しい問題のエスカレーションを行っていただきます。 職務内容 * 技術的なトラブルシューティング︓ソフトウェア、ウェブアプリケーション、スキャナに関する顧客の問題を診断し、解決します。 リモートデスクトップサポートを提供して効率的に問題を解決 * 顧客とのコミュニケーション︓ユーザーに対して技術的な内容を明確に説明し、顧客とプロフェッショナルに接することができる(Twilio/CISCO電話システム、TeamViewerの経験があれば尚可) * チケットシステムの管理︓ チケットシステム(Salesforceの経験があれば尚可)を使用して顧客との応対履歴・トラブルシュート内容を英語で管理し、文書化 * 知識の共有︓技術的な手順やスキャナの機能について、新しいチームメンバーや顧客をトレーニング * チームワーク︓社内チームと効果的に連携し、解決策を提供する その他職務 * プロジェクトに参加し、デンタルケアワークフローにおける品質管理プロセスを支援 * チーム内知識ベースの開発と維持 * カスタマーサポートを向上させるための部門内の改善点特定 歯科領域でグローバルトップシェアを誇る製品を持つ外資系企業 ソフトウェア、ウェブアプリケーション、スキャナに関するお客様の問題を解決するテクニカルサポートスペシャリストを募集しています。技術エキスパートとして、問題の解決、明確な説明、解決策の文書化、チーム内での新しい問題のエスカレーションを行っていただきます。 職務内容 * 技術的なトラブルシューティング︓ソフトウェア、ウェブアプリケーション、スキャナに関する顧客の問題を診断し、解決します。 リモートデスクトップサポートを提供して効率的に問題を解決 * 顧客とのコミュニケーション︓ユーザーに対して技術的な内容を明確に説明し、顧客とプロフェッショナルに接することができる(Twilio/CISCO電話システム、TeamViewerの経験があれば尚可) * チケットシステムの管理︓ チケットシステム(Salesforceの経験があれば尚可)を使用して顧客との応対履歴・トラブルシュート内容を英語で管理し、文書化 * 知識の共有︓技術的な手順やスキャナの機能について、新しいチームメンバーや顧客をトレーニング * チームワーク︓社内チームと効果的に連携し、解決策を提供する

Computer Futures  1日前
Michael Page 求人

* 研究者を顧客とし、販売前後のテクニカル・コンサルティング(ソリューション提案、受託サービスの説明、技術的な問い合わせの対応等)を行う * NGSプロジェクトの管理 企業情報 * NGS (Next Generation Sequencing), サンガーシーケンシング、バイオインフォマティクス等の受託サービスプロバイダー * 日本を含めグローバルで急成長を続け、解析の品質・スピード等に優れた競争性の有る企業 * 外国籍の方が多く活躍されているグローバルな職場 職務内容 * 製薬企業、Biotech、研究施設/大学の研究者を顧客とし、販売前後のテクニカル・コンサルティングを行う * 顧客のニーズを基にするソリューションの提案、受託サービスの説明、技術的な問い合わせの対応 * NGSプロジェクトの管理 理想の人材 * 生物学、bioengineering、ライフサイエンス等の関連学位 * 分子/細胞生物学の実験、NGSデータ解析、micro arrayのデータ解析のいずれかのご経験 * 基本的な英語力 * 勤務地:東京 条件・待遇 * 他の学者の研究活動をサポートし、large-scaleに医学の発展を影響する機会 *

Michael Page  1日前

職種 フルタイム(契約) スキル・資格 • 3年以上のC#.Netでの開発・デバッグ経験 • 2年以上のテクニカルサポートおよびクラウド開発経験 • Azure PaaSサービス(Web Apps、Functions、Media Services、Redis Cache、Service Bus、Event Hub、Cloud Service、Batch)のサポートおよび開発経験 • IIS、Azure Web Appsを使用したWebサイトのトラブルシューティングおよび開発経験 • Visual Studioの技術的熟練 • アプリケーション開発におけるフレームワークの理解: .NET Framework • 強力な顧客サービス、コミュニケーション、問題解決、対人スキル • 問題解決能力 • 気難しい顧客への対応能力、曖昧な状況下での対応能力 • 日本語: 流暢な日本語レベル必須、ビジネスレベルの英語力必須

Fidel Technologies KK  12時間前
Thermo Fisher Scientific 求人

Work ScheduleOther Environmental ConditionsOffice Job Description Overview of business: As a Technical Support Engineer, you will provide operational support, application support, customer training, etc. for analytical and analytical instruments manufactured and sold by our company. Business content:  Responds to

Thermo Fisher Scientific  1日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  1日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  2時間前
Datadog 求人

We are Datadogs in-house product experts. The Technical Solutions team enables Datadogs worldwide growth by educating potential clients and ensuring that existing customers are happy and successful. We share our technical and product expertise with customers via multi-channel

Datadog  1日前
Abbott 求人

JOB DESCRIPTION: Abbott Rapid Diagnostics is part of Abbott’s Diagnostics family of businesses, bringing together exceptional teams of experts and industry leading technologies to support diagnostic testing which provides important information for treatment and management of diseases

Abbott  1日前

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