We hire right talent for through expert recruitment services and consulting solutions, ultimately driving success through exceptional human resources. The Role You will be responsible for : Managing relationships with external marketing agencies. Ensuring consistency of brand
Company Description As a member of the world-renowned NielsenIQ group, GfK Japan has established a strong reputation for reliable sales trend research in the Japanese market since its founding in 1979. We specialize in home appliances,
Description •Drive process improvements in customer service operations, providing oversight and direction for process optimization of order management, inquiry management and communication with internal /external customers including outsourced day-to-day operations of MedTech Japan. •Collaborate with Customer Service operations team to achieve
JD in Japanese follows. 英文の後に和文JDをご覧いただけます。 Introduction Circulate all forms of value to unleash the potential in all people What can I do to help society thrive with the finite resources we have? The Mercari marketplace app
Work from Home Survey Taker (Side Gig) We are looking for people who are motivated to participate in paid research across the country and local areas. Join this Work from Home Japan Market Research Panel Today.
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Location: (HE)Office_Kokubu Job ID: R0055844 Date Posted: 2024-07-08 Company Name: HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category): Communications & Corporate Affairs Job Schedule: Full time Remote: No Job Description: Your responsibilities: You will be the first
Sales assistant We Don’t Just Build The World, We Build Innovative Technology Too. Joining the Stanley Black & Decker team means working in an innovative, tech-driven and highly collaborative team environment supported by over 58,000 professionals
Work ScheduleOther Environmental ConditionsOffice Job Description *本ポジションはチームマネジメントポジションです。1-2年以上のチームマネジメント経験を必須といたします。 *日本語が必須のポジションです / native level Japanese mandatory Responsibilities: Prioritize customer satisfaction and deliver outstanding customer service to improve the overall customer experience Cultivate a customer-centric culture through mentoring team members Collaborate with team members and
Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description Position Summary サプライチェーン本部ライフサイエンス・ オペレーション部のカスタマーサービスマネージャーの募集です。セールス、マーケティング、テクニカルエンジニア、ファイナンス、サプライチェーン部門の各部(プランニング、ロジスティクス、調達購買)と連携し、顧客経験(カスタマーエクスペリエンス)を継続的に向上させる事でビジネスの成長とミッションの実現に貢献するポジションです。 Responsibility ライフサイエンスグループのビジネス目標を達成できるよう、見積、受注、顧客問い合わせ対応、コールセンター運用、納期管理等、オーダーフィルフィルメント全般の運用をおこなうチームのマネジメントをおこないます。 部内に顧客第一のカルチャーを醸成し、より良いカスタマーサービスのプロセスを構築します。顧客からのフィードバックは、カスタマー・アライアンス・スコア(CAS)として定期的に測定され、指標(KPI)の維持・向上・目標達成に努めます。 カスタマーサービスの品質向上・標準化の為、標準作業手順書(SOP)の整備、必要とされるトレーニングプラン、バックアップ体制の構築をリードします。 部下の育成計画の立案、実施。メンタリング、コーチングを定期的に実行し、部下のスキル向上、キャリア実現をサポート。より高いレベルで業務を遂行できるチームをつくります。 問題が発生した場合は、問題そのものに迅速に対応と同時に、チームをリードしその問題の発生要因を突き止め、今後の問題の再発防止策を講じます。 プロセスを改善し、平準化(属人化の排除)と、生産性の向上を促進します。またその改善効果が継続するように業務運用をモニターし管理します。 関係する部門(営業、サービス、マーケティング等)に対して、タイムリーに情報共有やエスカレーションをおこないビジネス上のリスク排除のアクションをプロアクティブにおこないます。また、ビジネスパートナーとして社内関連部署の課題解決に尽力します。 カスタマーサービスのコストの管理、労務管理をおこないます。また業務委託会社との連携をはかり、業務品質の維持・安定をモニターします。 Education / Experience 4年制大学または高専過程以上の卒業資格を有する事。経営、経済、ビジネス、エンジニアリングなどの専攻、また、それらの学部における大学院卒業資格があれば、さらに望ましい。 サプライチェーン、プロジェクトマネジメント、オペレーション等の5年以上の職務経験。該当部門、または関連する部門において、5名以上のチームマネジメントの3年以上の経験を有する事。 複数の部署にまたがる業務改善の経験、またはプロジェクトを遂行した経験がある事。シックスシグマ・ブラックベルト、リーンリーダーなどの改善の資格があれば、さらに望ましい。 顧客、ベンダーを含む複数の関係者、ステークホルダーと円滑に業務を進める為、日本語での高いコミュニケーションスキルを有する事。 経理・財務に関する知識。 本ポジションは英語を日常的には使う事はありませんが、海外工場との連携強化や、電話会議などでの協議など、英語ができれば英語力を発揮する機会は多く、将来的なキャリア構築に役立ちます。 Thermo Fisher Scientific Inc. is seeking a
Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description 所属:LSG Band4ポジションです 業務内容 サプライチェーンの各部門との連携の起点となり、LSGビジネスにおいて、受注から納品までを責任をもって対応する 営業・マーケティングなど関連部署と密接にコミュニケーションをはかり、カスタマーサービスとしてビジネスの成長に貢献する 常にお客様第一の意識を持ち、カスタマーサービスとしてよりよい顧客経験の提供をおこなう 課題意識をもって改善に取り組む。カスタマーサービスのプロセスの改善や、ルール整備など、より効率的に正確に業務が実施できるよう改善を推進する チームとしてより大きな成果を出せるようなチームプレーヤーのマインドセットを持ち、チームで協力して問題解決や目標達成に取り組む 担当する受注案件へのオーナーシップを持ち、リスクの最小化をはかりながら、予定した納期通りにデリバリーができるよう、社内外のコミュニケーションとコーディネーションをおこなう SAPやSFDCなど、基幹システムと社内ツールを使用した受注処理、在庫・価格・製品情報照会、出荷処理と各種書類の作成の実施 電話・メール・FAXによる各種問い合わせに対する対応 カスタマーサービスのプロセスや関連するプロセスの業務改善をおこなう。 生産性の向上やミスの削減をはかる為、ばらつきのあるプロセス・箇所を特定し、可視化・標準化する。 カスタマーサービスのプロセスや関連するプロセスの文章化(SOP・WI作成)を推進する。 受注残や納品遅延のリスクに対しては、各部門と協力しプロアクティブにリスクの最小化アクションを実施するとともに、質の高い納期連絡のコミュニケーションを事前に、かつ自発的におこなう。 問題が検知された場合には、タイムリーなエスカレーションを行い、迅速に問題解決のアクションをとる。また、エラーが発生した場合、原因究明と再発防止策の策定と実施を行う。 チームのKPIを理解し、KPIを達成できるように努める。また目標との乖離があった場合はチームと協力して改善をおこなう。 在庫プランニングチームと協力し、営業予測、市場の需要予測を反映した在庫プランニングに貢献する。 社内ユーザーとして、システムの動作テストや、プロジェクトに参加する。 トレーナーとして、チームメンバーに業務トレーニングを行う。 社内プロジェクトへの参加。 必要要件 学士あるいは修士 サプライチェーンオペレーション/コールセンターマネジメント/プロジェクトマネジメントなどの3年以上の経験 積極的なコミュニケーション能力 経験することや学ぶ機会に対しての積極的で前向きな姿勢 他部門と協力して業務をすすめる事ができるマインドセット 常に課題意識をもち問題解決にとりくむ姿勢や問題解決能力 MicrosoftのExcel(関数・Pivot等)/Word/PowerPointの使用経験や知識
Job Description Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with annual revenue over $40 billion. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Whether
Disrupting an industry isn’t easy! DAZN is playing more hours of live sports than any other company anywhere in the world! As we bring new ideas to market and evolve our product, it’s essential that we
At Probe CX, were powered by passion, driven by curiosity, enriched by a purpose to do it better. We work hard and love a good challenge (or multiple). With clients spanning across the Pacific, Asia and
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Our team members are at the heart of everything we do. At Cencora, we are united in our responsibility to create healthier futures, and every person here is essential to us being able to deliver on
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SEE designs and delivers packaging solutions that protect essential goods transported worldwide, preserve food, enable e-commerce and digital connectivity, and help create a global supply chain that is touchless, safer, less wasteful, and more resilient. SEE
CORE COMPETENCIES Experience in managing a small team including a third party vendor An individual contributor as well as a team-player Self motivated, shows initiative and has a strong sense of responsibility Active with a positive
We help the world run better Our company culture is focused on helping our employees enable innovation by building breakthroughs together. How? We focus every day on building the foundation for tomorrow and creating a workplace